Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 532
Prøver å komme I kontakt med ticketmaster. Jeg får ikke nok info til mitt problem Kun ved å lese deres FAQ og lignende. Prøver å ringe dem men får bare beskjed av en auto stemme om at alt skjer på nett, at Jeg må inn der og fine svar. MEN gjør Jo ikke det!

Så har de slik ubrukelig chat som flere har begynt med hvor det ikke er menneaker som skriver en gang. Fikk hvertfall ikke no hjelp av den så sendte mail. Fikk beskjed at det tar inntil 5 dager!

Er det blitt helt vanlig å ikke være tilgjengelig på telefon i det hele tatt, eller kontor eller annen måte å snakke direkte
Hva er det du lurer på?
Vær glad du fikk sendt mail. Mange firmaer har sluttet med mail og krever at du fyller ut et kontaktskjema på deres hjemmeside istedenfor.
De fleste firmaer jobber etter en veldig enkel filosofi: Fordi du suger og vi hater deg.