Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1535
Anonym bruker
"Intolerant Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt mange forskjellig rusmidler, før, noen jeg liker, andre jeg aldri vil prøve igjen. Forskjellen mellom alkohol er at det skaper så mange problemer for å oppnå den følelsen jeg ønsker.

Nesten hver gang jeg drikker alkohol begynner jeg å hikke veldig. Ofte veldig høygt, som er svært irriterende. Jeg drakk et glass melk etter å ha googlet dette og kommet frem til at det mulignes, om en liten sjanse til og med kan ha noe med "acid reflux" å gjøre. Det hjalp kanskje noe, men jeg kan ikke chase hver øl med melk vel? Det samme skjer ikke med brus, og heller ikke vin, eller noe som helst kullsyre.

Jeg har bare for å ha sagt det prøvd å helle cideren i et glass for at mye av CO2'n skal slippets løs, men det ser ikke ut til å forårsaket noe stor forandring.

Aner noen hva som kan være grunnen?

Takker alle for hjelp
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk noe annet enn cider. Sprit eler vin f eks
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk heller rusmidler du liker. Magetrøbbel er vanlig bivirkning av alkohol, og ved misbruk kan mageproblemene bli varige. Kortvarig veldig morro, men i det hele ett veldig skadelig dritt dop.

Mer ontopic, spis ett godt måltid før du drikker, eller start med vin til maten og gå over til drinker uten kullsyre (rom/vodka/gin + kaldt vann + sitrus + masse sukker feks).
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forskjellen mellom alkohol?
Vis hele sitatet...
Den kan hverken sykle? /joke

Gjelder det kun cider? Da dropper du cider, og drikker noe annet. Uten kullsyre. Vin eller sprit. Du kan jo lage drinker (cocktail)?
Hatt litt problemer med å nyte alkohol tidligere. Nå går det helt fint. Begynte å ta meg et par øl 4-5 ganger i uka for å venne meg til det og nå klarer jeg meg fint uten men også etter 6+. En ting som er greit å ha litt av er toleranse og det får du om du drikker noen ganger pr uke. Trenger ikke være mye. Nå vil jeg ikke slutte å drikke ukentlig lenger fordi har jeg null toleranse så blir jeg bare irriterende pluss føler ubehag når jeg først tar noe nå få øl. Så altså bare drikk oftere så går det seg til
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hvor fort drikker du?

Jeg kan ta grundig feil, men det høres ut som du drikker for å bli rusa, og drikker man fort så oppstår ofte slik hikke.
Alkohol nytes best uten å ha som mål å bli kanakas: Kos deg med drikken, og før man vet ordet av det er man slitt svingete og god i formen.