Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 10490
Alt funket som normalt igår. Hadde spillkveld å spilte 4stk og alle kontrollene funket normalt. Spilte alene ganske lenge inatt, og kontrollen fungerte helt fint da og. Skrudde på ps3'en idag, men ingen av mine 4 kontroller vil koble seg til. Alle lysene blinker som når den ikke er synkronisert. Har også prøvd å putte alle 4 kontroller i usb-laderen, men til ingen nytte. Har også restarta ps3 to tre ganger nå.

Har gått tom for ideer. Noen som har vært borti samme problem eller har noen ideer til hva jeg kan gjøre?!

Da mine PS3 kontrollere blinker så er det hvertfall at batteriet er dårlig. Prøv og koble til med USB og la de stå en stund.
Når de blinker trykker du engang til på PS knappen på kontrollen, funker hos meg.
Alle 4 er nylig ladet, ingen har under halvt batteri. Så det tror jeg ikke er årsaken. Har også prøvd å trykke når den blinker. Både fort en gang + holde den inne. :/
Hei!

Har nå fått samme problem på min ps3. Får connecta controllerne med kabel og brukt de så lenge de er koblet til. Så fort jeg drar ut usben står alle lysa og blinker og jeg får ikke connectet.

Fant du noen løsning?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har samme problem som carma beskriver og lurer på om noen har funnet ut noen løsning..
Bør ikke å resette kontrolleren funke.
Gjorde det hos meg ihvertfall...
Burde vel være mulig å koble de til i instillingene på PS3'en? Alså at man søker etter dem.

Har aldri hatt dette problemet så er litt vanskelig å hjelpe.
Ser det ligger en masse om dette temaet på div forum.
Det virker som om de fleste mener at dette er forsaket av forstyrrelser trådløst.
Noen forholdesregler de kommer med er å:
1.) Move the PS3 away from any other electronics (about 2 feet) and shut off the system
2.) Restart the console via the button on the console and held the button down until it beeps a second time (don't use the controller)
3.) Plugged the controller in to the USB and press the PS button, it recognized, unplugged it and works like a charm now.
Vis hele sitatet...
Men å resette controlleren har funket for meg. Det har vel faktisk bare trøblet for meg en gang da.
Hvordan resetter man kontrolleren da?
jaG
Produktutvikler
There is a reset button located in a very small hole on the back of the controller
Vis hele sitatet...
Google damnit! Kilde
Sist endret av jaG; 10. januar 2010 kl. 12:40.
Hadde samme problemet med en gitar for Guitar Hero. Blinka bare når jeg ville koble den til.
Fant ingen løsning på problemet, men fikk bytta den.
▼ ... flere år senere ... ▼
Bare vent til lysene slutter å blinke og hold inne PS-knappen.
Sitat av JTMichaelsen Vis innlegg
Bare vent til lysene slutter å blinke og hold inne PS-knappen.
Vis hele sitatet...
Det har blitt foreslått, men fungerte ikke. Men i løpet av 3 år, så har de nok funnet ut av problemet.