Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 941
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan erfaringer har dere med hippie flip? Er det mest for en fin opplevelse eller kan man lære og vokse like mye som med bare sopp?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan erfaringer har dere med hippie flip? Er det mest for en fin opplevelse eller kan man lære og vokse like mye som med bare sopp?
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende du kan få mer ut av en kombinasjon, meeeeen i min erfaring så er mdma for kos og sopp for å riste i legeme. så om du virkelig vil "vokse" så anbefaler jeg kun sopp, men det kommer vel ann på hva du er ute etter, du vet at"man får det man tåler" så, om du ikke får et dykk i ditt eget sinn, så kan det være at du ikke er klar eller er rimelig lukket til sinns
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er ute etter og åpne sinnet Fikk åpnet det for 2-3 år siden i en seremoni, men det har lukket seg mer og mer det siste året.
Min erfaring med hippieflipp er kanon,den nest beste opplevelsen min.Anbefaler sopp aleina for å lukke opp men molly attått kan bli fint også