Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 614
Noen som har erfaring med Pre rolled filters?
Drivet og sett litt på ``RealLeaf Terpene Filters – Super Lemon Haze``
Som kan kjøpes på nett. Finner ikke noe bilder av den og er redd for at hvis det er filtere som er like som på sigaretter så vil jeg miste effekten.
Stemmer det? evt erfaring?
Blir bare for å røyke gress og sorting.

På forhånd takk
Har ikke erfaring med disse men jeg vet at det er sigarett type glassfiber filter men den ene halvdelen av sylinderen er hul inni. Man mister litt THC, faktisk opptil 30% (Journal of Cannabis Therapeutics 2001). Dette er med vanlig siggfilter som ikke er hult halveis så si 20-25% kanskje. Ikke verdt det synes jeg.
Jeg bruker actiTube sine kullfilter! Kjøpt fra shady
Ingen endring i effekt, men smaken fra både tobakk, real leaf og bønna forsvinner veldig. Halsen og lungene er veldig fornøyd med at jeg bruker filter med kull
Jeg bruker også kullfilter, men fra Black Leaf (https://blackleaf.eu/bl-size7-taste-...arcoal-filters). Vet ikke om de er å få tak i i Norge, men tipper at det finnes lignende produkter. Som posteren over skriver, så smaker det mindre, men er mildere for hals og lunger.