Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  324 80087
Sitat av Kriis Vis innlegg
Kommer meg bare i rundt den????
Vis hele sitatet...
Hæ? i rundt hva?

Du bruker trackify appen på mobben og kjører mot dotten til den er i midten av de ringene.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Da kjører du for langt. Bare kjør mot dotten og gå helt ned til bunnen av havet. Da finner du det du skal finne.
Vis hele sitatet...
Finner det ikke. Er det en mulighet på å faile mission sånn jeg kan skippe?
Sitat av Kriis Vis innlegg
Finner det ikke. Er det en mulighet på å faile mission sånn jeg kan skippe?
Vis hele sitatet...
Den ligger på havbunden.
DET - GÅR - IKKE
Hei, jeg kjøpte meg en brukt playstation når gta v kom ut. Der var det en bruker som lå inne, tenkte ikke noe over det og valgte den. Har ikke koblet meg til nett enda.
Så prøvde jeg å lage ny bruker, men da jeg gikk inn på spillet måtte jeg begynne på nytt.

Men nå som online delen kommer, må jeg lage ny bruker og starte på nytt?

Vet ikke om brukeren inne på playstationen er knyttet opp til en playstationkonto.
Hei har en liten ''glitch'' her.

1. Ta et random spørsmålstegn oppdrag der du må følge etter noen for eksempel ''Follow James to the store''

2. Ikke følg etter han, gå til militærbasen (som ikke er på kartet)

3. Når du er der kan du bare gå inn i militærbasen uten å få stjerner eller noen etter deg

4. Så er det bare å ta alt du bare vil ha

Har 2 jet fly i fly garasjen jeg

(Kanskje denne har blitt tipset her, men gidder ikke se gjennom 16 sider)
Sitat av Thinktwice Vis innlegg
Hei, jeg kjøpte meg en brukt playstation når gta v kom ut. Der var det en bruker som lå inne, tenkte ikke noe over det og valgte den. Har ikke koblet meg til nett enda.
Så prøvde jeg å lage ny bruker, men da jeg gikk inn på spillet måtte jeg begynne på nytt.

Men nå som online delen kommer, må jeg lage ny bruker og starte på nytt?

Vet ikke om brukeren inne på playstationen er knyttet opp til en playstationkonto.
Vis hele sitatet...
For å bruke storylinen må du bruke den brukeren du valgte - men du kan bruke din egen på online. (Da må du switche mellom brukere når du skal spille online/story dog)
Sitat av Kriis Vis innlegg
For å bruke storylinen må du bruke den brukeren du valgte - men du kan bruke din egen på online. (Da må du switche mellom brukere når du skal spille online/story dog)
Vis hele sitatet...
Ok, har spillerne mine dårligere kvaliteter (stamina, strength, osv) og mindre penger når jeg går online? Slik at jeg burde spille story litt på ny bruker før jeg går online?
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Skriver i spoiler tags for å ikke ødlegge den slutten (selvom hvem har klart å ikke få med seg den til nå :P)

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg har kommet til siste mission, der du får valget mellom å drepe en karakter eller velge deathwish, og jeg valgte deathwish. Men etter jeg gjorde det har det ikke skjedd noen ting. Så en video av dette på yt og der så man at trevor, michael og franklin møtes og har han Devin i bagasjerommet for så å dytte bilen ut over fjellet eller noe slikt.
Men får altså ikke til dette missionet. Har spart noen assasination missions som jeg ikke har gjort enda før jeg får pengene fra UD ranet, som heller ikke har dukket opp enda.
Noen som kan hjelpe?
Sitat av r0bin Vis innlegg
Skriver i spoiler tags for å ikke ødlegge den slutten (selvom hvem har klart å ikke få med seg den til nå :P)
Vis hele sitatet...
Gå til Lesster. Er et L oppdrag
Sist endret av kimandre92; 1. oktober 2013 kl. 19:56.
Når kan egentlig Franklin og Michael kjøpe properties? Har fått kjøpt lufthangaren med Trevor, men når jeg prøver å kjøpe noe online med enten F eller M, så står det at websiden til property selskapet er offline.
Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Når kan egentlig Franklin og Michael kjøpe properties? Har fått kjøpt lufthangaren med Trevor, men når jeg prøver å kjøpe noe online med enten F eller M, så står det at websiden til property selskapet er offline.
Vis hele sitatet...
Tror du må gjøre et par missions til på Trevor før det er mulig for alle å kjøpe eiendommer.
Sist endret av Grådigpeisen; 2. oktober 2013 kl. 00:16.
Ja. Gjør noen oppdrag med trevor så får du mulighet til å handle steder.
Jeg skal gjøre "the big score" nå, er det et selskap jeg burde kjøpe aksjer i da?
gull trur jeg det var.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ser du noen plasser det står H på kartet? Du må dra til disse plassene i såfall for å komme videre.
Vis hele sitatet...
Nei, ingen H.

Jeg vet en av disse befinner seg med Los Santos Customs, men den kan jeg vel ikke ta før den dukker opp på kartet (?)
Sitat av Grådigpeisen Vis innlegg
Tror du må gjøre et par missions til på Trevor før det er mulig for alle å kjøpe eiendommer.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne visst allerede kjøpe eiendommer med de andre og, bare ikke over "nettet".
Den som bare er der
Sitat av Verilon Vis innlegg
Nei, ingen H.

Jeg vet en av disse befinner seg med Los Santos Customs, men den kan jeg vel ikke ta før den dukker opp på kartet (?)
Vis hele sitatet...
De kommer bare på noen tider av dagen.
Sitat av RavnX Vis innlegg
De kommer bare på noen tider av dagen.
Vis hele sitatet...
Men telefonen fra Lester burde vel komt?

Dette summerer problemet mitt:
http://answers.yahoo.com/question/in...8072354AApKFer

Ser ut til at jeg får starte fra start
Begynner å nærme meg siste mission nå. Noen som kan fortelle meg hva gull heter på stock market så jeg kan investere? Har søkt på google, men da kommer bare den gold byggebransje tingen opp. Gidder egentlig ikke å lese igjennom beskrivelsen til alle der :-P
Har gjort det store heistet, er på 62% og er "tom" for oppdrag, what to do?
Sitat av May Vis innlegg
Har gjort det store heistet, er på 62% og er "tom" for oppdrag, what to do?
Vis hele sitatet...
Alle side oppdrag, hopp rundt i byen, kjøpe alt du kan kjøpe etc. Tar sin tid å få 100%
Sist endret av Nikon01; 8. oktober 2013 kl. 22:57.
Noen som vet hvordan jeg sjekker om jeg er en good sport eller en bad sport?

Har selv aldri droppet ut av noen missions, men jeg lurer da egentlig på om telles det som å være bad sport om man dropper ut under "mission valget", når man er ferdig med selve missionet, så kommer man jo til en screen der man kan velge forskjellige oppdrag, eller freeroam, har noen ganger leavet i fra den delen, lurer på om noen vet om det teller på Bad Sport rykte.
Sitat av Furyon Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg sjekker om jeg er en good sport eller en bad sport?

Har selv aldri droppet ut av noen missions, men jeg lurer da egentlig på om telles det som å være bad sport om man dropper ut under "mission valget", når man er ferdig med selve missionet, så kommer man jo til en screen der man kan velge forskjellige oppdrag, eller freeroam, har noen ganger leavet i fra den delen, lurer på om noen vet om det teller på Bad Sport rykte.
Vis hele sitatet...
Når du er i briefing på oppdrag så kan du se på individene som er med. Der står det om personen har good sport eller bad sport. Du kan se deg selv også.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Furyon Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg sjekker om jeg er en good sport eller en bad sport?

Har selv aldri droppet ut av noen missions, men jeg lurer da egentlig på om telles det som å være bad sport om man dropper ut under "mission valget", når man er ferdig med selve missionet, så kommer man jo til en screen der man kan velge forskjellige oppdrag, eller freeroam, har noen ganger leavet i fra den delen, lurer på om noen vet om det teller på Bad Sport rykte.
Vis hele sitatet...
Om du er bad sport så kommer det opp nede i venstre hjørne, og du får også vite hvor lenge du blir å være det. Du får en tullete spiss hatt som det står "DUNCE" på også. Så om du er bad sport, får du vite det.

Du kan heller ikke spille med kompiser, kun andre bad sports.