Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 7995
Hei! jeg er en student som er stoner, men jeg er en aktiv fyr som gjør det bra på skolen og ser helt standar ut

det kom et tidspunkt for en stund tilbake, hvor jeg var dum og skulle begynne å selge "hasj" for jeg levde på lånekassen og jeg begynte å røyke mer og mer. osv...
Men når det kommer til rus, så røyker jeg kun hasj.

For en stund tilbake ville en fyr jeg aldri hadde møtt handle av meg og jeg møtte han, han er en serbisk fyr tror jeg
(ikke at det spiller noen rolle)

jeg trodde han var 30 år, men han er visst bare 22 år og jeg er 24år.

jeg har alltid vært litt redd han, har møtt han sånn 6 ganger til sammen, ettersom han bor 8 min unna meg, og han hjalp meg den gang til å kunne tjene mer penger og han begynte å selge meg ksalol/valium piller. (ja jeg vet, jeg er helt dum)

Problemet her er at jeg er tynn, 175 cm, og utrolig ærlig og ville aldri stjålet 1kr. jeg ser ganske bra ut og tar veldig godt vare på meg selv.
han har fra dag 1 alltid lurt meg litt med å stjele litt penger av meg. jeg har investert i aksjer og crypto i over 7 år, og har tjent opp 200-300k og dette vet han, for jeg snakket for mye.

Problemet er at han merker jeg er sykt nervøs og han vet jeg er redd for å få bank.

for 4 dager siden sendte han meg melding på telegram om at JEG må komme til en butikk innen 5 min, og dette var sånn 06 om morningen. jeg ville ikke, men jeg var faktisk ganske nervøs han. har aldri sett han henge med noen, han er alltid alene. men når han snakker får han plutselig et så stort sinne hvor han skriker syke ordtil fjeset mitt som "jeg dreper deg" for noe smått som om at jeg sendte en sms. og ikke brukte telegram for sikkerhet.

Han venter rettssak og han skulle på avrusning den morningen, men han sa noe at det er frivillig for å vise at skal "endre seg"

Poenget er:
Når jeg kom opp til busstoppet snakket vi i 2 min, og han ga meg en pose og gikk på bussen, og jeg lover det var helt random han ga meg denne posen, jeg har tatt screenshot av ting for jeg ble direkte redd. for når jeg kom hjem var det halvt kilo heroin og masse bol. jeg ble så redd at samme minutt jeg kom hjem sa jeg at jeg skal
"faen ikke ha dette, er du helt gal" og han svarte: det er mye penger ikke mist det kommer ut snart"

Jeg var så redd for at jeg skulle i fengsel at jeg skrev jeg blir å hive dette eller lever dette til politiet. Jeg har tatt opp fag som privatist i 3 år og er så nærme å bli ferdig. men personen ga meg bokstavelig talt posen og blokket meg da jeg sa jeg hiver det.
Dag 3 svarte han igjen: "det er mye penger, ikke mist det ))" så sykt respektløst når jeg skriver at jeg er livredd og vil bare ha dette vekk. så ja jeg har lagt det ute og vurderer å ringe politiet, og gi det inn. men han venter en stor rettssak og Jeg vil ikke bli drept på noe jeg aldri har sett før irl før nå. så jeg ga gravla det ned

han kommer til å drepe meg... jeg er sur for han lurte meg og vil egentlig gi det til politiet, for jeg er bokstavligtalt redd for at han skal drepe meg. men altså jeg vet det høres sykt ut at han bare ga det til meg og dro. men har bevis fra alle screenshot jeg tok ettersom han ikke brydde seg. han gjør dette for han vet jeg er livredd og stjeler ikke og har en del penger på crypto. men nå er jeg livredd og vil bare finne en vei ut av dette uten å risikere å bli fengslet.... hva ville dere gjort egentlig? jeg har skreve til han flere ganger at han må hente det, før jeg tok valget og gravla det. men greien er at jeg vet den blir å forsvinne for det er var et det dårligste gjemmestedet og det var mørkt og jeg var livredd. men jeg kan ikke ha denne frykten mer, og jeg gikk ikke på skolen de 2 førte dagene og vurderer å slutte pga dette påvirker meg så mye. men jeg vil ikke være en tyster.. men han ga meg det bare pga jeg er en pyse som han ser og han prøver alltid å ta pengene mine i crypto også.

Hva ville dere gjort? grave det ned til han kommer ut, selv om han svindlet det mange tusen dagen før og løy om hva som var i posen. eller levere det inn til politiet? jeg skal hvert fall ikke ha det og det skal hvert fall ikke selges.

jeg vil bare ha det normalt igjen, og han nekter å hente nå for han er på avrusning, selv når jeg sier jeg hiver det.

Burde jeg vet det finnes folk man ikke skal kødde med, men JEG LOVER har møtt han maks 6 ganger

La merke til at det ikke er den nrk linken som han var involvert i, men han ble akkurat tatt med 150.000 bretter

det var i 2021 han ble tatt med så mange brett, men retten mot han begynner om kort tid

så ja, spørsmålet er: ville du gitt det til politiet eller skal jeg virkelig risikere å passe på det, tenk om noen finner det?
Sist endret av Sunshine23; 7. januar 2023 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sprudlende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du pes på døra di til vanlig?Legg det unna og vent..ikke noe politi.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du pes på døra di til vanlig?Legg det unna og vent..ikke noe politi.
Vis hele sitatet...
Nei greien er at jeg har vært aktiv med å selge bruning til den dagen, så vet politiet har øye med meg.

Skjønner jeg ikke burde ta kontakt med politiet heller, men altså heroin dreper jo faktisk, og at han vet jeg er så pyse at han gjør noe sånt er sykt. vil bare ikke bli innblandet
Anonym bruker
"Sprudlende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig å få noen andre til å sitte på det imens?Evt ha i luftett beholder å gjem ute en plass å krev stæsj/cæsh som betaling for risiko og oppbevaring
Slutt med alt salg. Og hjem boksen. Når vedkomne kommer ut igjen så kutt all kontakt. Og ta dette som en lærepenge om at nark ikke er noe bra og holde på med.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vis du ikke skal ha det kommer jeg gjerne å henter det jeg
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Slutt med alt salg. Og hjem boksen. Når vedkomne kommer ut igjen så kutt all kontakt. Og ta dette som en lærepenge om at nark ikke er noe bra og holde på med.
Vis hele sitatet...
Dette må jeg si meg enig i. Enten så hiver du boksen, eller så gjemmer du den godt og glemmer den en god stund. Husk å forsegle pakken, slik at innholdet ikke påvirkes av ytre forhold. Og så følger du resten av rådene til denne fyren her.
Sist endret av Tysteren; 7. januar 2023 kl. 15:35.
Ja jeg skal gjemme det, men det handler mer om risken om det faktisk blir funnet så må jeg paye uansett, også er det pengene han har stålet fra meg som gjør meg litt sur, men ja er ikke verdt å leke med livet pga det. men så er det at han sier han skal banke meg uansett pga jeg har tatt screenshots, han er online 3 timer dagen fra 7-9 tiden. så jeg får nesten ikke kommunikasjon med han uten alle de syke meldingene han sender
Du kommer sikkert til og bli anklaget for og ha stjålet av varene, når han kommer ut. Plutselig mener han at det mangler 50 gram som du må betale for med renter.
Gå til politiet, det er ikke noe å lure på engang. De vil hjelpe deg og er du heldig så åpner det døren for videre samarbeid ved at du får amnesti så du kan fortsette å selge litt hasj og så blåser du litt folk når det trengs.
Skriv til politiet på Instagram og se om du får ordnet det kompis=)
Anonym bruker
"Oppmerksom Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Gå til politiet, det er ikke noe å lure på engang. De vil hjelpe deg og er du heldig så åpner det døren for videre samarbeid ved at du får amnesti så du kan fortsette å selge litt hasj og så blåser du litt folk når det trengs.
Skriv til politiet på Instagram og se om du får ordnet det kompis=)
Vis hele sitatet...

Er vel ingen som handler av deg. For en ekkel hykler du er. Jees
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sunshine23 Vis innlegg
Hei! jeg er en student som er stoner, men jeg er en aktiv fyr som gjør det bra på skolen og ser helt standar ut

det kom et tidspunkt for en stund tilbake, hvor jeg var dum og skulle begynne å selge "hasj" for jeg levde på lånekassen og jeg begynte å røyke mer og mer. osv...
Men når det kommer til rus, så røyker jeg kun hasj.

For en stund tilbake ville en fyr jeg aldri hadde møtt handle av meg og jeg møtte han, han er en serbisk fyr tror jeg
(ikke at det spiller noen rolle)

jeg trodde han var 30 år, men han er visst bare 22 år og jeg er 24år.

jeg har alltid vært litt redd han, har møtt han sånn 6 ganger til sammen, ettersom han bor 8 min unna meg, og han hjalp meg den gang til å kunne tjene mer penger og han begynte å selge meg ksalol/valium piller. (ja jeg vet, jeg er helt dum)

Problemet her er at jeg er tynn, 175 cm, og utrolig ærlig og ville aldri stjålet 1kr. jeg ser ganske bra ut og tar veldig godt vare på meg selv.
han har fra dag 1 alltid lurt meg litt med å stjele litt penger av meg. jeg har investert i aksjer og crypto i over 7 år, og har tjent opp 200-300k og dette vet han, for jeg snakket for mye.

Problemet er at han merker jeg er sykt nervøs og han vet jeg er redd for å få bank.

for 4 dager siden sendte han meg melding på telegram om at JEG må komme til en butikk innen 5 min, og dette var sånn 06 om morningen. jeg ville ikke, men jeg var faktisk ganske nervøs han. har aldri sett han henge med noen, han er alltid alene. men når han snakker får han plutselig et så stort sinne hvor han skriker syke ordtil fjeset mitt som "jeg dreper deg" for noe smått som om at jeg sendte en sms. og ikke brukte telegram for sikkerhet.

Han venter rettssak og han skulle på avrusning den morningen, men han sa noe at det er frivillig for å vise at skal "endre seg"

Poenget er:
Når jeg kom opp til busstoppet snakket vi i 2 min, og han ga meg en pose og gikk på bussen, og jeg lover det var helt random han ga meg denne posen, jeg har tatt screenshot av ting for jeg ble direkte redd. for når jeg kom hjem var det halvt kilo heroin og masse bol. jeg ble så redd at samme minutt jeg kom hjem sa jeg at jeg skal
"faen ikke ha dette, er du helt gal" og han svarte: det er mye penger ikke mist det kommer ut snart"

Jeg var så redd for at jeg skulle i fengsel at jeg skrev jeg blir å hive dette eller lever dette til politiet. Jeg har tatt opp fag som privatist i 3 år og er så nærme å bli ferdig. men personen ga meg bokstavelig talt posen og blokket meg da jeg sa jeg hiver det.
Dag 3 svarte han igjen: "det er mye penger, ikke mist det ))" så sykt respektløst når jeg skriver at jeg er livredd og vil bare ha dette vekk. så ja jeg har lagt det ute og vurderer å ringe politiet, og gi det inn. men han venter en stor rettssak og Jeg vil ikke bli drept på noe jeg aldri har sett før irl før nå. så jeg ga gravla det ned

han kommer til å drepe meg... jeg er sur for han lurte meg og vil egentlig gi det til politiet, for jeg er bokstavligtalt redd for at han skal drepe meg. men altså jeg vet det høres sykt ut at han bare ga det til meg og dro. men har bevis fra alle screenshot jeg tok ettersom han ikke brydde seg. han gjør dette for han vet jeg er livredd og stjeler ikke og har en del penger på crypto. men nå er jeg livredd og vil bare finne en vei ut av dette uten å risikere å bli fengslet.... hva ville dere gjort egentlig? jeg har skreve til han flere ganger at han må hente det, før jeg tok valget og gravla det. men greien er at jeg vet den blir å forsvinne for det er var et det dårligste gjemmestedet og det var mørkt og jeg var livredd. men jeg kan ikke ha denne frykten mer, og jeg gikk ikke på skolen de 2 førte dagene og vurderer å slutte pga dette påvirker meg så mye. men jeg vil ikke være en tyster.. men han ga meg det bare pga jeg er en pyse som han ser og han prøver alltid å ta pengene mine i crypto også.

Hva ville dere gjort? grave det ned til han kommer ut, selv om han svindlet det mange tusen dagen før og løy om hva som var i posen. eller levere det inn til politiet? jeg skal hvert fall ikke ha det og det skal hvert fall ikke selges.

jeg vil bare ha det normalt igjen, og han nekter å hente nå for han er på avrusning, selv når jeg sier jeg hiver det.

Burde jeg vet det finnes folk man ikke skal kødde med, men JEG LOVER har møtt han maks 6 ganger

La merke til at det ikke er den nrk linken som han var involvert i, men han ble akkurat tatt med 150.000 bretter

det var i 2021 han ble tatt med så mange brett, men retten mot han begynner om kort tid

så ja, spørsmålet er: ville du gitt det til politiet eller skal jeg virkelig risikere å passe på det, tenk om noen finner det?
Vis hele sitatet...

Du er klar over at halvt kilo heroin er nok til at posen blir dna / fingeravtrykk sjekka om den blir funnet? Ikke minst kamera som det er over alt nå til dags. Seriøst … om du faktisk forteller sannheten her så går du til politiet og spør hjelp , ikke hent produktet først og ta med til politiet men kontakt politiet først og så følg instruksene fra dem. Blir du stoppa på veien til politihuset så kan du banne på at politiet ikke vil tro på forklaringen om og levere det inn.

Du redder liv om du velger gjøre det rette , og hva en du gjør så svarer du ikke fyren mer med mindre politiet ber deg om det.

Kort fortalt: kontakt advokat først om mulig så politiet med advokaten . Da kan du være sikker på du slipper tiltale for hasj salg eller annet tull. Men kan ikke se for meg at dem er så jævlige når du fjerner halvt kilo med heroin fra gata.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sunshine23 Vis innlegg
Hei! jeg er en student som er stoner, men jeg er en aktiv fyr som gjør det bra på skolen og ser helt standar ut

det kom et tidspunkt for en stund tilbake, hvor jeg var dum og skulle begynne å selge "hasj" for jeg levde på lånekassen og jeg begynte å røyke mer og mer. osv...
Men når det kommer til rus, så røyker jeg kun hasj.

For en stund tilbake ville en fyr jeg aldri hadde møtt handle av meg og jeg møtte han, han er en serbisk fyr tror jeg
(ikke at det spiller noen rolle)

jeg trodde han var 30 år, men han er visst bare 22 år og jeg er 24år.

jeg har alltid vært litt redd han, har møtt han sånn 6 ganger til sammen, ettersom han bor 8 min unna meg, og han hjalp meg den gang til å kunne tjene mer penger og han begynte å selge meg ksalol/valium piller. (ja jeg vet, jeg er helt dum)

Problemet her er at jeg er tynn, 175 cm, og utrolig ærlig og ville aldri stjålet 1kr. jeg ser ganske bra ut og tar veldig godt vare på meg selv.
han har fra dag 1 alltid lurt meg litt med å stjele litt penger av meg. jeg har investert i aksjer og crypto i over 7 år, og har tjent opp 200-300k og dette vet han, for jeg snakket for mye.

Problemet er at han merker jeg er sykt nervøs og han vet jeg er redd for å få bank.

for 4 dager siden sendte han meg melding på telegram om at JEG må komme til en butikk innen 5 min, og dette var sånn 06 om morningen. jeg ville ikke, men jeg var faktisk ganske nervøs han. har aldri sett han henge med noen, han er alltid alene. men når han snakker får han plutselig et så stort sinne hvor han skriker syke ordtil fjeset mitt som "jeg dreper deg" for noe smått som om at jeg sendte en sms. og ikke brukte telegram for sikkerhet.

Han venter rettssak og han skulle på avrusning den morningen, men han sa noe at det er frivillig for å vise at skal "endre seg"

Poenget er:
Når jeg kom opp til busstoppet snakket vi i 2 min, og han ga meg en pose og gikk på bussen, og jeg lover det var helt random han ga meg denne posen, jeg har tatt screenshot av ting for jeg ble direkte redd. for når jeg kom hjem var det halvt kilo heroin og masse bol. jeg ble så redd at samme minutt jeg kom hjem sa jeg at jeg skal
"faen ikke ha dette, er du helt gal" og han svarte: det er mye penger ikke mist det kommer ut snart"

Jeg var så redd for at jeg skulle i fengsel at jeg skrev jeg blir å hive dette eller lever dette til politiet. Jeg har tatt opp fag som privatist i 3 år og er så nærme å bli ferdig. men personen ga meg bokstavelig talt posen og blokket meg da jeg sa jeg hiver det.
Dag 3 svarte han igjen: "det er mye penger, ikke mist det ))" så sykt respektløst når jeg skriver at jeg er livredd og vil bare ha dette vekk. så ja jeg har lagt det ute og vurderer å ringe politiet, og gi det inn. men han venter en stor rettssak og Jeg vil ikke bli drept på noe jeg aldri har sett før irl før nå. så jeg ga gravla det ned

han kommer til å drepe meg... jeg er sur for han lurte meg og vil egentlig gi det til politiet, for jeg er bokstavligtalt redd for at han skal drepe meg. men altså jeg vet det høres sykt ut at han bare ga det til meg og dro. men har bevis fra alle screenshot jeg tok ettersom han ikke brydde seg. han gjør dette for han vet jeg er livredd og stjeler ikke og har en del penger på crypto. men nå er jeg livredd og vil bare finne en vei ut av dette uten å risikere å bli fengslet.... hva ville dere gjort egentlig? jeg har skreve til han flere ganger at han må hente det, før jeg tok valget og gravla det. men greien er at jeg vet den blir å forsvinne for det er var et det dårligste gjemmestedet og det var mørkt og jeg var livredd. men jeg kan ikke ha denne frykten mer, og jeg gikk ikke på skolen de 2 førte dagene og vurderer å slutte pga dette påvirker meg så mye. men jeg vil ikke være en tyster.. men han ga meg det bare pga jeg er en pyse som han ser og han prøver alltid å ta pengene mine i crypto også.

Hva ville dere gjort? grave det ned til han kommer ut, selv om han svindlet det mange tusen dagen før og løy om hva som var i posen. eller levere det inn til politiet? jeg skal hvert fall ikke ha det og det skal hvert fall ikke selges.

jeg vil bare ha det normalt igjen, og han nekter å hente nå for han er på avrusning, selv når jeg sier jeg hiver det.

Burde jeg vet det finnes folk man ikke skal kødde med, men JEG LOVER har møtt han maks 6 ganger

La merke til at det ikke er den nrk linken som han var involvert i, men han ble akkurat tatt med 150.000 bretter

det var i 2021 han ble tatt med så mange brett, men retten mot han begynner om kort tid

så ja, spørsmålet er: ville du gitt det til politiet eller skal jeg virkelig risikere å passe på det, tenk om noen finner det?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er klar over at halvt kilo heroin er nok til at posen blir dna / fingeravtrykk sjekka om den blir funnet? Ikke minst kamera som det er over alt nå til dags. Seriøst … om du faktisk forteller sannheten her så går du til politiet og spør hjelp , ikke hent produktet først og ta med til politiet men kontakt politiet først og så følg instruksene fra dem. Blir du stoppa på veien til politihuset så kan du banne på at politiet ikke vil tro på forklaringen om og levere det inn.

Du redder liv om du velger gjøre det rette , og hva en du gjør så svarer du ikke fyren mer med mindre politiet ber deg om det.

Kort fortalt: kontakt advokat først om mulig så politiet med advokaten . Da kan du være sikker på du slipper tiltale for hasj salg eller annet tull. Men kan ikke se for meg at dem er så jævlige når du fjerner halvt kilo med heroin fra gata.
Vis hele sitatet...

Du kan også kontakte døgnbemannet e-post i politiet om det et lettere for deg , bytt ut by med din eller nærmeste hvor det er politikammer. Den e-posten sitter vaktleder på jobb med åpen og svarer på alt som er alvorlig.
Anonym bruker
"Oppmerksom Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville heller holdt det for meg selv og venta til fyren eventuelt kom ut.
Han blir å ta kontakt uavhengig om du leverer det inn til politiet. Kanskje ikke like raskt hadde du holdt kjeft, men jeg kan garantere deg at før eller siden, så står fyren enten på døra eller ringer telefonen din/familien din ned. Halvt kloss med dop er det ingen som bare "glemmer bort"
Grav det ned og lagre koordinatoren. Så sender du det til han når han er klar til å hente det?
Kjenner han noen du kjenner? Har du mye som holder deg der du er? Lurer på om jeg selv hadde flyttet noen hundre mil og startet livet et annet sted. Men så er vel ikke jeg en som altid tar så smarte valg, men hadde det skjedd meg så hadde det vært deilig å la en sånn kjiping miste stashet sitt.
Mvh
Anonym bruker
"Fortvilet Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er en klassisk setup
En av tre ting skjer
1:du blir oppsøkt og ranet hjemme og må erstatte varene
2:han påstår varene er bytta ut/bøffa når han henter det og du må erstatte det.
3:han påstår deler av varene mangler og du må erstatte det med renter.

Dette ender uansett ikke bra men han dreper deg ikke det er bare endel av utpsykingen så du betaler uten problemer når han først skal kreve det inn.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grav det ned eller gjem det ett veldig godt sted ute.
Er varene i det heletatt ekte?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snakk med advokat først uansett hva du gjør. Vi snakker om omkring 10 års fengsel eller mer for 0,5 kilo heroin. Fucker du opp forklaringen din eller gjør noe dumt, er du ille ute.

Fyren du snakker om er tatt med 150 000 tabletter... Han vil vel sannsynligvis få mange år i fengsel? Er det så sannsynlig at han klarer å skade deg mens han soner?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snakk med advokat først uansett hva du gjør. Vi snakker om omkring 10 års fengsel eller mer for 0,5 kilo heroin. Fucker du opp forklaringen din eller gjør noe dumt, er du ille ute.

Fyren du snakker om er tatt med 150 000 tabletter... Han vil vel sannsynligvis få mange år i fengsel? Er det så sannsynlig at han klarer å skade deg mens han soner?
Vis hele sitatet...
Jeg trodde virkelig OP trollet med tanke på at han blåste så jævla detaljert informasjon i tråden...
hvis det er ekte info og det var så enkelt å finne ut hvem OP snakket om og det stemmer så sliter han utifra hva han har sagt i denne tråden allerede.. temmelig idiotisk å snakke seg inn i besittelse av et halvt kilo heroin, boler, tysting og så skrive så jævla detaljert hvem han selv er...
Fyfaen TS, her er det MYE du burde ha gjort annerledes, inkl. måten du skrev innlegget ditt på.

Som Ben Baller ville sagt: "Du e itj mannj for det her".

Nå snakker jeg ikke om at du er pyse (slutt å kalle deg selv det, blir bare mer og mer sant dess lenger du bruker slike uttrykk om deg selv). Jeg snakker mest om naiviteten av det hele. Du må alltid tenke at folk vil fucke deg over, uansett hvem det er. Samtidig må du raskt kunne dømme mennesker du møter og unngå giftighet/usikkerhet til enhver pris. Du må tenke ut et vern mot enhver form for tysting, lureri, ran o.l. Du må være et steg forran.

Kan aldri slappe helt av med dealing som yrket, derfor er det best å drite i det.
Jeg hadde tatt turen til der han sitter på rehab og levert posen fra meg personlig og om mulig så hadde jeg også tatt med meg 2 - 3 kompiser. Også hadde jeg sakt klart ifra om at jeg ikke ønsker noen kontakt med den idioten der i fremtiden.

Men som noen andre her påpeker: vet du i det heletatt om varene er ekte?

Og hvordan har du egentlig oppbevart det her ute?

Edit: vel, gitt at du vet hvor han faktisk er på rehab da...
Sist endret av Alge; 8. januar 2023 kl. 02:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som en mann som har blitt utsatt for drapsforsøk pga at noen havnet i fengsel som følge av mine handlinger, så vil jeg egentlig fraråde å gå til politiet. De fleste jeg har møtt innad i miljøene rundt meg er villig til å gå veldig langt for så mye som 500g med heroin, inkludert å reise landet rundt for å få hevn, og spesielt om de havner i fengsel. Det koster tross alt ikke mange tusen for en flybillett rundt om...

Jeg sier grav det ned og la det ligge, så får du krysse fingrene for at fyren ikke er et oppriktig rasshøl som kommer til å prøve å svindle deg eller noe verre - og hvis det skjer så ville jeg heller lagt min lit til egne evner til å ordne opp fremfor å prate med politiet. Den der hjerneskaden jeg fikk som følge av det som skjedde var helt forferdelig å komme seg fra, for ikke å prate om marerittene hver bidige natt hvor jeg ble drept omatt og omatt...
Jeg ville ligget lavt i terrenget. Kutt ut all kontakt med folk som driver med noen form for ulovligheter, tren, spis sunt og glem at du er i besittelse av noe som kan få deg i problemer med rettsvesenet. Da gir du de ingen grunn til å ta rassia hjemme hos deg. Ellers er jo denne freak tråden et alibi for at det ikker er din heroin. Men for all del, ikke finn på og kontakte noe politi. Det gjør vondt værre.-

Det er bare å satse på at han ikke prøver å svindle deg når han kommer ut, anklage deg for å ha bøffet varene osv.. Gjør han det, så ha klart et balltre å bank dritten ut av han, dersom han skulle true med noe vold eller noe slikt. Ellers lær av dette. Vær selektvi med hvem du omgås.
På mine yngre var jeg selv veldig naiv og hadde mye møkkafolk rundt meg. Man lærer av det. Du høres uansett ut som en veldig bra fyr, og slike mennesker har en tendens til å tiltrekke seg energivampyrer. SLike som konstant er i ett eller annet trøbbel de drar andre med seg inn i.
Anonym bruker
"Analog Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snu situasjonen. Bøtelegg han grundig å gjem varene til han har gjort opp for seg.
Jeg sitter her og undrer på hvorfor faen deg? Han må da kjenne andre som han stoler mer på? Jeg aner ugler i mosen her..
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør du meg, så hadde jeg rømt landet. Knarkere gjør dessverre mye for hevn.
Sitat av Door145 Vis innlegg
Jeg sitter her og undrer på hvorfor faen deg? Han må da kjenne andre som han stoler mer på? Jeg aner ugler i mosen her..
Vis hele sitatet...
Tenker han ser på ts som et lett offer for å svindle jeg. Han har jo snakket om formuen sin og vært litt bikkja til fyren, når man møter opp så tidlig om morgenen for å møte en man ikke kjenner
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Door145 Vis innlegg
Jeg sitter her og undrer på hvorfor faen deg? Han må da kjenne andre som han stoler mer på? Jeg aner ugler i mosen her..
Vis hele sitatet...
Fordi svake personer blir unyttet, ikke bare i dette tilfelle, men overalt. Lett bytte.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi svake personer blir unyttet, ikke bare i dette tilfelle, men overalt. Lett bytte.
Vis hele sitatet...
Ja, men fyren overlater jo ikke bare tilfeldigvis en halv kilo heroin til noen han ikke kjenner? Aner du hvor mye penger det er eller??
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, men fyren overlater jo ikke bare tilfeldigvis en halv kilo heroin til noen han ikke kjenner? Aner du hvor mye penger det er eller??
Vis hele sitatet...
Er jo akkurat som han skriver, han skal presse det ut av han.

For alt TS vet er det 500G med jord.
Også skal han dufusen hente dette, da er det TS sin feil - TS må punge ut.

Jeg hadde gjort alt jeg kunne for og få levert tilbake dette asap - med mindre han sitter inne så ville jeg gjort alt i min makt for at han tar dette tilbake - uhyggelig nå men enda mer uhyggelig om en stund.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi svake personer blir unyttet, ikke bare i dette tilfelle, men overalt. Lett bytte.
Vis hele sitatet...
Er man svak fordi man er en bra fyr? Ikke i mitt syn . Men ja sånn er gamet , er ikke noe rom for menneskelighet . Har vært i det gamet 8 år selv
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Er man svak fordi man er en bra fyr? Ikke i mitt syn . Men ja sånn er gamet , er ikke noe rom for menneskelighet . Har vært i det gamet 8 år selv
Vis hele sitatet...
Selvsagt ikke, men i dette gamet kan man ikke vise seg som en svak person, ellers vil du bli kjørt over fullstendig. Samfunnet har på mange måter blitt ødelagt kan du si.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Lever varene tilbake umiddelbart, cash ut litt av kryptoen din og kjøp deg enten en enveisbillett til Bangkok eller bli med i fremmedlegionen.
Kjipt at dette har hendt deg, men er man med på leken må man tåle steken. Om du ikke vil miste alt av eiendeler eller å risikere å måtte selge piller for denne tullingen i flere år fremover er ikke verdt det.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kamelia Vis innlegg
Lever varene tilbake umiddelbart, cash ut litt av kryptoen din og kjøp deg enten en enveisbillett til Bangkok eller bli med i fremmedlegionen.
Kjipt at dette har hendt deg, men er man med på leken må man tåle steken. Om du ikke vil miste alt av eiendeler eller å risikere å måtte selge piller for denne tullingen i flere år fremover er ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
Da kommer han til og gå for familien, for og ta hevn. Så da er man like langt.
Vis litt styrke gjennom mot.
Hold på tingen, altså gjem den godt et sted. Ikke hjemme, ikke på steder du vanligvis kan observeres.

Om noen andre en giver kommer for å hente så nekter du for det hele og skjønner ikke hva dem snakker om. Om de sier det er han som har sagt det så gir du dem beskjed om at vedkommende må komme å hente det selv. Det er eneste måten han får igjen varene på.

Når han kommer å henter det, tar du han med dit du har gjemt det. Gir det til han, og forlater. Se deg aldri tilbake, og avvis alle anklager om tyveri av varene med ignoranse.

Alt dette må gjøres kaldt, kontrollert og med et ansint av stein. Og i relativ stillhet, ikke svar på sprøsmål angående varene eller degselv osv, bare få det levert og gå.

Han kommer ikke til å gyte vold mot noen som han selv vet er uskyldig. Ikke viss du viser han en slik side.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg hadde tatt turen til der han sitter på rehab og levert posen fra meg personlig..
Vis hele sitatet...
Blir alltid god stemning hvis du har med 500 gram heroin inn på rehab.
Kjøret går!
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker sånn helt umiddelbart at han karn vill tashe TS når de treffes igjen. Si at det mangler dop eller at det er blanda ut også true seg til krypto pengene, sidene han vet at TS har litt penger.
Det trenger ikke å skje men det er et mulig scenario.

TS : vurder muligheten dine. Du kan prate med en advokat og høre hvordan prosessen der vil bli uten å nødvendigvis gå videre med det. Men ihvertfall få synspunktet til en advokat. Er ikke uvanlig at store tøffe karer i miljøet prøver å skremme og utnytte.

Det er personer som har vært kriminelle før og som jobber tett på miljøet for å hjelpe folk som har tullet seg inni greier.

Finn folk du kan prate med. Få perspektiv. Da blir det enklere å tryggere å gjøre valg på hva du skal gjøre videre. Du har lite perspektiv og vanskelig å gjøre riktig beslutning når du sitter oppi det og er veldig redd. Advokat eller folk som jobber rundt sånn her problematikk.

Har lest om folk som har hoppet av gjeng miljø og som jobber for å forebygge at unge ikke roter seg bort.

Det er også folk som jobber lokalt på rus institusjoner osv, det kan være noen der med erfaring fra eget liv som kan relatere til situasjonenen din. En sånn person kan være fin å prate med.

Ta riktige valg nå. Det som føles riktig for deg. Hent synspunkter også at et valg som er riktig for deg.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke hvorfor inlegget mitt blir slettet hvis TS reelt står i denne situasjonen. Det er ikke akkurat feil å oppfordre til selvforsvar? Desperate times, desperate measures...
Prøver igjen, møt opp f2f med fyren og sett han på plass så han ikke tør å fucke med deg lengre
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ikke hvorfor inlegget mitt blir slettet hvis TS reelt står i denne situasjonen. Det er ikke akkurat feil å oppfordre til selvforsvar? Desperate times, desperate measures...
Prøver igjen, møt opp f2f med fyren og sett han på plass så han ikke tør å fucke med deg lengre
Vis hele sitatet...
Her er det du faktisk skrev:

Bare møt han igjen når han en gang dukker opp, og hvis han prøver seg på noe piss så setter du en Glock mot panna hans og sier at du ikke leker
Vis hele sitatet...
Skikkelig voksen seriøs måte å oppfordre til selvforsvar altså..
Gjem det et sted hvor det er trygt. Ikke ett sted du oppholder deg eller eier til vanlig. Men ute i skogen eller noe.. han kommer til å komme tilbake til deg å kreve penger for han regner med at du har brukt opp eller solgt og rota bort alt. Siden du er av den skvetne typen så han en mulighet til å skremme deg til å få deg til å ta ut sparepengene dine. Har du dopen derimot å bare gir det tilbake så skal alt gå bra.

Finn deg en kompis eller noen som kan beskytte deg. Det trenger ikke være en svær dude. Ofte så holder det at dere er 2. Uansett størrelse. Dette er også lurt hvis politiet skulle komme på banen. Da har du et vitne. Ikke han.

Alt dette tullet om selvforsvar å glock, herregud.. Folk ser for mye film Ass.
Sist endret av Sondre; 11. januar 2023 kl. 21:44.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Skikkelig voksen seriøs måte å oppfordre til selvforsvar altså..
Vis hele sitatet...
Det kriminelle miljøet som TS er i handler ikke om å være voksen, det handler om å sette hardt mot hardt.

Dette regner jeg med du vet godt, da du sannsynligvis har vanket rundt i det selv, som de fleste av oss her.

Miljøet baserer seg mye på frykt og redsel, og hvis ts vil havne på rett side av situasjonen så oppfordrer jeg han definitivt til å stå med rak ryggrad og gjøre det som må til. Og det å skremme noen som driver å (potensielt) utpresser noen på en slik måte, er ikke lett, og det jeg sier er at da burde man gjøre det ordentlig og vise at man ikke kødder
Om du virkelig tror du er i livsfare så tenker jeg du bruker 35k av dine crypto's på en lokal 1% MC klubb og lar dem ordne dette i kulissene. Lever dopet der og også retter du heller opp ryggen å retter nesen etter videre skolegang. Slipper ihvertfall å gå rundt å være livredd for fyren om han igjen er livredd for en gjeng joviale trøndere.
Sitat av easethepain Vis innlegg
Det kriminelle miljøet som TS er i handler ikke om å være voksen, det handler om å sette hardt mot hardt.

Dette regner jeg med du vet godt, da du sannsynligvis har vanket rundt i det selv, som de fleste av oss her.

Miljøet baserer seg mye på frykt og redsel, og hvis ts vil havne på rett side av situasjonen så oppfordrer jeg han definitivt til å stå med rak ryggrad og gjøre det som må til. Og det å skremme noen som driver å (potensielt) utpresser noen på en slik måte, er ikke lett, og det jeg sier er at da burde man gjøre det ordentlig og vise at man ikke kødder
Vis hele sitatet...
Det stemmer det du sier. Men hvor hardt varierer hvor i verden du er. Her i Norge er det generelt lite våpen. Man gjør ofte opp med juling eller å rane kåken til noen. Nesten aldri no våpen inni bildet. Ikke engang i de store byene. Er ikke no kjent i Bergen, men er godt kjent med miljøene i både Oslo og Trondheim. Oslo er klart mye hardere enn Trondheim, men igjen mye mildere enn Sverige.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan kreve penger for oppbevaring neste gang han ringer, og sjekke hvordan han reagerer.

Ellers er det beste forslaget å samarbeide med mc-klubb.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mc klubb høres kanskje ut som det mest fornuftige, uten at jeg har noen ting jeg faktisk kan si som er basert på erfaring.

Forklar dem situasjonen med at du har blitt påført en oppgave om å beholde det du har blitt fortalt skal være heroin, og at du vil kvitte deg med både det OG kvitte deg med "vennskapet" du har fått med han som dumpet dette til deg.

Prøv å inngå en avtale med dem at de får heroinen som betaling hvis det er ekte, eller betal dem en grei sum
(Her har du i værste falt livet ditt på spill, så jeg hadde ikke nølt med å tatt ut noen titusener på mastercardet).

Bare ikke fuck opp med å bygge deg gjeld til MC klubb, det er garantert mye verre.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Det stemmer det du sier. Men hvor hardt varierer hvor i verden du er. Her i Norge er det generelt lite våpen. Man gjør ofte opp med juling eller å rane kåken til noen. Nesten aldri no våpen inni bildet. Ikke engang i de store byene. Er ikke no kjent i Bergen, men er godt kjent med miljøene i både Oslo og Trondheim. Oslo er klart mye hardere enn Trondheim, men igjen mye mildere enn Sverige.
Vis hele sitatet...
Mye knivstikkinger å noen skytte episoder mest Oslo men også på Sørlandet. Vet om folk som har blitt stukket og banket for summer på under 10k
Sitat av Xany666 Vis innlegg
Mye knivstikkinger å noen skytte episoder mest Oslo men også på Sørlandet. Vet om folk som har blitt stukket og banket for summer på under 10k
Vis hele sitatet...
Har bodd på gata i oslo 3-4 år. Skyteepisodene er det stort sett gjengene som står for mit hverandre. Og det er ikke veldig ofte. Klart hvis du oppsøker gunerius eller nye dealere du ikke vet om du kan stole på å har med 10k i lomma så ber du vel egentlig om det. Poenget er at man kan være ganske trygg på å ikke bli plaffa ned uten grunn. Klart det finnes skyteepisoder og knivstikking men det er bare noen få prosenter av hvordan det er i Norge. Så kan ikke sammenlignes
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen oppdatering? Hvordan går det?