Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 423
Skøyt speed rester isted som har ligget i en kopp i 4 månder fordi jeg muligens fikk en liten droppe blod oppi, klarer ikke huske om det var den koppen så en 50/50 sjanse den hadde en veldig liten droppe med blod i for 4 månder siden.
Blandet speeden med kokt 1ml vann og 1ml 20% alkohol å satt inni årene
Spørsmål 1
Glemte kjøle ned vannet så tror jeg skøyt for varmt vann, hvor farlig er det? fordi åren min ble knøttsmå
Spørsmål 2
Hvor farlig det farlig skytte speed som har vært i kontakt med veldig små mengder blod for 4 månder siden?
Spørsmål 3
ødelegger varmt vann eller alkohol speeden? fikk ikke helt effekt ønsket av mengden jeg tok, er fortsatt masse rester igjen siden det er fra når jeg var helt newbie til skytting å satt overdose mengder speed så alt blandet ikke. Skal jeg ta samme metode når jeg setter inn neste skudd? eller er det noe bedre måte rense det ordklig?