Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2703
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått tak i noen brett med valium galenika bensedin. Har nå tatt 100mg ble bare litt trøtt. For ett overvurdert stoff. Skuffet må jeg si
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er en syk mann som tar 100mg valium. Snakkes om 3 dager når su våkner igjen
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er våken jeg ������x♂️
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er våken jeg
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har ikke jeg moe serlig erfaring med beroligende, men se på deg selv mann. Ser du hva du skriver...
Klassiker. Du føler deg mer beruset av 20-30mg enn 100mg. Røyk litt bønne så vil du nok føle det
Det er ikke noe overvurdert stoff, funker ypperlig til angst og avslappning. Det er du som har høye forventninger, man blir ikke ¨høy¨på den måten med benzo.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Junkiedop
Såå, tarru en pils 1!!!!! Helst 0.33
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjøpte inn 3 halvlitere kanskje det hjelper
Er oppi i 300 mg kjenner veldig lite ,kanskje jeg ikke valium funker for meg, jaja snart natta får seg hvor lenge jeg sover hah
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Er oppi i 300 mg kjenner veldig lite ,kanskje jeg ikke valium funker for meg, jaja snart natta får seg hvor lenge jeg sover hah
Vis hele sitatet...

Funka nok til at du glemte og være anonym.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Er oppi i 300 mg kjenner veldig lite ,kanskje jeg ikke valium funker for meg, jaja snart natta får seg hvor lenge jeg sover hah
Vis hele sitatet...
Får håpe du våkner da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får håpe du våkner da
Vis hele sitatet...
TS vil våkne så sant TS ikke et 4 år. (Humoristisk ment, ikke noe poeng i å dra frem kalkylene)



Men det er mye, men lite med bare benzo. 300 mg så skal man være forsiktig med det meste, men får meg jo til å mimre litt da

Spiste mye benzo en periode, ja det er avkommet av satan og alt det der, men fy og morro brukt riktig. Bare hodeløs idioti når jeg ser tilbake på det, men morro der og da. Skumle bivirkninger, håper TS leser litt mer før neste gang
Fantastisk at det blir anbefalt å blande alkohol til en som ikke kjenner noe særlig til 100mg Valium! xD Det sier pang, så husker man ikke noe mere av den dagen..

Røyk deg en bønne eller nyt hvor bekymringsfritt det faktisk er å være i den formen.

Jo mere benzo man tar jo mere blir man selv overbevist om at man ikke er rusa, det er benzodiasepinenes hellige formel.

Man må lære seg å ruse seg på benzo, høres kanskje idiotisk ut men som jeg skrev, man tror ikke man er rusa før man oppdager hvordan det funker, og det er en relativt kjedelig rus som kostet mer enn det smaker.
Anonym bruker
"Oppblåst Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Årh, jeg har tatt x mg og blir ikke rusa!!" .... *Våkner 2 døgn senere uten noe minne om hva som har skjedd*

Veldig typisk benzo. Hold deg til lavere doser og fokuser på rusfølelsen. Min erfaring er at desto mer du tar, desto mindre effekt tror du at du føler.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Våkna i fin form idag 2 brett igjen , tviler pp det blie så mye valium hehe, nå har eb hvertfall prøvt d
dov i 2 dager, men må er bretta tomma, så blir lenge til sist, kjenner ennå valiumen lol
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sove 2 døgn på 24 timer er jo imponerende da
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sove 2 døgn på 24 timer er jo imponerende da
Vis hele sitatet...
Kun mulig med nok valium i årene
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker disse ofte jeg.
Bra effekt di første dagene, så kan jeg også spise ett brett ila en dag 150mg - uten effekt.

Min oppfatning er skyhøy toleranse, og er bare å vente så lenge du klarer for og få oppnå godfølelse
Denne tråden burde festes som "Hvilken rus kan jeg forvente av benzo"
Ganske morsomt og lese disse trådene. Men håper du slutter med disse pillene før du ender i rennesteinen
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når vi snakker om Benzodiazepiner så er Diazepam "Valium" et av de mindre potente stoffene i benzo kategorien. Oksazepam "Sobril" er jo selvfølgelig enda svakere, men om su forventer en skikkelig knekk så er det nok Xanax, Rivotril, Rohypnol eller midazolam som passer seg best.

Når det er sagt så vil jeg fraråde all bruk av Benzodiazepiner og rusmidler generelt.
så ikke ta det som en anbefaling!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ja det her va morsomt å se tilbake på, kommer aldri til å ta store doser benzo igjen. Husker ikke en dritt fra dette..
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
klassiker
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde selv en periode på 2 uker jeg eksperimenterte med valium med en del alkohol. 2 uker av livet mitt jeg ikke husker noe fra.
Drittdop i mine øyne, men sikkert fint til sitt egentlige bruk.
Anonym bruker
"Arktisk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Galenika er så fake og i de fleste tilfeller er pillene underdosert eller inneholder ikke virkestoff/riktig virkestoff.
Er en grunn til at man ser pillehuer dytte innpå så mange av de type piller men blir blåst av banen av normal dosering med ekte vare.
Var dette første gang du prøvde benzo, visst ikke så er nok det grunnen. Ett par ganger med benzo og kroppen er allerede tilvent på den måten at du bare føler at du blir mer rolig, avslappet og litt overmodig.

Visst du forventet å bli euforisk og lykkelig så valgte du feil rusmiddel. Da må du ha skyhøyt angstnivå når du tar dem, for å føle eufori altså.
Ingenting galt med pillene, du høres litt ut som de som synes Valium er bedre enn Vival og Stesolid, selv om det er helt samme stoff i alle 3.

Er det første gang du prøvde så ville jeg gått for Rivotril. Det var første benzo jeg prøvde og ble en del euforisk av bare 2 mg de første gangene. Men nå har jeg også voldsomt med angst. Har du ikke angst så vil du ikke kjenne mye visst du ikke blander med noe.
Det du derimot vil merke når du slutter å ta de er at du kanskje gjorde og sa mye flaut og dumt da du tok benzo.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Galenika er så fake og i de fleste tilfeller er pillene underdosert eller inneholder ikke virkestoff/riktig virkestoff.
Er en grunn til at man ser pillehuer dytte innpå så mange av de type piller men blir blåst av banen av normal dosering med ekte vare.
Vis hele sitatet...
Galenika er like ekte som Roche. Har lang erfaring med de selv. Kjøper du benzo på darknet så er det alltid Galenika du får. Forskjellen på Galenika og Roche er produsenten. Visst du synes de er fake så er det bare kroppen din som er tilvent de og skylder på pillene. Eller så har du for høye forventninger til de. Litt som mine forventinger til Morfin VS Heroin. Største forskjell var i realiteten at heroin gjorde meg kvalm mens morfin ikke gjorde det. Ikke mye å skryte av den euforiske følelsen. Var ikke så farlig med fentanyl heller, der ble jeg ganske skuffet. Virketiden er så patetisk at man hele tiden må ha en pille i munnen, bokstavelig talt.
Sist endret av einsteindragon; 4. mars 2023 kl. 22:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gikk på rundt 40mg valium hver dag da jeg var pasient på psykiratisk, ja jeg har skyhøyt angstnivå triste greier uansett ble kutta av cold turkey etter 3 måneder hvor jeg ble sluppet fri og fikk ikke noe mer. Var milde abstinenser, eneste jeg husker jeg slet litt med var å sitte stille lol, men det ga seg etter en god måned