Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1519
I forrige uke tok jeg turen til Elkjøp for å returnere en laptop og få pengene tilbake. Jeg betalte kontant da jeg kjøpte den. Ifølge selger så hadde han ikke lov å tilbakebetale så mye kontanter.
Han ønsket at jeg stakk inn ett bankkort i terminalen og på den måten vil han sette pengene rett inn på kortet. Dette skulle funke med en gang så lenge det var visa eller mastercard. Jeg brukte ett Neteller Prepaid Mastercard og nå, snart en uke etterpå er det ikke komt penger. Noen som vet om dette funker med prepaid kort eller har jeg dritet meg ut?
Hei, kontakt Elkjøps kundesenter på 21 00 21 21
Da burde du bedt om å få snakke med sjefen som kanskje kan utbetale større beløp eller bekrefte det selger sa.
Sier seg selv at det ikke kommer inn med en gang, det tar jo 2-3 dager bare å overføre penger fra norsk konto til Netteller. Sist jeg var i den situasjonen (ikke Elkjøp) var pengene inne etter ca 7 dager.