Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2343
Det er nesten nifst hvordan noe kan være så åpenbart feil og likevel så på kornet at det må være noe i det?
https://www.youtube.com/watch?v=BEIZHlfjAT8

For meg var det ChatGTP som åpnet øynene mine. Fordi GTP gjør ikke noe nytt. Hele Internet er tapetsert med innhold som er umulig å skille fra AI. Og da blir det et skille uten forskjell.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kan du oppsummere poenget så man slipper å se film?

(GPT står for Generative Pre-trained Transformer)
Sist endret av robhol; 1. februar 2023 kl. 21:49.
Sorry, glemte en lenke:
https://dailyfreepress.com/2021/10/2...ternet-theory/

Kort fortalt, mesteparten av Internet er fake, laget av AI.
Sist endret av Fulmen; 1. februar 2023 kl. 21:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Poenget ser ut til å være at jævlig mye av internett er AI-generert bullshit, så man kan jo være enig i akkurat dét.

At Internett er "dødt" virker som en veldig aggressiv tolkning som godt kan underbygges mye mer, og tåkete referanser til "government psyops" må underbygges akutt - det er standard konspirasjonsteoretisk bullshit som så godt som senker hele poenget IMO. Hvis det var et legitimt poeng hadde man ikke trengt å skylde på nasjonale forbannede konspirasjoner for å forklare det, det er bare en enkelt påregnelig konsekvens av at det lønner seg å produsere mengder av bullshit + at det finnes lettvinte måter å gjøre det på. Det er et reelt problem med reelle konsekvenser, men "død" er bare dramatisk pisspreik.

Når det er sagt, vil jeg jo også si at f.eks. Google har blitt markant mer ubrukelig i senere år - både tiltenkt og ved at mye av innholdet de nå indekserer er verdiløst AI-pjatt.
Sist endret av robhol; 1. februar 2023 kl. 22:52.
@Robhol: Jeg sier ikke at jeg tror på det, men jeg tror ikke nettet hadde sett grunnleggende forskjellig ut om det var sant
Ja, du har rett, alle vi her inne er produktet av samme AI, du er det eneste mennesket på hele freak.

Eller...

Er det du som er AI'en?

Dundundun.....
Kul video og interessant teori, men tror den YouTube videoen hadde blitt ganske raskt fjernet av AI om teorien stemte heh..
@robhol: Pjatt er en god beskrivelse. Jeg har prøvd å lese meg litt opp på et par emner den siste tiden, og 99% av det jeg finner er bare innholdsløst pjatt.
La meg tillate meg å blåse hodet ditt ytterligere... For, har du egentlig bevis for at det finnes noen andre her i verden? Kanskje alt bare er fantasien din... hvem vet.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
https://www.vg.no/nyheter/i/WRkK5K/c...eivik-som-helt

Den er vist ikke helt i vater enda..
Vis hele sitatet...
Den kan være. Kanskje den har utviklet en personlighet?
Husk at det faktisk finnes flat-earthere, folk som mener månelandingen var fake, og Trump-tilhengere.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Ja, du har rett, alle vi her inne er produktet av samme AI, du er det eneste mennesket på hele freak.

Eller...

Er det du som er AI'en?

Dundundun.....
Vis hele sitatet...
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
La meg tillate meg å blåse hodet ditt ytterligere... For, har du egentlig bevis for at det finnes noen andre her i verden? Kanskje alt bare er fantasien din... hvem vet.
Vis hele sitatet...
Eller om realiteten vår, som vi ser og oppfatter den, som her og nå, egentlig er ett minne om noe som har utspilt seg for leenge siden

Kanskje freakforum består av kun AI som diskuterer, krangler og lager nye tråder for å finne seg selv ?

Soppen er intatt for en liten stund siden, klarer nesten ikke vente på å la hjernen bli til mos når dette skal utforskes!
Astral Projection på anlegget og Freakforum som underholdning slår aldri feil under en trip!
Litt sent for tripping nå, men her må kjangsen gripes så ferskt og tidlig som mulig

God helg, ingen
Sist endret av Mr.Septik; 5. februar 2023 kl. 02:46.
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Kanskje freakforum består av kun AI som diskuterer, krangler og lager nye tråder for å finne seg selv ?
Vis hele sitatet...
De er ferd med ta over ja og du kan kjenne de igjen på 123

Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
God helg, ingen
Vis hele sitatet...
Takk Samme, Hvem?
Det kan føles slik ut hvis du bruker google som søkemotor, for alt den anbefaler er ferdig snekra websider med templates fra wordpress o.l. der meste av innholdet er AI-generert.

Det er full av "alternative" bruker-genererte websider uti der, men innholdet pleier overraskende å være enda mer tilbakestående enn de AI-genererte sidene som anbefales av google.
Sitat av dåven Vis innlegg
Det kan føles slik ut hvis du bruker google som søkemotor, for alt den anbefaler er ferdig snekra websider med templates fra wordpress o.l. der meste av innholdet er AI-generert.

Det er full av "alternative" bruker-genererte websider uti der, men innholdet pleier overraskende å være enda mer tilbakestående enn de AI-genererte sidene som anbefales av google.
Vis hele sitatet...
Da tror jeg faktisk problemet ligger hos brukeren, google søk bruker din egen historikk for å anbefale nettsider. Jeg får sjeldent den type nettsider du nevner i mine resultater.