Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 886
God kveld godt folk.
Ja så var det duket for ett nyttår og nye spennede produkter som er blitt lansert. Tenker da på nye RTX 2060 ifra nvidia.
Per dags dato så har jeg ett 1060 3gb kort i min pc, korte fungerer. Men det leverer ikke optimalt.
Ser også at der er noen rykter om 1160 kort som skal bli lansert, men ikke noe annet enn at du kan få det i en laptop ifra Lenovo..

Det jeg spør om, burde jeg bare oppgradere ifra 1060 til 2060 og ha dette i noen år før jeg oppgradere igjen? Regner med at prisen på korte vil ligge mellom 3500-3700 noe som er ok for ett budsjett kort.

Gidder ikke å bruke noe særlig mer enn 4k på ett nytt kort, da jeg ikke spiller så mye lengre, men vil fortsatt kunne spille nye titler med ok fps på 144hz panel. 1060 korte leverer relativt dårlig fps hos meg 40-50 så hadde vore greit å bikke 80fps minst

Takker