Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 562
Anonym bruker
"Stinn Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, jeg går på aduvanz daglig og lurte bare på hva som skjer hvis jeg tar feks rivotril? Demper det aduvanzen så det er lite vits? Eller får jeg effekt for begge?

Tenkte litt på andre rusmidler også, hvordan er det og blande diverse rus med ADHD medisiner?

Mvh meg
Altså, hva mener du spesifikt med dempet effekt? Du vil få effekt av begge, men siden effekten til rivotril involverer å gjøre deg i total ustand til å foreta deg noe som helst fornuftig, noe adhd-medisinene skal hjelpe deg med å gjøre, så vil jo denne effeken fra adhd-medisinene forsvinne. Men jeg antar at det ikke er den terapautiske effekten det er snakk om her, ei heller at du har planlagt å være et funksjonelt medlem av samfunnet samtidig som du er ruset så samlet sett så vil jeg si det slik som at du vil få forventet effekt av begge stoffene samtidig.
Du får effekt av benzon, men anbefaler ikke å blande de samtidig