Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7295
Nå vil foreldrene mine til Hellas i sommer, men det blir vell en avsides ligend plass der de kan sjå de "lokale" folka. Altså 0 natteliv. Det jeg lurer på er hva aldersgrense det er for å kjøpe sprit der nede. Sånn at jeg ikke kjeder meg i hjel...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Vet ikke hva aldersgrensen på å kjøpe sprit i Hellas er, men tror ikke du skal ha noe problem med å kjøpe sprit. Jeg var vel 15 år eller .no da jeg var i Hellas og hadde ingen problemer med å kjøpe sprit noen steder, kjøpte både på utesteder og supermarkeder
Anbefaler deg å kjøpe mye ouzo (Tror aldri jeg har spydd så mye som den gangen jeg tømte ei stor flaske med det skvipet)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av RoadKill
Nå vil foreldrene mine til Hellas i sommer, men det blir vell en avsides ligend plass der de kan sjå de "lokale" folka. Altså 0 natteliv. Det jeg lurer på er hva aldersgrense det er for å kjøpe sprit der nede. Sånn at jeg ikke kjeder meg i hjel...
Vis hele sitatet...
Har heller ikkje peiling på aldersgrenser og sånnt piss, men saken er den at mange av foreldra sender barna sine for å kjøpe røyk og vin og sånnt i butikkane og derfor vil dei selge dritten til deg uansett.
Ellers så kan det nevnast at Ouzo er gøy.

Har vel igrunn sagt akkurat det samme som z0py3r, men men.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
er nok bare å drikke i vei det gutten min, med mindre du ikke har felt melketenna enda.

ouzo er ikke gøy
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ouzo er jo horribelt.
Minner om dårlig HB som er enda dårligere.
Isj.
Opprinnelig postet av RoadKill
Nå vil foreldrene mine til Hellas i sommer, men det blir vell en avsides ligend plass der de kan sjå de "lokale" folka. Altså 0 natteliv. Det jeg lurer på er hva aldersgrense det er for å kjøpe sprit der nede. Sånn at jeg ikke kjeder meg i hjel...
Vis hele sitatet...
De har vel en aldersgrense, men det er neppe så nøye. Søstera mi var langt fra 18,og hun fikk kjøpt lett. Er vel lurt å kjøpe på mindre butikker, akkurat som hvis man er under 18 og skal kjøpe røyk i norge.
kremt...I Hellas er det en aldersgrense på 18 år for å kjøpe alkohol på barer/puber(KUN der), og det er ingen(!) aldersgrense på å drikke alkohol.
Om dama på super'n bryr seg hvis du kjøper en vinflaske eller to tviler jeg sterkt på.

Da jeg var i Hellas hadde de et ordtak som sa.....
Ouzo keeps the women away

Hold deg unna ouzo
dem bryr seg neppe bare man betaler. fikk kjøpt øl på pub på kanari øyene da jeg var 12 år