Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1846
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Leste i en annen tråd snakk om å sende sopp via posten innenlands og at det var flere som hadde gjort dette.

Lurte jo da på hvordan det hadde vært med mdma krystaller. Kan man knuse de og sende med brev innenlands uten at det blir oppdaget?

Eksempel fra Oslo- Tromsø?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan gå bra det kan gå dårlig
Bruk en tykk konvolutt, da er det mindre sjanse for at brevet blir skadet. Det er stort sett derfor innenlands sendinger blir oppdaget. Jeg leser i aviser at politiet har øket kontrollen av innenlands post, så det er alltid en sjanse.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvis man pakker det på en lur måte, og det er snakk om mindre mengder som 0,2-0,3.
Bør det vel fungere, er jo alltids en risiko, men kan alltids benekte at man vet hvem som sendte pakken om det blir oppdaget.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man pakker det på en lur måte, og det er snakk om mindre mengder som 0,2-0,3.
Bør det vel fungere, er jo alltids en risiko, men kan alltids benekte at man vet hvem som sendte pakken om det blir oppdaget.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om jeg hadde giddet å risikere det for kun én brukerdose?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om jeg hadde giddet å risikere det for kun én brukerdose?
Vis hele sitatet...
Altså hvis man kun skulle tatt det én gang i året, så er det jo verdt det. Problemstillingen er at man ikke får tak i krystaller i Nord-Norge, eller hvertfall ikke innenfor den kretsen jeg kjenner til.

Derfor var tanken der at man kunne ordna sørpå, og sendt nordover.

Ser jo den at risikoen er litt for stor for gevinsten, men når man kun får tak i knips med alt mulig annet piss i, blir man desperat.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså hvis man kun skulle tatt det én gang i året, så er det jo verdt det. Problemstillingen er at man ikke får tak i krystaller i Nord-Norge, eller hvertfall ikke innenfor den kretsen jeg kjenner til.

Derfor var tanken der at man kunne ordna sørpå, og sendt nordover.

Ser jo den at risikoen er litt for stor for gevinsten, men når man kun får tak i knips med alt mulig annet piss i, blir man desperat.
Vis hele sitatet...
Igjen så gir jeg egentlig faen i om det funker eller ikke, var ikke sånn at jeg skulle gjøre det. Var mer en tanke jeg fikk forleden dagen som jeg var interessert i om funker eller ei.

Hvis noen har erfaringer med lignende, så må du gjerne dele her under.
En lur måte å gjøre det på er å sende det som om det ser ut som det kommer fra f.eks komplett.no eller noe.
Ikke at jeg kondoner dette, men jeg er glup.
Såvidt jeg vet har det aldri vært noe problem å sende innenlands.
Gjort det selv fordi jeg ikke ville ta med meg MDMA på innelandsflyging. Sendte til kompisen min sin adresse 2 uker før i vanlig konvolutt og et par ziplockposer rundt. Gikk helt fint, var vel 1,5 gram eller noe. Sjansen er liten for å bli tatt vil jeg tro