Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 873
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey guys.

Er det noen av dere som har erfaring med å ta en viss mengde amfetamin i vann, ha det i en nålfri sprøyte og skyte det opp i toern?

Jeg har 5ml sterilt vann i et shotglass og har hatt oppi en x mengde pulver. Jeg blander dette godt, tar en bomullbit fra en sigarett og suger opp vasken i en 5ml pumpe med nål og vrir av nålen.

Jeg har hørt at dette skal gi god effekt, og tenkte å høre om flere her inne har erfaringer med å innta amfetamin på denne måten.

Vil dette også fungere ved å helle en 10cl løsning i en nesesprayboks og innta det på denne måten?

Vennligst spar meg fra spydige kommentarer om å bruke analen som konsumpsjonmetode.

Mvh
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har testa men kan ikke si det var noe a-ha opplevelse..
5 ml er for mye vann, trenger ikke å være rent/sterilt heller. Og filtrering? Du pakker det tross alt opp i toern, hva som kan bli infisert der? Milliarder av andre bakterier? De tar knekken på alt av invaderende arter.

2 ml kan løse opp 200 mg (som regel), 2 cm inn i anusen. Skal ikke dypt inn i endetarmen. Syns metoden er oppskryt og går løs på selvrespekt haha
Det er den nest beste måten å ta det på etter IV. Husk at du fremdeles må være veldig nøye med hygiene og filtrering selv om det skal i 2ern. Du trenger ikke å bruke så stor sprøyte en vanlig 2ml holder.

Det å få teken på hvordan man skal sette dosen er litt utfordrende for det krever en viss kjennskap til anus. En helt korrekt utførelse er helt avgjørende for effekten og selv en liten feil kan ødelegge alt. Det er litt mer med det enn hva folk flest tror. Lettere med IV faktisk.

Jeg får inntrykk av at du er uerfaren med sprøyter da du snakker om sigarett filter og 5ml vann som en del av prosessen. Om du ikke har erfaring med sprøyter fra før så styr heller unna. Selv om nåla mangler er det fremdeles en sprøyte
Hva er vanskelig med det? Jeg foretrekker denne måten. Slipper halsbrann som jeg får av å droppe, og slipper å svi av seg nesa ved å snorte. Og effekten kommer rimelig kjapt.
Sitat av skog74 Vis innlegg
Hva er vanskelig med det? Jeg foretrekker denne måten. Slipper halsbrann som jeg får av å droppe, og slipper å svi av seg nesa ved å snorte. Og effekten kommer rimelig kjapt.
Vis hele sitatet...
Er du ny til både sprøyter å det å fikle borti baken er det jo ikke bare bare. muskulaturen i endetarmen er ikke så mottakelig nødvendigvis, også skal man jo ikke bare pumpe det av gårde heller.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Intensity Vis innlegg
Er du ny til både sprøyter å det å fikle borti baken er det jo ikke bare bare. muskulaturen i endetarmen er ikke så mottakelig nødvendigvis, også skal man jo ikke bare pumpe det av gårde heller.
Vis hele sitatet...
Har bare trykka det i ræva når jeg holdt på. Var lite hokus pokus det. Bland vann med speed i pumpa og trykk det inn så er d good er min erfaring.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har bare trykka det i ræva når jeg holdt på. Var lite hokus pokus det. Bland vann med speed i pumpa og trykk det inn så er d good er min erfaring.
Vis hele sitatet...
Man vil jo treffe rett slik at det blir tatt opp i blodet så fort som mulig? Det er ikke bare bare for da må man rett innenfor bare. stapper jo ikke hele sprøyta i baken vell?
Tuppen av pumpa skal bare så vidt innom , 2cm max ,helst rett innafor så det akkurat ikke drypper ut igjen. Hørt om folk som kjører hele pumpa opp i rassen ,det er helt feil metode. Gjør du det riktig så kjenner du rushet fort oppover ryggen
Sist endret av Sæd; 18. desember 2022 kl. 10:33.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
5 ml er for mye vann, trenger ikke å være rent/sterilt heller. Og filtrering? Du pakker det tross alt opp i toern, hva som kan bli infisert der? Milliarder av andre bakterier? De tar knekken på alt av invaderende arter.

2 ml kan løse opp 200 mg (som regel), 2 cm inn i anusen. Skal ikke dypt inn i endetarmen. Syns metoden er oppskryt og går løs på selvrespekt haha
Vis hele sitatet...
Kan fint få en infeksjon i anus.