Som tittelen sier så lurer jeg på om det finnes en realistisk sannsynlighet for at kokainen jeg har kjøpt er blandet ut med heroin eller andre stoffer som kan virke avhengig skapende.
Storyen går som følger at jeg kjøpte en bag av en random kar på vei til et utested, jeg fikk bra cola funk, men jeg anker litt på om det kan være blandet med noe. Jeg har ikke merket noe spesielt annerledes men siden jeg kjøpte den baggen av en helt random person, og tanken
har ankret seg om at det kan være heroin eller andre rusmidler i brusen.
Jeg kan se for meg at det kan være god business å få "kunder hooked."
Jeg vil nevne at denne brusen fikk jeg litt billigere enn det jeg har blitt reklamert for på snap etc.
Er det noen indikasjoner jeg kan se/merke etter som kan hjelpe meg?
Jeg vil tro at folk heller bruker andre billigere "lovlige" midler for å blande ut brusen kontra herion(?)
Storyen går som følger at jeg kjøpte en bag av en random kar på vei til et utested, jeg fikk bra cola funk, men jeg anker litt på om det kan være blandet med noe. Jeg har ikke merket noe spesielt annerledes men siden jeg kjøpte den baggen av en helt random person, og tanken
har ankret seg om at det kan være heroin eller andre rusmidler i brusen.
Jeg kan se for meg at det kan være god business å få "kunder hooked."
Jeg vil nevne at denne brusen fikk jeg litt billigere enn det jeg har blitt reklamert for på snap etc.
Er det noen indikasjoner jeg kan se/merke etter som kan hjelpe meg?
Jeg vil tro at folk heller bruker andre billigere "lovlige" midler for å blande ut brusen kontra herion(?)
Sist endret av StoreFe; 27. august 2021 kl. 03:51.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.