Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3279
Noen som har prøvd det? Kom gjerne med trip reports, virker utrooolig kult.. En kjerring som snakka med katter tydeligvis @ http://www.erowid.org/experiences/exp.php3?ID=163

Etter hva jeg har lest, skal du ikke få sånn "nedetid" man får av knips...

som sagt, kom gjerne med trip reports
Det er hestebedøvelse, er DRITsterkt (river som satan i nesa ved en TYNN, TYNN linje) og man får en god følelse kan man trygt si. Tenker "klart", men ikke så lett å kontrollere kroppen. Dvs at du kan tro at du går igjennom døråpninga men går rett i veggen ved siden av hvis du har fått i deg nok.
Personlig så synes jeg at det var såpass heftig at jeg har holdt meg unna siden den ene gangen. Men blir litt smak og behag. Dagen derpå var heller ikke så ille nei. Bedre enn knips som du sier
kalles også special K. som lurve sier, hestebedøvelse, så jeg har ingen personlige erfaringer med det. kompiser som har tatt det sier at du blir drita i kroppen men ikke i hodet. for meg virker ikke det en kul blanding, heller omvendt
▼ ... over en uke senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det brukes åsså til å blande ut Amfetaminen!

-sp3q
Ved store doser forandres visst stoffets karakter voldsomt .. blir ofte referert til som et "k-hole" .. Noen som har noe erfaring med dette?

Skal visst være en veldig introspektiv og fin tripp, mange av de store personene innen psykedelisk kultur som hadde sansen for denne her ..