Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 16538
Hei

Jeg behøver iphone 5s batteri og noen små deler til en Iphone 6 PLUS.

Jeg vet at det finnes mange nettsider som selger, men har dere noen nettsider dere anbefaler å handle fra?

Jeg lurer også på om noen kan anbefale et iphone verktøy-sett til maks 200kr.
Er det ingen som kan svare? over 120 har lest, regner med at noen av dere har reparert en iphone før ?
Handler fra eBay. Gjerne amerikanske/britiske leverandører, da slipper man å vente i månedsvis på shipping. Se på reviews og storselgere.

Ellers er det norske, men da koster det mer. Mytrendyphone, batteriexpressen osv. Det er bare å google, det finnes flere. Uansett handler disse fra utenlandske, så det blir bare et dyrt mellomledd.

Edit: et verktøysett får man ofte gratis med, les evt beskrivelse.
Sist endret av reklame; 26. februar 2018 kl. 23:52.
Jeg handler også stort sett fra eBay, siden det gjerne er billigst. Unntaket er hvis jeg trenger delen fortere enn svint. I slike haste-tilfeller har jeg god erfaring med NordicImport, som jeg har brukt rundt 5 ganger, og som hver gang har levert delene iløpet av et par dager.
https://www.mytrendyphone.no

Har hørt mye positivt om den siden, og har god erfaring med den selv, men vet ikke hvordan det er med reparasjon av deler. Prisene er ivertfall greie der.