Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1916
Hallo Folkens, jeg har den siste tiden prøvd en del ulik pepper i åra. Og normalt får man effekt innen kort kort tid. Men de siste gangene har det heller kommet som en gradevis effekt - Det som ble prøvd tidligere i natt ca 1,5 - 2Timer siden skudde, og Nå kjenner jeg en voldsom effekt,


er det ikke normalt å få en effekt innen 1-3 min og ikke 1 time senere ved IV???
Da har du A- skutt noe annet enn pepper. Eller B- ikke truffet åra, men da er nok uansett halvannen til to timer alt for lang tid.
Sitat av eXplode Vis innlegg
Da har du A- skutt noe annet enn pepper. Eller B- ikke truffet åra, men da er nok uansett halvannen til to timer alt for lang tid.
Vis hele sitatet...
hadde blodsvar, og har ikke noe kul av noe salg, tror nok bare den er voldsomt blanda ut, aint that typical!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Amfetaminen vil fungere selv om det er utblandet, så lenge det er en grei andel amfetamin i blandingen. Eneste som kan være er at hvis det er utblandet med beroligende, men du burde uansett få effekt av amfetaminet. Skal jeg gjette så har du muligens tatt for mye, og at kroppen begynner å komme seg litt en stund etterpå...