Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1427
wassup, er det noe kjekke spill der ute til PS3 som ein kan samarbeide 2-4 spillere.
Vi spiller Black ops zombies atm som vi er heilt hekta på, men lurte på om det er noen andre spill der ute som er konge å spille med kompiser.

Tenkte på Tekken tag 2. Er dette bra?
Ghost Recon: Future Soldier

Har selv spilt 2 player campaign. og det er utrolig gøy.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
FIFA. titegn
▼ ... noen uker senere ... ▼
Borderlands spillene burde være noe for deg til PS3. Lenge siden jeg har hatt det så gøy på PS3 som når jeg og kompissen min satt dagesvis med Borderlands og jobba i lag
Deadspace 3 coop
Rayman og Little big planet...
Kan virke litt barnslig men ler skjeldent så mye som når jeg spiller de spilla med noen kompiser
Hva er det som er så fantastisk med little big planet?
Foruten om Borderlands som andre nevner her må jo Army of Two være ideelt. Tekken blir kjedelig i lengden.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hva er det som er så fantastisk med little big planet?
Vis hele sitatet...
Nyskapende. Du kan lage egne spill og filmer og kan spille opp mot 4 samtidig. Fantastisk gøy for en liten periode.
Sitat av Laude Vis innlegg
Deadspace 3 coop
Vis hele sitatet...
Det er dritfett, virkelig verdt å prøve. Tror det bare er 2 stk da, men da kan dere spille 2 og 2.