Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3016
Hei. Kopierer noen filer, til minnepenn. Men jeg synes, det går veldig sakte. 2,36 MB, per sekund.

Er det noe galt her?
Noe jeg kan gjøre?
Hadde ikke kopiert alt på en gang, siden det tar såppas lang tid.
hva slags hardware snakker vi om her?
Det er USB 2, koblet til Sandisk Cruzer bla 64 GB.

Det er USB 2, koblet til Sandisk Cruzer Blade 64 GB
Sist endret av davidentotre; 27. juni 2018 kl. 20:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
joa, men hva med resten?

PC'n kan jo være en flaskehals?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ikkje direkte urimelig. Mange minnepinner er elendige. Har sett 8GB minnepenner frå seriøse levrandører som annonserer USB3 Super Speed i feit skrift - og write performance på 3MB/s...

Folk sjekker kapasitet, og ikkje skrivehastighet når dei kjøper minnepenner. Difor er ytelsen elendig. Du får kjappe og, men dei koster deretter. Sjølv har eg 512GB M.2 i eksternt USB3-kabinett. Den er høvelig liten, og greier i praksis rundt 300MB/s, ettersom eg kjøpte billegaste M.2-disken eg fann.
AMD Phenom phenom 2 x6 1090T 3.20 GHz
ATI Radeon HD 5850
7 GB ram
Windows 7 Ultimate
SSD for operativsystem
kopierer fra snurredisk 465 GB
Den er slik minnepennen, det er en av flertallet som er i praksis bortimot ubrukelige om en skal ha litt data på den. http://usb.userbenchmark.com/SpeedTe...k-Cruzer-Blade

Generelt må du opp rundt en tusenlapp for å få en ok 64gb minnepenn. Og står det ingen skrive og lese ytelse på info siden så kan en gå ut fra at den er ulidelig treg...
Den sticken du nevner er sykt treg og skrive til. har et par slike selv.
Skjekk ut linken under. Dette hjelper noe
https://www.youtube.com/watch?v=4Sae9wL_008