Var dette første gang du prøvde benzo, visst ikke så er nok det grunnen. Ett par ganger med benzo og kroppen er allerede tilvent på den måten at du bare føler at du blir mer rolig, avslappet og litt overmodig.
Visst du forventet å bli euforisk og lykkelig så valgte du feil rusmiddel. Da må du ha skyhøyt angstnivå når du tar dem, for å føle eufori altså.
Ingenting galt med pillene, du høres litt ut som de som synes Valium er bedre enn Vival og Stesolid, selv om det er helt samme stoff i alle 3.
Er det første gang du prøvde så ville jeg gått for Rivotril. Det var første benzo jeg prøvde og ble en del euforisk av bare 2 mg de første gangene. Men nå har jeg også voldsomt med angst. Har du ikke angst så vil du ikke kjenne mye visst du ikke blander med noe.
Det du derimot vil merke når du slutter å ta de er at du kanskje gjorde og sa mye flaut og dumt da du tok benzo.
Sitat av
Anonym bruker
Galenika er så fake og i de fleste tilfeller er pillene underdosert eller inneholder ikke virkestoff/riktig virkestoff.
Er en grunn til at man ser pillehuer dytte innpå så mange av de type piller men blir blåst av banen av normal dosering med ekte vare.
Galenika er like ekte som Roche. Har lang erfaring med de selv. Kjøper du benzo på darknet så er det alltid Galenika du får. Forskjellen på Galenika og Roche er produsenten. Visst du synes de er fake så er det bare kroppen din som er tilvent de og skylder på pillene. Eller så har du for høye forventninger til de. Litt som mine forventinger til Morfin VS Heroin. Største forskjell var i realiteten at heroin gjorde meg kvalm mens morfin ikke gjorde det. Ikke mye å skryte av den euforiske følelsen. Var ikke så farlig med fentanyl heller, der ble jeg ganske skuffet. Virketiden er så patetisk at man hele tiden må ha en pille i munnen, bokstavelig talt.
Sist endret av einsteindragon; 2 uker siden kl. 22:57.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.