Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1532
Det var mye snakk om at PS2 skulle komme med et modem. Er det noen som vet om de som selges i Norge har dette? Jeg fant to USB porter, men var alt. Skal det kanskje komme et USB modem eller et nettverkskort, som hadde vært det beste?
I THPS3-manualen står det om multiplayer-typer. Jeg leste det for et par dager sida, gidder ikke skrive alt her. Det var snakk om no ethernet, og vanlig modem/isdn. Så du kan koble til med "vanlig" utstyr, etter hva jeg fortsto.
Står veldig godt forklart her angående THPS3 online. Det var derimot spørsmål om den samme adapteren ville støtte alle kommende online spill. Sony slipper en bredbånds adapter i februar, tror jeg går for den gitt.
Better than thou.
Forøvrig må man bruke PlayOnline sitt egne modem når du vil spille FF XI og noen få andre tittler.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Stemmer nok med ett modem ja...
Problemet med play-online sitt modem som Carlo nevner er at de folka tar penger for det. MAO så blir det DYRT!! å spille Final XI men for all del, det er sikkert verdt det. Modemet er vel ute i england og sånn tror jeg (veit ikke med norge): THPS er visst nok sinnsykt i multiplayer mode..
Totto

BTW: Grats med 2500 poster Carlo
Better than thou.
Man må betale for å spille per måned på samme linje som Anarchy Online ville jeg tro. DVS en viss sum per måned. Såvidt jeg forstår så er det slik det blir satt opp. Kan evt. prøve å forhøre meg litt om det når jeg kommer hjem.