Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 576
sorry om detblir rotete, men skriver fra en ps3. jeg har w vista kobla til tven. saa skulle jeg prove meg fram litt og trykka paa graphic etellerannent, deretter 90 degreeds. saa ble skjermen svart. hva kan jeg gjoere? skal nevnes at den bare er svart naar jeg er innlogga, og ikke naar den er der hvor man kan bytte brukere.. cantwo
Sist endret av cantwo; 24. mai 2007 kl. 20:10.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Klikk der igjen og velg det motsatte, altså CLOCKWISE hvis du valgte COUNTER-clockwise den første gangen, og vice versa.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
aktiver vga modus med f8 i oppstarten.
Trådstarter
56 5
Sitat av robhol
Klikk der igjen og velg det motsatte, altså CLOCKWISE hvis du valgte COUNTER-clockwise den første gangen, og vice versa.
Vis hele sitatet...
Greia var at skjermen ble svart, ikke at jeg ikke visste hvordan jeg fikk trykka på den knappen igjen. Jeg fant den bare ikke. Fikk ihvertfall fiksa det ved å slå av maskinen, sette den i sikkerhetsmodus med minimale funksjoner. (bare de livsviktige) Og tok en systemgjenoppretting derifra. Men syns ennå at det er merklig at den bare var svart når man var inne på selve bruker omerådet. Med en gang jeg trykket ctrl+alt+delete ble det bildet. Snudd 90 grader. Noen som har en forklaring?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tipper mer på PEBKAC enn en driverissue iallefall.

Du hadde nok ikke behøvd å ta en systemgjenopprettig, dog bare starte i VGA modus og så restarte.