Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  192 14898
For å være helt ærlig, synes jeg den mest sosiale konsollen m/spill hittil er ludo.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Du har ingen rett til å si xbox er bedre på online gaming. Vedder på at det er helt likt på feks black ops både på PS3 og xbox. forskjellen er at vi får det gratis
Vis hele sitatet...
Jo, Jeg vil nå si han har har rett til å si det.
Det var en av grunnene til at det koster, koster mer å opprettholde det.
Jeg er joggu sikker på at PSN blir Kostene penger snart også.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Jeg er joggu sikker på at PSN blir Kostene penger snart også.
Vis hele sitatet...
PSN+ koster penger, ikke PSN.
xbox live koster ikke penger, ikke silver <3
Men vi er enige om en ting då: Vi er ikke enige
Sitat av Fredrikfez Vis innlegg
Jo, Jeg vil nå si han har har rett til å si det.
Det var en av grunnene til at det koster, koster mer å opprettholde det.
Vis hele sitatet...
Nei han har ikke det, ihvertfall ikke uten argumenter.
Å si at xbox live er bedre fordi det trenger opprettholding og derfor må dere betale er fader meg ikke grunn nok. Det er faktisk et motargument spør du meg.
Det koster vel penger for Sony å opprettholde PSN, men de lar det ikke gå utover oss
Sitat av Xernox Vis innlegg
Nei han har ikke det, ihvertfall ikke uten argumenter.
Å si at xbox live er bedre fordi det trenger opprettholding og derfor må dere betale er fader meg ikke grunn nok. Det er faktisk et motargument spør du meg.
Det koster vel penger for Sony å opprettholde PSN, men de lar det ikke gå utover oss
Vis hele sitatet...
La du ikke merke til EN av grunnene.
Du må vel skjønne at det er en grunn til at det koster mer å opprettholde det (en grunn er at alt kjører gjennom Microsoft sine servere)

Xbox Live er bedre enn PSN, Du burde lese noen sammenligninger (gjøres av fagfolk, ikke bare barn eller fanboys) alle sier at Xbox er vinneren da det gjelder online play.


Sitat av Xernox Vis innlegg
Det koster vel penger for Sony å opprettholde PSN, men de lar det ikke gå utover oss
Vis hele sitatet...
Spill servere til PS blir bare hostet av firmaet som lanserte spillet, en av grunnene til billigere opprettholding.
Kort og godt:
Sony (PS3) har best hardware
Microsoft (Xbox) har best software.
Sist endret av Eplegutten; 11. januar 2011 kl. 21:20.
ps3 uten tvil!
Hvis du ikke har betsemt deg kan du kjøpe min Xbox
Sitat av Fredrikfez Vis innlegg
La du ikke merke til EN av grunnene.
Du må vel skjønne at det er en grunn til at det koster mer å opprettholde det (en grunn er at alt kjører gjennom Microsoft sine servere)

Xbox Live er bedre enn PSN, Du burde lese noen sammenligninger (gjøres av fagfolk, ikke bare barn eller fanboys) alle sier at Xbox er vinneren da det gjelder online play.




Spill servere til PS blir bare hostet av firmaet som lanserte spillet, en av grunnene til billigere opprettholding.
Vis hele sitatet...
Ja, helt enig :P
Også er d mere hackere på PSN, ikke sant?
Endelig en som har skjønt d !
Det er vel ikke tvil om at PS3 er en dyrere, penere og mer gjennomført spillkonsol enn XBOX360. Jeg føler hvertfall kvaliteten er generelt er noe høyere. RROD er også en ting jeg helst vil slippe på min konsol, derfor PS3.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Ja, helt enig :P
Også er d mere hackere på PSN, ikke sant?
Endelig en som har skjønt d !
Vis hele sitatet...
Som tatt opp tidligere, xbox er der hackerne er.

På ps3 har det nettopp kommet og er ikke serlig utbredt.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Ja, helt enig :P
Også er d mere hackere på PSN, ikke sant?
Endelig en som har skjønt d !
Vis hele sitatet...
Du kan si det om at og om at, men det er fortsatt ikke riktig
Never fallin'
Godzillaa's Avatar
PS3 er det beste valget for meg men trenger ikke være det for deg av den grunn. Jeg mener Ps3 er perfekt som mediacenter og til spill, men hoved grunnen til at jeg kjøpte Ps3 er at det er det vennegjengen min spiller på. Så kunne du tenkt deg Bluray så vinner Ps3, kunne du tenkt deg Halo f.eks så kjøper du Xbox 360. Min anbefaling kjøp deg det vennene dine spiller på !
Sitat av nikons Vis innlegg
Du kan si det om at og om at, men det er fortsatt ikke riktig
Vis hele sitatet...
Jo?
PSN=Gratis
Xbox live=Koster
Det er ikke tvil om at det er kvalitetsforskjell da?
Lettere å hacke Ps3 -.-
Har begge konsollene og sier bare... PC FTW!!!

Neida, jeg spilte mye PS3 før fordi vennene mine hadde det så heller skaff deg den som vennene dine har :P
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Jo?
PSN=Gratis
Xbox live=Koster
Det er ikke tvil om at det er kvalitetsforskjell da?
Lettere å hacke Ps3 -.-
Vis hele sitatet...
Skjønner virkelig ikkje hvorfor du mener alt dette men.
HVORFOR er det kvalitetsforskjell? Mener du virkelig at Sony ikkje bruker penger på PSN? Vil nå tro de bruker minst like mye penger på det som Microsoft gjør, men uten å kreve penger av brukerene. (Enn så lenge ihvertfall)

Sier ikkje at PS3 er bedre eller værre enn XBOX 360 her, men den store forskjellen for den "vanlige" gameren er det nok ikkje.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Jo?
PSN=Gratis
Xbox live=Koster
Det er ikke tvil om at det er kvalitetsforskjell da?
Lettere å hacke Ps3 -.-
Vis hele sitatet...
Masse hacks til PS3, men alle er helt ubrukelige fordi ingen av dem kan spille av backups som er hovedtingen ved å hacke en spillkonsoll

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Skjønner virkelig ikkje hvorfor du mener alt dette men.
HVORFOR er det kvalitetsforskjell? Mener du virkelig at Sony ikkje bruker penger på PSN? Vil nå tro de bruker minst like mye penger på det som Microsoft gjør, men uten å kreve penger av brukerene. (Enn så lenge ihvertfall)

Sier ikkje at PS3 er bedre eller værre enn XBOX 360 her, men den store forskjellen for den "vanlige" gameren er det nok ikkje.
Vis hele sitatet...
Sony taper penger for PS3en ikke bare på grunn av PSN, men også av PS3en selv. Den koster mer å produsere enn det prisen er i statene (300USD) og de bruker milliarder av dollar på PSN hvert år og klarer ikke å få mer enn det. Microsoft har nettopp begynt å tjene penger på Xbox maskinen sin, men har lenge tjent penger på Xbox Live.

Dette fører da til at Sony ikke kan støtte konsollen sin som vi vil. Istedet gir de oss ubrukelige funskjoner som "Photo Gallery" og "Video Uploader", hvor ble det av in-game cross chat som alle har mast sånn på? Se på Xbox med Live Party og en Live Shop som har over 100 fulle spill, med netflix (ikke tilgjengelig i Norge) og Zune...
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Jo?
PSN=Gratis
Xbox live=Koster
Det er ikke tvil om at det er kvalitetsforskjell da?
Lettere å hacke Ps3 -.-
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du så hjerneskadet ? Ble du sluppet i gulvet som barn ?

Vi har gang på gang spurt deg om kilder på dette, du har ikke klart å vise til noen.

PS3 er lettere å hacke enn Xbox ? Hvorfor ? Xbox har jo vært "hackbar" siden lansering bortimot, PS3 under et halvt år.

Vennligst forklar deg eller framvis legeerklæring.
Fanboys-kriger er alltid like koselige å se på.
Sitat av wareye Vis innlegg
Masse hacks til PS3, men alle er helt ubrukelige fordi ingen av dem kan spille av backups som er hovedtingen ved å hacke en spillkonsoll



Sony taper penger for PS3en ikke bare på grunn av PSN, men også av PS3en selv. Den koster mer å produsere enn det prisen er i statene (300USD) og de bruker milliarder av dollar på PSN hvert år og klarer ikke å få mer enn det. Microsoft har nettopp begynt å tjene penger på Xbox maskinen sin, men har lenge tjent penger på Xbox Live.

Dette fører da til at Sony ikke kan støtte konsollen sin som vi vil. Istedet gir de oss ubrukelige funskjoner som "Photo Gallery" og "Video Uploader", hvor ble det av in-game cross chat som alle har mast sånn på? Se på Xbox med Live Party og en Live Shop som har over 100 fulle spill, med netflix (ikke tilgjengelig i Norge) og Zune...
Vis hele sitatet...
Ja dette tenker jeg også på.
Også PSN er ikke like bra som live, FORDI det er noe greier med hostan som gjør så d blir dårligere.
Kan ikke du bare gå og krangle med noen troll på youtube? Forbannede taper.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hvorfor er du så hjerneskadet ? Ble du sluppet i gulvet som barn ?

Vi har gang på gang spurt deg om kilder på dette, du har ikke klart å vise til noen.

PS3 er lettere å hacke enn Xbox ? Hvorfor ? Xbox har jo vært "hackbar" siden lansering bortimot, PS3 under et halvt år.

Vennligst forklar deg eller framvis legeerklæring.
Vis hele sitatet...
Han refferer sikkert til MW2 hacken som gjorde at man kunne få alt unlocka ved å joine en modded lobby, denne hacken var lettere å gjøre på PS3, men ikke umulig på Xbox, men jeg skjønner hva du mener
Sitat av nikons Vis innlegg
Kan ikke du bare gå og krangle med noen troll på youtube? Forbannede taper.
Vis hele sitatet...
Jeg? Hahahah
Fordi jeg vet at xbox er bedre enn ps er jeg en taper?
Ja, jeg kan være trasig her men JEG vet psn er dårligere enn Xbox live
Xbl= 10 ganger så sosialt som PSn, STABILERE, Bedre oppsett, Bedre storyr og ALT, ALT!
Slipper hackere også <3
Du er en taper fordi du kommer med en masse dritt men klarer ikke å vise til en kilde.
Ta også hør med noen fagfolk du, så ser du hvem som har rett -.-
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Jeg? Hahahah
Fordi jeg vet at xbox er bedre enn ps er jeg en taper?
Ja, jeg kan være trasig her men JEG vet psn er dårligere enn Xbox live
Xbl= 10 ganger så sosialt som PSn, STABILERE, Bedre oppsett, Bedre storyr og ALT, ALT!
Slipper hackere også <3
Vis hele sitatet...
Hva er den sosiale biten du sikter til ? MSN på en konsoll ? Gratulerer.

Skal du dra inn sosialisering på konsollnivå burde du heller tenke på NES \ SNES hvor man faktisk samlet seg 10-15 stk for å spille i en stue.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hva er den sosiale biten du sikter til ? MSN på en konsoll ? Gratulerer.

Skal du dra inn sosialisering på konsollnivå burde du heller tenke på NES \ SNES hvor man faktisk samlet seg 10-15 stk for å spille i en stue.
Vis hele sitatet...
Facebook? Xbl Party? Alt mulig KøØd
10 ganger så sosialt? Hvis du vil være sosial, så går du ut av huset og er sosial, eller så har du facebook, msn etc etc. Jeg kunne ikke gitt mer faen i om xbox er mer sosial. Når jeg gamer, så er det for å faktiske game, ikke sosialisere. geezus.
Men når alt kommer til alt er begge konsollene like bra men på forskjellige område

PS3 = Sterk maskin med stort potensiale
360 = Har nådd sitt høyeste punkt og er fullpakket med funskjoner

Det kommer altså ann på hvor du har vennene dine på siden det ikke er så gøy å spille alene med masse random folk
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Facebook? Xbl Party? Alt mulig KøØd
Vis hele sitatet...
Facebook sier du ?
http://gizmodo.com/5407289/playstati...facebook-today

XBL Party ? At du kan lage en gruppe med venner du kan spaminvite til å spille spill ? Praktisk
Ja åsså er xbox bedre i gaming C:
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Ja åsså er xbox bedre i gaming C:
Vis hele sitatet...
Siden en konsoll ikke kan game regner jeg med du mener dette er at spilleopplevelsen er bedre for brukeren.

Dette er noe som er individuelt, ikke fakta, og ikke et argument.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Siden en konsoll ikke kan game regner jeg med du mener dette er at spilleopplevelsen er bedre for brukeren.

Dette er noe som er individuelt, ikke fakta, og ikke et argument.
Vis hele sitatet...
Javel jeg beklager :P
Dere liker best Ps, jeg xbox.
Thats It!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Javel jeg beklager :P
Dere liker best Ps, jeg xbox.
Thats It!
Vis hele sitatet...
Nei, jeg foretrekker PS3, men xbox er ikke en dårlig konsoll, det er bare folk som du som kommer med ingen argumenter og masse påstander, samtidig som du forguder den som gjør at mange folk skygger unna.

Som sagt, jeg har alle konsoller, og jeg ville jo ikke kjøpt Xbox hvis det ikke var for at den hadde noen hensikt.
Sist endret av AtXbYeA; 11. januar 2011 kl. 23:49.
Bare lurer: Hva er det som er så mye bedre med xbox live? (se bort i fra filmleiegreiene)
Sist endret av ragedAsian; 11. januar 2011 kl. 23:55.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Bare lurer: Hva er det som er så mye bedre med xbox live? (se bort i fra filmleiegreiene)
Vis hele sitatet...
Filmleie finnes tildels også på PS3, dog indiefilmer, men endel interessant der, og kan bli interessant å se hvordan det utvikler seg.
Sitat av MortenYeaH Vis innlegg
Jo?
PSN=Gratis
Xbox live=Koster
Det er ikke tvil om at det er kvalitetsforskjell da?
Lettere å hacke Ps3 -.-
Vis hele sitatet...
Klikken da, PS3 hacken kom for bare ett par måneder siden,
Xbox har vør hackebar siden den omtrent kom ut. Hvorfor tror du att f.eks FreeBoot på box krever en urgammel dash? Sitter selv med 2 boxer som er JTAG'd.
Til dere som sier ps3 har bedre grafikk enn 360 PER DAGS DATO, sjekk ut denne, og døm selv:

http://www.youtube.com/watch?v=XR2X6...eature=related
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hva er den sosiale biten du sikter til ? MSN på en konsoll ? Gratulerer.

Skal du dra inn sosialisering på konsollnivå burde du heller tenke på NES \ SNES hvor man faktisk samlet seg 10-15 stk for å spille i en stue.
Vis hele sitatet...
Hva med in-game cross chat? Om jeg ikke husker feil, er det også en limit med venner på PSN.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Hva med in-game cross chat? Om jeg ikke husker feil, er det også en limit med venner på PSN.
Vis hele sitatet...
Ja det er lit nedsig. Husker ikke hvor mange atm. Men for meg er det ikke noe problem. Vil si jeg har for mange xD For vet ikke hvem over 1/3 værtfall er av dem.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Hva med in-game cross chat? Om jeg ikke husker feil, er det også en limit med venner på PSN.
Vis hele sitatet...
Det værste jeg vet er små drittunger som snakker ingame på feks black ops..
Det du må er å ha en lydsplitter og en dobbel hann kabel fra tven til splitteren, så har du splitteren i pcen din og kobler inn headsettet. Vips så kan du skype, musikk e.l. samtidig som du har lyd fra PS3en

Vi sliter ihvertfall ikke med RRoD.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Som tatt opp tidligere, xbox er der hackerne er.

På ps3 har det nettopp kommet og er ikke serlig utbredt.
Vis hele sitatet...
Det skal nå være utrolig vanskelig å hacke Xbox (Online spill) og hvis du klarer det skal jeg sende deg en rose i posten.
Flashing (hvis du ser på det som hacking) er en annen sak, det trur jeg ikke er så vanskelig på PS heller.
Trur jeg går får PS3 jeg
Hvorfor? Av den simple grunn at alle mine venner har det
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Trur jeg går får PS3 jeg
Hvorfor? Av den simple grunn at alle mine venner har det
Vis hele sitatet...
Absolutt det rette valget.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Det værste jeg vet er små drittunger som snakker ingame på feks black ops..
Det du må er å ha en lydsplitter og en dobbel hann kabel fra tven til splitteren, så har du splitteren i pcen din og kobler inn headsettet. Vips så kan du skype, musikk e.l. samtidig som du har lyd fra PS3en
Vis hele sitatet...
Høres litt mer stress ut enn bare å sende party invite. Og på xbox kan du høre på musikk fra xboxen samtidig som du spiller. Såvidt jeg vet går ikke dette på ps3.


Sitat av Xernox Vis innlegg
Vi sliter ihvertfall ikke med RRoD.
Vis hele sitatet...
Det er det svært få som gjør på xbox også nå. Dette er et problem som tilhører fortiden. På slim-versjonen er dette helt borte.

Btw, Xernox. Det som menes med in-game cross chat, er at man ikke er nødt til å spille samme spill for å ha en samtale.
Sist endret av Eplekjekk; 12. januar 2011 kl. 16:47.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Om jeg ikke husker feil, er det også en limit med venner på PSN.
Vis hele sitatet...
Xbox har en grense på 100 venner.

Konsollene er såpass like/dårlige at man bør velge etter hvilken spill man liker og hva bekjente spiller på.
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Konsollene er såpass like/dårlige at man bør velge etter hvilken spill man liker og hva bekjente spiller på.
Vis hele sitatet...
Borts. fra den "dårlige" delen, er det absolutt den beste kommentaren her (mitt syn)
ps3 har kølle kontroller, det er helt umulig å spille med dem.
Xbox 360 ftw.