Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1132
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har skutt oxycontin daglig i over en måned. I snitt mellom 40-80 mg daglig. Før dette hadde jeg en liten pause og det var søvnløse netter angst og ubehag. Da var det mest subutex jeg tok noe jeg ikke tar nå eller har tilgang på.

Jeg har et sterkt ønske om og slutte. Har noen her vært gjennom noe lignende og veit åssen jeg kan gjøre dette på en best mulig måte så jeg klarer og komme meg gjennom abstinensene.
Jeg har 30 kapsler tramadol på 50 mg også har jeg 5 tabletter oxy på 80 mg som jeg kan dele opp i mindre doser.

Jeg setter utrolig stor pris på om noen har non tips til meg om åssen jeg kan disponere det jeg har igjen for en skånsom nedtrapping.

Innblanding av helsepersonell er desverre ikke aktuelt
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk på 70mg oxy daglig.Trappe ned 5-10mg oxy hver 14dag men med det du har ijen er for lite til en sånn plan,men gikk ihvertfall greit,vet ikke om tramadol funker noe særlig iforhold
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk ikke på like høye doser, men over mye lengre tid(ca to år). Tok tiden til hjelp og trappet rolig ned på oxy, for så å gå over til heroin pga den korte halveringstiden.
Fra siste dose hero tok det 10 dager før jeg fikk i meg mat eller brukbare mengder væske.
Etter det var det egentlig helt OK.
De fleste snakker om et voldtsomt sug, men dette fikk ikke jeg, muligens fordi jeg også var avhengig av hasj og benzo.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen her som har erfaring med å trappe kjappt ned og over på tramadol? Har som sagt 30 kapsler tramadol på 50 mg. Jeg blir utrolig glad og takknemlig om noen har noen erfaringer og dele.

Jeg har også 20 neurontin på 300 mg og catapresan. Hvordan disponere dette og når for en mest mulig skånsom seponering?
Blir virkelig takknemlig for svar og råd
Nedtrapping som nevnt over
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes ingen quickfix på det,må regne me å ha abstinenser
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner at jeg ikke kan unngå abstinenser. Men jeg er ganske ny i dette og vet ikke hvordan jeg skal disponere de tablettene jeg har for en mest mulig skånsom seponering.

Skal man ta neurontin først når abstinensene er i gang? Og hvor mye?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må no disponere så du har ei lita stund da selvfølgelig er d så vanskelig å dele opp å legge en plan du vet jo akkurat hvor mye du har du får abstinenser uannsett når du har så svake meds burde trappa ned med oxy lenge før du ble tom så du burde kjøpe meir oxy
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er bare å trappe ned hardt og raskt. Du har ikke brukt så lenge. Gå ned til 30mg/dag i en uke, deretter 20mg i en uke og til slutt 10mg så lenge det rekker. Ta minimum av tramadol du trenger etter det til du går tom. Hvis du greier det er det bare å trappe ned enda raskere.

Kan hende det er litt kjipt til slutt. Greit å ha noe hasj.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker så mye får svar!

Angående neurontin, er det noe som kan hjelpe i abstinensfasen? Hvor mye og hvor ofte kan jeg ta dette?