Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2543
Er så redd akkurat nå at jeg bare må dele dette en plass. Sovna på sofaen i natt, tok ikke sovemedisin som gjør dette til et under at jeg sovna. Våkna kl 02:00 av at jeg la merke til at jeg ikke var i senga. Sofaen vår står slik at en bratt trapp i gangen går nedover til utgangsdøra. Jeg la merke til at hunden min bjeffa og knurra noe inn i helvette, kikka ned trappa, og da så jeg faan meg en hånd kravle ned trappa. Gikk til kjøkkenet av panikk og vurderte å vekke de andre, men gikk tilbake til trappa og da var det ingenting der. Sliter jo fra før av med angst, og tanta mi har schizofreni, så er redd for at jeg begynner å utvikle det også. Har jeg faktisk opplevd noe paranormalt eller begynner jeg bare å bli dårligere psykisk tror dere? Er bare så redd og shaky akkurat nå.
Høres ut som mareritt. Eller søvn relatert

Har ingenting med schizofreni, eller psykose å gjøre. Men som sagt jeg er ikke en lege. Og kan dessverre ikke si dette 100%. Men har erfaring med psykose.

Når man sovner eller våkner er det normalt å oppleve halusinasjoner, gjør det selv. Drømte at en mann jaget meg med øks, og plystret, våknet opp og hørte fortsatt plystringen, tenkte "hva faen?" Og gikk tilbake å sov lol. Har også hatt søvn paralyse og sett folk inne på rommet når jeg våkner.
Sist endret av BenzoKnekk; 25. desember 2021 kl. 03:25.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Høres ut som mareritt. Eller søvn relatert

Har ingenting med schizofreni, eller psykose å gjøre. Men som sagt jeg er ikke en lege. Og kan dessverre ikke si dette 100%. Men har erfaring med psykose.

Når man sovner eller våkner er det normalt å oppleve halusinasjoner, gjør det selv. Drømte at en mann jaget meg med øks, og plystret, våknet opp og hørte fortsatt plystringen, tenkte "hva faen?" Og gikk tilbake å sov lol. Har også hatt søvn paralyse og sett folk inne på rommet når jeg våkner.
Vis hele sitatet...
Ja kanskje det var noe så enkelt, var bare ekstremt ekkelt, og i tillegg når hunden bjeffa og knurra som bare det ble jeg jo ekstra bekymra.
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Ja kanskje det var noe så enkelt, var bare ekstremt ekkelt, og i tillegg når hunden bjeffa og knurra som bare det ble jeg jo ekstra bekymra.
Vis hele sitatet...
Forstår det, men om det vedvarer, nevn til lege/psykolog.

Da får du nok samme svar jeg ga deg (søvn relatert) men om det plager deg, får du nok hjelp med det.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Forstår det, men om det vedvarer, nevn til lege/psykolog.

Da får du nok samme svar jeg ga deg (søvn relatert) men om det plager deg, får du nok hjelp med det.
Vis hele sitatet...
Den er grei, takk (:
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Den er grei, takk (:
Vis hele sitatet...
Hvilken sovemedisin går du på? Kan kanskje ha noe med den å gjøre også.

Jeg opplevde rare drømmer på apodrom.
Sist endret av BenzoKnekk; 25. desember 2021 kl. 03:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Hvilken sovemedisin går du på? Kan kanskje ha noe med den å gjøre også.

Jeg opplevde rare drømmer på apodrom.
Vis hele sitatet...
Går på Zolpidem
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Går på Zolpidem
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=298299

Ser ut til at flere har opplevd rare ting under søvn på zolpidem.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
https://freak.no/forum/showthread.php?t=298299

Ser ut til at flere har opplevd rare ting under søvn på zolpidem.
Vis hele sitatet...
h*n skrev at sovnet UTEN sovemedisin
Sitat av Sæd Vis innlegg
h*n skrev at sovnet UTEN sovemedisin
Vis hele sitatet...
Om man er vant til å sove med, så kan rare ting skje når man går uten.
Ikke noe å bekymre seg for
Du er ikke schizofren har gått på den medesinen i mange år å er en helt vanlig bivirkning av dem