Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 526
Hei, bruker nå til tider elvanse 50mg til å få skole osv. gjennomført. Siden Elvanse koster en del mer enn amfetamin kom tanken om å bytte tilsvarende dose elvanse med ren amfetamin. Er det jeg som er helt på bærtur eller finnes det noen erfaringer på dette? Altså da snakker vi renere kvalitetsamf og ikke mer utblandet gateamf.

Videre har Elvanse hatt særdeles god effekt på meg. Har endelig fokus og ro nok til å jobbe med noe. Derfor var jeg også på tanken om jeg burde ta meg en tur til legen og utrede meg om jeg faktisk har ADHD. Det er natt og dag forskjell når jeg inntar elvanse. Det samme får jeg høre av folk som er diagnostiert med ADHD. Har dog aldri vært hyper som barn men i senere i mer voksen alder, har jeg ekstremt mye mer kjør både sosialt(utadvendt), tankekjør, gjøre ting utenfor normalen og har ekstremt mange planer jeg aldri får gjennomført før jeg blir utmattet. (Hypomani??)

Takk for relevante svar jeg evt. får
Nei fordi gateamf er racemisk med 50% levo amfetamin.. Er en grunn til at det er fjernet fra det fleste adhd medisiner eller lav prosent i adderal og racemisk amfetamin NAF..
Adderal er mest fordi de må bytte miks når patent utløper.
Så start heller utredning