Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1738
Hei! Jeg ble fratatt førerkortet i november i fjor pga cannabis og benzo. Det ble regnet til 1,2 i promille Har hatt rene urinprøver siden det, har sluttet på benzo som forøvrig var skrevet ut av lege på lovlig vis. Har fortsatt ikke fått dom. Et det noen her som har peiling på hvor lenge jeg mister lappen?? Og hvor lenge er det vanlig å vente på å få dom?
Mista selv lappen i 2015 pga cannabis og benzo målt til 1.2 promille

12 Måneder uten lappen og 10k i bot
Mista den i 2014, 1.2 i promille, cannabis, 20 måneder og 8000 i bot.
Sist endret av thisisfifty; 9. juli 2018 kl. 01:27.
Trådstarter
9 0
Det har jo gått 8mnd allerede, håper jeg også får 12 mnd
Jeg venta ca 6 mnd på og komme i retten var tilståelsesdom så fikk strafferabatt
Trådstarter
9 0
Jeg har også tilstått, så håper på rabatt
Hey. Bla fratatt lappen for mange år siden da jeg kræsja fordi jeg ikke overholdt vikeplikten min. Ble fratatt lappen på stedet og fikk brev om å møte i retten ca 3 måneder etterpå. Snakket med en hyggelig dommer og fikk igjen lappen ca 1 måneder etter det igjen. Pluss 4000 i bot.

Jeg liker å innbille meg at jeg fikk såpass få måneder uten lappen fordi jeg la meg langfalt og innrømmet at jeg ikke hadde fulgt godt nok med og sånt.

Er jo sikkert ikke det samme som om man blir stoppet påvirket, det har jeg ingen erfaring med. Slang med innspillet mitt allikevel
Trådstarter
9 0
Synes det var en aldri så liten solskinnshistorie, så takk for det ��
Halloen! Spørsmål; Du har vært uten lappen i 8 mnd, men ikke blitt dømt enda. Trekker de da fra de 8 mnd? Vet ikke jeg, derfor spør jeg.

Og; SKAM DEG!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Stingray Vis innlegg
Du har vært uten lappen i 8 mnd, men ikke blitt dømt enda. Trekker de da fra de 8 mnd?
Vis hele sitatet...
Ja. Tida du har vore utan førerkort vil gå til fratrekk i tapstida, jf. tapsforskfrifta §1-4.
Sist endret av vidarlo; 9. juli 2018 kl. 18:48.
Trådstarter
9 0
Sitat av Stingray Vis innlegg
Halloen! Spørsmål; Du har vært uten lappen i 8 mnd, men ikke blitt dømt enda. Trekker de da fra de 8 mnd? Vet ikke jeg, derfor spør jeg.

Og; SKAM DEG!
Vis hele sitatet...
Jeg har skammet meg nok. På tide å ta grep og se fremover. Jeg har begynt i samtaleterapi på SMP i tillegg til urinprøver i 8mnd. Jeg har lært. Heia meg!