Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  252 39914
I kilde 1 står det "possibly"
Kilde 2 har jeg skrevet om over.
I kilde 3 står det at det bare er et potensielt scenario.

Konklusjon:

Alt er bare spekulasjoner foreløbig.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Sitat av Sinken Vis innlegg
Da kan jeg anbefale deg å forlate freakforum, for her har du ikke frihet til å gjøre som du vil. Vil du ikke forlarte nFF? Tenkte meg det.

Og det at du sier at du er paranoid, og jeg nevner det etterpå ser ikke jeg på som personhets.
Vis hele sitatet...
Når i svarte helvete har jeg selv sagt at jeg er paranoid?
Quote meg gjerne. Forlat Freakforum kan du selv gjøre. Jeg var her før deg.

Jeg ser ikke helt hvorfor han skulle løyet? Jeg anser et intervju (i dette tilfellet) med en person som faktisk står relativt høyt oppe i systemene der som er grei kilde.
Vis hele sitatet...
Han er visepresidenten for Microsoft.
Når har mennesker høyt oppe i systemet noensinne løyet for å vinne folket på sin side? Her er når kort oppsumert.
Bare se kjapt på politikken.

Edit: Ser heller ikke hvordan noe du kjøper frivillig tar fra deg friheten din.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor kjøper jeg den ikke. Det er fortsatt frihetsberøving selv om du har valgt det selv. Hvor mange har ikke facebookprofil feks. Eller de kvinnene som velger å fortsette å være muslimer i "frihetens" land Norge..
Sist endret av kn^tte; 24. mai 2013 kl. 16:25.
Ingenting er som en kaffepause på jobben, og lese om fanboysa på slagmarka "Min pappa er sterkere en din" kriger er knallgøy!
Blir nok ikke xbox one her i hus pr. dags dato.http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox...-Xbox-One-bli-
Men tar ingen endelig avgjørelse før etter release når alle fakta ligger på bordet.
Forøvrig håper jeg sony forbedrer dvd/bluray spilleren til ps4 da det har hvert et gjentagene problem for min del.
(ps2 sluttet og lese platene og har vel byttet ps3 en 5-6 ganger for samme problem)
ESM
Lazy Generation
Blir garanteret Xbox One ettersom jeg elsker Halo spillene, men også mulig jeg kjøper PS4 etterhvert om det kommer bra spill til den. Ser det er mange i tråden som ikke aner hva de prater om og det irriterer meg, ikke post feil fakta for å trekke ned en konsoll! Foreløpig ser det ut som Xbox One har mye mere innhold men koster penger på Live. Det som uansett teller er hvilken konsoll som ha de beste spillene og det er personlig preferanse!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av FryingPan Vis innlegg
One må man koble seg til internett en gang pr 24 time.
Vis hele sitatet...
Nei? Vet ikke hvor du har fått det fra, men det må man absolutt ikke. Man kan gjøre nærmest alt uten Internett, unntatt å spille multiplayerspill og lignende.

Sitat av FryingPan Vis innlegg
Man må betale ekstra for at bruktspill kan brukes på en annen maskin.
Vis hele sitatet...
Hvor er det du får disse tullete ideène dine fra? Det stemmer ikke i det heletatt.

Sitat av Phil Harrison
You take the disc, install “the bits” on every machine you have in your house from the same disc, and anybody in your household can play that game. You have exactly the same restrictions that you have today, as in only one of you can play that game at a time because you only have one disc.
Vis hele sitatet...
Ser det er mange i tråden som ikke aner hva de prater om og det irriterer meg
Vis hele sitatet...
Microsoft kan takke seg selv når de er så vage i sin omtale av Xbox One,virker mere som de er ute og føler på markedet for å se hva kundene er villige til og godta.
Men det er nå min mening.
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Skeet:
Leser du videre, ser du kildene mine. Og du ser også, at jeg beklaget at jeg ga ut misinformasjon, som heller ikke har blitt 100% motbevist
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Blir enkelt for meg siden jeg skal spille Gran Turismo.
Vis hele sitatet...
Gran turismo 6 kommer til ps3 Derfor blir det nok først xbox one om forza 5 ikke slippes på 360.
[quote=kn^tte;2919740]
Når i svarte helvete har jeg selv sagt at jeg er paranoid?
Quote meg gjerne.
Vis hele sitatet...
Greit, du sa det ikke ordret, men du nevner bl.a "Dette er sikrerere dersom en er paranoid. ". Jeg tok tydeligvis feil, beklager.

Forlat Freakforum kan du selv gjøre. Jeg var her før deg.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg har intet ønske om å forlate nFF. Poenget mitt var at du ikke har frihet til å poste det du vil, hence tar de friheten din. For å sitere deg: "eg er imot alt som berøver min frihet. Det lille jeg har ønsker jeg å bevare. "

Also, "Jeg var her før deg" hører hjemme på barneskolen.

Han er visepresidenten for Microsoft.
Når har mennesker høyt oppe i systemet noensinne løyet for å vinne folket på sin side? Her er når kort oppsumert.
Bare se kjapt på politikken.
Vis hele sitatet...
Greien her er at alle disse her har faktisk prøvd å skjule en sannhet. Uansett hvor mye Microsoft skjuler denne sannheten, så vil den komme frem ved release. De har ingenting å vinne.


Det er fortsatt frihetsberøving selv om du har valgt det selv.
Vis hele sitatet...
Jeg sliter med å forstå denne logikken. Du velger selv å kjøpe en Xbox, men om du gjør det så er det frihetsberøving? Du står jo helt fritt til å kaste Xboxen ut at vinduet.

Sitat av Obster Vis innlegg
Ingenting er som en kaffepause på jobben, og lese om fanboysa på slagmarka "Min pappa er sterkere en din" kriger er knallgøy!
Vis hele sitatet...
For min del er ikke dette en fanboykrig. Jeg prøver bare å skjønen hvorfor PS4 absolutt er bedre enn XBO. Har enda ikke sett så mange som mener det motsatte. I mine øyne er det to maskiner med delvis forskjellig bruksområdet.
har ikke lest alt, men anyways... selv har jeg allerede en xbox 360, dog bruker jeg ikke egentlig konsoll til noe annet enn bilspill, pc er tross alt 10x så godt til alt annet. basert på at jeg så langt bare har ett spill til 360'n, til tross for at jeg kjøpte den i februar 2012 kommer jeg nok ikke til å kjøpe noen ny konsoll på ei stund, men skulle jeg kjøpt en hadde jeg valgt en ps4 jeg kommer riktig nok til å savne forza, men alt pisset microsoft prøver seg på med one er nesten litt skremmende (hvis noen prøver å sette opp noe sånt i nærheten av meg skrur jeg ut/av sikringa). er vel nesten verdt å nevne at jeg skal ha gta v til konsoll, den brukes nemlig fortsatt selv om pc'n er myyyyeeee bedre med mindre rockstar ombestemmer seg helt om pc da
Jeg ler av alle "wannabeexperts" her som allerede etter å ha sett en times presentasjon av begge konsollen og ingen gameplay har dratt en konklusjon om hva som er best. Xbox fokuserer på mye annet enn spill, er det dermed sagt at den blir en dårlig spillmaskin? Nei, hvis du ikke bryr deg om det, drit i og bruk det, verre er det ikke. Det som blir avgjørende er hvilke spill konsollene får og kvaliteten på disse. Hvis det viser seg at det blir enklere for utviklere å lage spill til PS4 og at det dermed blir flere eksklusive spill til den ligger den godt an, hvis ikke blir det jevnt løp sånn som det har vært til nå...og til alle f u ck ers her inne : XBOX ruuuuuuuuuler
Sist endret av williams123; 25. mai 2013 kl. 08:18.
Sitat av williams123 Vis innlegg
Jeg ler av alle "wannabeexperts" her som allerede etter å ha sett en times presentasjon av begge konsollen og ingen gameplay har dratt en konklusjon om hva som er best. Xbox fokuserer på mye annet enn spill, er det dermed sagt at den blir en dårlig spillmaskin? Nei, hvis du ikke bryr deg om det, drit i og bruk det, verre er det ikke. Det som blir avgjørende er hvilke spill konsollene får og kvaliteten på disse. Hvis det viser seg at det blir enklere for utviklere å lage spill til PS4 og at det dermed blir flere eksklusive spill til den ligger den godt an, hvis ikke blir det jevnt løp sånn som det har vært til nå...og til alle f u ck ers her inne : XBOX ruuuuuuuuuler
Vis hele sitatet...
Hvis man i det hele tatt kan kalle Xbox One for en spillmaskin. De brukte så og si hele presentasjonen sin på å bable om TV, Kinect og annet uinteressant tull. Sony brukte all sin tid på å snakke om spill. Det er ingen tvil om hvem som prioriterer gamere og hvem som prøver å bli en ny "TV-boks" i stua. Denne konsollkrigen er over før den i det hele tatt starter.

Det har vel strengt talt heller ikke vært noe "jevnt løp" frem til nå. PS2 knuste den første Xboxen for alt den var verdt, mens PS3 har solgt like mye som Xbox 360 til tross for at den har vært ute ett år mindre. Sony > Microsoft når det kommer til konsoll. Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid være.
Sist endret av Misoxeny; 25. mai 2013 kl. 08:24.
[quote=Sinken;2920106]
Sitat av kn^tte Vis innlegg
For min del er ikke dette en fanboykrig. Jeg prøver bare å skjønen hvorfor PS4 absolutt er bedre enn XBO. Har enda ikke sett så mange som mener det motsatte. I mine øyne er det to maskiner med delvis forskjellig bruksområdet.
Vis hele sitatet...
Kanskje enkelte mener bruksområdene til PS4 er bedre en XBO da.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Er det noen som vet hvordan outputen funker angående lyd i disse systemene og hvordan surround sound hvil funke?
Sitat av Sinken Vis innlegg
For min del er ikke dette en fanboykrig. Jeg prøver bare å skjønen hvorfor PS4 absolutt er bedre enn XBO. Har enda ikke sett så mange som mener det motsatte. I mine øyne er det to maskiner med delvis forskjellig bruksområdet.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er Xbox et bedre valg framfor PS4 ?
Sist endret av Knäppgök; 25. mai 2013 kl. 10:12.
burde vært möderatör
Talking Xbox One With Microsoft's Albert Penello

Omtrent 6 minutter ut i dette intervjuet forteller Albert Penello (Microsoft senior director of product planning) at årsaken bak engangs produktkoder låst til profilen din er at Xbox One krever at man må installere spill på harddisken - slik at man kan spille dem uten disc. Personlig mener jeg dette er et steg i riktig retning. Å bli kvitt discer er viktigere enn salg av bruktspill.
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Talking Xbox One With Microsoft's Albert Penello

Omtrent 6 minutter ut i dette intervjuet forteller Albert Penello (Microsoft senior director of product planning) at årsaken bak engangs produktkoder låst til profilen din er at Xbox One krever at man må installere spill på harddisken - slik at man kan spille dem uten disc. Personlig mener jeg dette er et steg i riktig retning. Å bli kvitt discer er viktigere enn salg av bruktspill.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg at og bli kvitt discer er et riktig steg og gå,men sånn jeg har forstått det så kvitter dem seg ikke med discene,man kjøper jo fortsatt et fysisk produkt for så og innstalere det.
For meg virker det som Microsoft kun er interisert i og komme bruktspill salget til livs med dette stuntet.
Sitat av Knäppgök Vis innlegg
Hvorfor er Xbox et bedre valg framfor PS4 ?
Vis hele sitatet...
Det er det som er poenget mitt, Xbox One er ikke nødvendigvis bedre enn PS4, og vica versa. Imho blir det litt som å sammenligne en telefon og en tablet. De kan i hovedsak gjøre mye det samme, men de har fortsatt forskjellige bruksområder.

Sitat av Obster Vis innlegg
Kanskje enkelte mener bruksområdene til PS4 er bedre en XBO da.
Vis hele sitatet...
At de er mer nyttig? Alt selve funksjonene er bedre implementert? At folk vil ha mer bruk for PS4 sine?
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Sitat av Choobe Vis innlegg
Spiller lite konsoll, men hvis jeg først skulle kjøpt en, hadde det på bakgrunn av dette blitt en PS4 (med mindre den har noe lignende eller verre selvsagt)
Vis hele sitatet...
Det at du alltid må være tilkoblet nett og at Kinect alltid må være på er det mest idiotiske jeg noen gang har lest.

Hva faen er det Microsoft driver med? Spionasje?
Jeg har enda ikke fått svar på hvorfor i helvete Microsoft skulle i det hele tatt ønske å overvåke noen. Kan noen være så snill å svare?
Sist endret av Sinken; 25. mai 2013 kl. 12:21.
PS4 blir det nok på meg hvis jeg skal ha konsoll, og xbox 1 når den blir billigere (pga Forza 5 hvis det ikke kommer på 360)
Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg har enda ikke fått svar på hvorfor i helvete Microsoft skulle i det hele tatt ønske å overvåke noen. Kan noen være så snill å svare?
Vis hele sitatet...
Tviler vel sterkt på at Microsoft ønsker å overvåke noen, men det er fortsatt idiotisk at Kinect MÅ være koblet til mener nå jeg. Det jeg syns er enda mer idiotisk er at selve spillet du installerer må registreres på din konto, så dersom du skal låne bort spillet til en kompis en helg, så må han bruke din konto for å spille det, syns det er helt meningsløst... XBO blir sikkert en knakendes god maskin, men for min del er det for mye fokus på fjåsete gimmicker og "smarte" løsninger at jeg mister helt lysten på hele greia, så jeg forhåndsbestilte PS4, men kanskje XBO finner veien til stua etterhvert
Er det mulig å streame fra PC via Xbox One? Det er et must for min del i hvertfall slik jeg har hatt det via PS3.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Hvis man i det hele tatt kan kalle Xbox One for en spillmaskin. De brukte så og si hele presentasjonen sin på å bable om TV, Kinect og annet uinteressant tull. Sony brukte all sin tid på å snakke om spill. Det er ingen tvil om hvem som prioriterer gamere og hvem som prøver å bli en ny "TV-boks" i stua. Denne konsollkrigen er over før den i det hele tatt starter.

Det har vel strengt talt heller ikke vært noe "jevnt løp" frem til nå. PS2 knuste den første Xboxen for alt den var verdt, mens PS3 har solgt like mye som Xbox 360 til tross for at den har vært ute ett år mindre. Sony > Microsoft når det kommer til konsoll. Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid være.
Vis hele sitatet...
Du har antageligvis rett, faktisk litt usikker på om den xbox i det hele tatt spiller spill, kankje tetris fra 90 tallet. Tror kanskje du bør kontakte Xbox sin pr avdeling og videreformidle din kunnskap så kan de legge ned hele xbox avdelingen sin før det er for sent
Sitat av LP88 Vis innlegg
Tviler vel sterkt på at Microsoft ønsker å overvåke noen, men det er fortsatt idiotisk at Kinect MÅ være koblet til mener nå jeg.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det idiotisk?

Det jeg syns er enda mer idiotisk er at selve spillet du installerer må registreres på din konto, så dersom du skal låne bort spillet til en kompis en helg, så må han bruke din konto for å spille det, syns det er helt meningsløst...
Vis hele sitatet...
Det er lurt å lese litt før du poster. Se kildene jeg postet tidligere i tråden.
tl;dr
noen av de som får innebygget wlan?
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Hvis spill må innstalleres på harddisk (var denne 500GB?) på One, vil ikke den bli full fort? I tilleg til Savegames og andre slike ting?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av B-Rage Vis innlegg
XboX one:
59kr i mnd elns for onlinespilling (som ikke er så ille med tanke på alle dedikerte serverne som brukes til xbox live(økes nå fra 15000 til 300 000)
Vis hele sitatet...
La oss si at 59,- pr mnd stemmer. Og at levetiden til Xbox One er 7-8 år, i likhet med 360. Det blir over 5000,- i utgifter for å spille online! Ja, jeg setter det litt på spissen, men jeg finner det ganske provoserende at de tar seg betalt for noe som i utgangspunktet burde vært gratis.

Forresten så var PS3s online løsning absolutt bra nok. Måtte ikke betale for det...
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Xbox one. Hvorfor? because racecar. Spilt alle spillene i forza serien, som jeg er veldig glad i, dermed faller nok valget på xbox istedet for ps4 med Gt6
Sitat av Kriis Vis innlegg
Men du må jo huske at Xbox faktisk har MYE bedre internett enn Playstation og
Vis hele sitatet...
Bedre internett? Hva mener du?
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av Biggie smalls Vis innlegg
Xbox one. Hvorfor? because racecar. Spilt alle spillene i forza serien, som jeg er veldig glad i, dermed faller nok valget på xbox istedet for ps4 med Gt6
Vis hele sitatet...
GT6 kommer til ps3 ikke ps4. PS4 får driveclub derimot
Sitat av halliballi Vis innlegg
GT6 kommer til ps3 ikke ps4. PS4 får driveclub derimot
Vis hele sitatet...
Vil nå tro at GT6 kommer til PS4 også, noe annet hadde vært idioti.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vil nå tro at GT6 kommer til PS4 også, noe annet hadde vært idioti.
Vis hele sitatet...
Ikke med det første.
For oss som vokste opp med Halo, så er xbox et bra valg! Dessuten liker jeg ikke spakene som playstation har hatt siden ps1. Om de kommer med nye til ps4 vet jeg ikke?

Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg

edit: åfaen, du mener at man skal kjøpe oppladbare batterier på clasern? ROFL
Vis hele sitatet...
En fordel med å bytte batterier er at man med engang har spaken opp å gå igjen. Selv har jeg xbox spake med batteripakke som man kan lade fra xboxen. Null problem.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Hvorfor er det idiotisk?



Det er lurt å lese litt før du poster. Se kildene jeg postet tidligere i tråden.
Vis hele sitatet...
Det er idiotisk at man MÅ ha koblet til noe man ikke nødvendigvis vil bruke (som potensielt kan hackes for å se og høre alt du foretar deg i stua). Det er bare rett og slett idiotisk at du MÅ ha den i stua om du aldri har tenkt til å bruke den i et spill, snakke eller vinke til Xboxen din...

Her sier Microsoft: "En annen oppklaring rundt det å dele med en venn: skulle du ønske å spille varen din hos en venn, er det ingen avgift forbundet med dette – så lenge du er innlogget din profil"
burde vært möderatör
Sitat av FlyingLurr Vis innlegg
Er enig med deg at og bli kvitt discer er et riktig steg og gå,men sånn jeg har forstått det så kvitter dem seg ikke med discene,man kjøper jo fortsatt et fysisk produkt for så og innstalere det.
For meg virker det som Microsoft kun er interisert i og komme bruktspill salget til livs med dette stuntet.
Vis hele sitatet...
Sant nok, man vil fortsatt måtte gå ut døra og kjøpe et produkt før man kan installere spillet sitt. For meg er dette uansett en bagatell; bare tenk på alle fordelene. Vi vil slippe å stresse med hverken disc switching, treg loading, krympende hylleplass eller fysisk slitasje (ødelagte spill). Hvis man i tillegg kan installere spill med allerede oppbrukte produktkoder mot en rimelig avgift, vil XBO faktisk være langt mer liberalt mtp. bruktsalg enn f.eks. Steam - som ikke støtter dette i det hele tatt uten at mange klager.

Hørte du det intervjuet jeg linket til btw? Virker ikke slik mtp. antagelsene dine

Er forresten langt ifra klar til å bestemme meg for hvilken konsoll jeg vil ha først. Fatter ikke at folk kan uttale seg om dette allerede.
Sist endret av pappabetaler; 25. mai 2013 kl. 16:52.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Det er idiotisk at man MÅ ha koblet til noe man ikke nødvendigvis vil bruke (som potensielt kan hackes for å se og høre alt du foretar deg i stua). Det er bare rett og slett idiotisk at du MÅ ha den i stua om du aldri har tenkt til å bruke den i et spill, snakke eller vinke til Xboxen din...
Vis hele sitatet...
Ja fy faen as, vi burde bare boikotte Smarttelefoner. De har kamera både forran _OG_ bak. Tenk om noen hacker de?!?!?!?!!

Dude, om det er et så ekstremt stort problem, teip over kameraet eller noe da.

Her sier Microsoft: "En annen oppklaring rundt det å dele med en venn: skulle du ønske å spille varen din hos en venn, er det ingen avgift forbundet med dette – så lenge du er innlogget din profil"
Vis hele sitatet...
http://www.wired.com/gamelife/2013/0...ison-xbox-one/

Harrison: Yes, you can. You can take your game around to your friend’s house just as you would today — that’s assuming you have a physical disc — and what we’re doing with the new Live technology is that… with the disc, it’s just a repository for “the bits”. You can put that disc into his drive, you can play the game while you’re there, and then you go home and take that disc with you. But actually, “the bits” are still on his drive. If your friend decides that he really likes to play that game, then he can go buy it instantly, and it doesn’t need to download again. It’s already there. Once he’s paid for it, it’s immediately there.


Det er samme greien med Xbox360: Har du kjøpt et spill på XBL, så må du logge inn hos en venn for å spille det. Har du CDen, så tar du med den. Ser ikke hva du klager over.
Er så moro å se fanboysa beskytte xbox for alt det er verdt.
Sitat av tennbrikket Vis innlegg
Er så moro å se fanboysa beskytte xbox for alt det er verdt.
Vis hele sitatet...
Enig. Gjelder også PS4, Mac/PC, Iphone/Galaxy osv.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Ja fy faen as, vi burde bare boikotte Smarttelefoner. De har kamera både forran _OG_ bak. Tenk om noen hacker de?!?!?!?!!

Dude, om det er et så ekstremt stort problem, teip over kameraet eller noe da.


http://www.wired.com/gamelife/2013/0...ison-xbox-one/

Harrison: Yes, you can. You can take your game around to your friend’s house just as you would today — that’s assuming you have a physical disc — and what we’re doing with the new Live technology is that… with the disc, it’s just a repository for “the bits”. You can put that disc into his drive, you can play the game while you’re there, and then you go home and take that disc with you. But actually, “the bits” are still on his drive. If your friend decides that he really likes to play that game, then he can go buy it instantly, and it doesn’t need to download again. It’s already there. Once he’s paid for it, it’s immediately there.


Det er samme greien med Xbox360: Har du kjøpt et spill på XBL, så må du logge inn hos en venn for å spille det. Har du CDen, så tar du med den. Ser ikke hva du klager over.
Vis hele sitatet...
Forskjellen er at om jeg skrur ut kameraene på telefonen min så fungerer den fortsatt, sa aldri heller at hacking var det største problemet, men at du blir påtvunget et produkt du ikke nødvendigvis vil ha, hvis du drar hodet opp av sanda så kanskje du skjønner hva jeg vil fram til.

Du vet at det eneste han sier i teksten du siterte er at du KAN spille det hos en venn, han avkrefter ikke at man må logge på sin egen profil. Og for å si det like elegant som deg: "Kilden min er faktisk nyere enn din"...
Sist endret av LP88; 25. mai 2013 kl. 19:36.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Forskjellen er at om jeg skrur ut kameraene på telefonen min så fungerer den fortsatt, sa aldri heller at hacking var det største problemet, men at du blir påtvunget et produkt du ikke nødvendigvis vil ha, hvis du drar hodet opp av sanda så kanskje du skjønner hva jeg vil fram til.
Vis hele sitatet...
Har jeg hodet i sanden? Hvorfor vil du ikke ha Kinect? Kan du peke på hva som er gale? Og hvorfor i all verden vil du skru ut kameraet på en mobil?

Jeg ser ingen grunn til å klage på Kinect, med mindre paranoid.

Du vet at det eneste han sier i teksten du siterte er at du KAN spille det hos en venn, han avkrefter ikke at man må logge på sin egen profil. Og for å si det like elegant som deg: "Kilden min er faktisk nyere enn din"...
Vis hele sitatet...
Du vet at han i kilden din ikke nevner noe som helt med fysisk disk, akkurat som han i min kilde ikke nevner noe om innlogging?

Vi får bare vente å se til XBO kommer ut.

Sitat av tennbrikket Vis innlegg
Er så moro å se fanboysa beskytte xbox for alt det er verdt.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver ikke å beskytte, men heller forstå hvorfor folk mener så utrolig rare ting.
Sist endret av Sinken; 25. mai 2013 kl. 20:09.
begge konsollene er sikkert like gode. Folk kjøper dem som regel etter hvordan exclusive spill man vil ha. Selv kommer jeg til å kjøpe ps4, pga de fleste jeg kjenner kommer også til å kjøpe den, men om de hadde spilt xbox så hadde jeg sikkert kjøpt den istedet.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Har jeg hodet i sanden? Hvorfor vil du ikke ha Kinect? Kan du peke på hva som er gale? Og hvorfor i all verden vil du skru ut kameraet på en mobil?

Jeg ser ingen grunn til å klage på Kinect, med mindre paranoid.



Du vet at han i kilden din ikke nevner noe som helt med fysisk disk, akkurat som han i min kilde ikke nevner noe om innlogging?

Vi får bare vente å se til XBO kommer ut.



Jeg prøver ikke å beskytte, men heller forstå hvorfor folk mener så utrolig rare ting.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at man skulle skrudd ut kameraene på en telefon, men jeg KUNNE ha gjort det, og at telefonen ville fyngert fint videre. Hvis man simpelt hen ikke skal bruke kinect så er det ingen vits at du MÅ ha den koblet til Xboxen, da kunne de solgt to forskjellige pakkeløsninger, en med og en uten, så kunne folk valgt selv.

Selvfølgelig er det fysisk disk han snakker om, tror du man skulle lastet ned et spill, og lånt bort den digitale kopien?...
Sitat av LP88 Vis innlegg
Jeg sier ikke at man skulle skrudd ut kameraene på en telefon, men jeg KUNNE ha gjort det, og at telefonen ville fyngert fint videre. Hvis man simpelt hen ikke skal bruke kinect så er det ingen vits at du MÅ ha den koblet til Xboxen, da kunne de solgt to forskjellige pakkeløsninger, en med og en uten, så kunne folk valgt selv.
Vis hele sitatet...
Kan du svare på spørsmålet mitt: hva er problemet med Kinect?

Selvfølgelig er det fysisk disk han snakker om, tror du man skulle lastet ned et spill, og lånt bort den digitale kopien?...
Vis hele sitatet...
Jeg er faktisk usikker, siden folk i harnisk over at man ikke kan selge spill man har kjøpt online uten å betale. Eller noen i den duren.
Dataingeniør
Zarlach's Avatar
Sitat av Sinken Vis innlegg
Kan du svare på spørsmålet mitt: hva er problemet med Kinect?
Vis hele sitatet...
Det kan hende at XBox One hadde kostet mindre om det ikke fulgte med en Kinect. Hvis man da aldri kommer til å bruke Kinect, kan det føles litt rart å måtte betale ekstra for noe som kunne vært ungått. Man kan argumentere med at prisen ville vært den samme, men det kan man ikke være sikker på.

Jeg synes også at det er rart at den må være tilkoblet, men det er ikke de som avgjør mitt valg.
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Det kan hende at XBox One hadde kostet mindre om det ikke fulgte med en Kinect. Hvis man da aldri kommer til å bruke Kinect, kan det føles litt rart å måtte betale ekstra for noe som kunne vært ungått. Man kan argumentere med at prisen ville vært den samme, men det kan man ikke være sikker på.

Jeg synes også at det er rart at den må være tilkoblet, men det er ikke de som avgjør mitt valg.
Vis hele sitatet...
Hvis du venter med å handle til en god stund etter at dem har kommet på markedet i norge så vil nok prisen synke bra på begge til dere som suttrer om prisene
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Jeg synes også at det er rart at den må være tilkoblet, men det er ikke de som avgjør mitt valg.
Vis hele sitatet...
Det er rart ja, men ikke problematisk.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Hvis du venter med å handle til en god stund etter at dem har kommet på markedet i norge så vil nok prisen synke bra på begge til dere som suttrer om prisene
Vis hele sitatet...
Er ikke snakk om å sutre over prisen, men at det er unødvendig med en påtvunget ekstra kostnad for noe som på alle måter burde være tilleggsutstyr. Jeg bryr meg forsåvidt midt i brunøyet om PS4 eller Xbox One er best, men skulle jeg kjøpt en Xbox One vet jeg at jeg ikke hadde hatt noe interesse av å bruke Kinect og derfor hadde det vært greit å kunne velge det vekk mot en litt lavere pris. Hadde du kjøpt PC med OS dersom du hadde null bruk for OSet? Jeg ville generelt sett ikke betalt ekstra for tilleggsutstyr jeg aldri hadde fått bruk for.
Sist endret av Dos Equis; 25. mai 2013 kl. 21:08.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Kan du svare på spørsmålet mitt: hva er problemet med Kinect?



Jeg er faktisk usikker, siden folk i harnisk over at man ikke kan selge spill man har kjøpt online uten å betale. Eller noen i den duren.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem med Kinect, det har jeg heller aldri sagt, problemet er at man MÅ ha det enten man vil eller ikke, jeg syntes det er en dårlig strategi av Microsoft å tvinge det på folk som ikke vil bruke det, det er det som er casen, at folk velger XBO har jeg full forståelse for, men skjønner også at mange velger den bort