Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1669
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det sannsynlig/usannsynlig at det kan finnes kokain her i norge med en renhet? på 75 til 90%

Har nylig kjøpt 2g som kostet to laks pr gram.
Selger hevder denne har en renhet på mellom 75 til 90%.

Forøvrig den beste colan jeg har smakt, og jeg har smakt en del i løpet av mitt liv.
Maybe... ? Kos deg ��
Jepp, er en del av det på darkweb innenlands.
Anonym bruker
"Fortrolig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir den til blank olje om du gnir litt mellom fingrene?
Har en bekjent som ble tatt med 20g av onkel og i rettssaken sa dem att den var målt til 86%, så det er mulig!
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ser den fysisk ut den dw colaen som brukere her beskriver som 80% ren og oppover

Et bilde av rocken sier mye
Som de andre sier her, om du gnir fingrene så blir det veldig oljete. Et annet kjennetegn er at om du tar fingeren opp under leppen så blir man helt bedøvd i halve trynet i 30-40 min. Utseendemessing har den ofte en veldig fin glans fra riktige vinkler.,den skal ikke glinse for mye.
Sist endret av Jorg; 20. august 2021 kl. 00:26.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Som de andre sier her, om du gnir fingrene så blir det veldig oljete. Et annet kjennetegn er at om du tar fingeren opp under leppen så blir man helt bedøvd i halve trynet i 30-40 min. Utseendemessing har den ofte en veldig fin glans fra riktige vinkler.,den skal ikke glinse for mye.
Vis hele sitatet...
Blir oljete ja Har nettop hotplata brusen for å få mest mulig ut av den og fint pulver.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan ser den fysisk ut den dw colaen som brukere her beskriver som 80% ren og oppover

Et bilde av rocken sier mye
Vis hele sitatet...
Tenkte ikke på det, har hotplata den nå😬
Sist endret av Yabaho; 20. august 2021 kl. 07:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.