Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 13572
Heisann, sitter ofte i friminuttene og noen ganger timene og lurer på hva pokker jeg skal spille. Så jeg spør nå dere om dere har nokken tips? Helst gratis.

Har jo alltids league of Legends men skolenettet er litt for dårlig.

Skjermkortet mitt drar ikke alt mulig rart men klarer det meste.

ATI Radeon 5650.
Minecraft ffs!
Sist endret av Darkerface2; 31. oktober 2011 kl. 14:37. Grunn: Skrivefeil.
Hadde også vært utrolig flott om dere kunne anbefalt noen filmer/serier.
Har sett: The Big Bang Theory - Game Of Thrones - Heroes sesong 1 og 2 - Cleveland show.

Thanks.

Spilte MineCraft i en periode, men jeg gikk rett og slett lei. Ikke planer om å begynne igjen heller.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hadde også vært utrolig flott om dere kunne anbefalt noen filmer/serier.
Har sett: The Big Bang Theory - Game Of Thrones - Heroes sesong 1 og 2 - Cleveland show.

Thanks.

Spilte MineCraft i en periode, men jeg gikk rett og slett lei. Ikke planer om å begynne igjen heller.
Vis hele sitatet...
world of tanks eller noe sånt. Har noen kompiser som er helt hekta på dette
Mafiaspillet.no Jeg verver deg gjerne.
Ingen skoletime er komplett uten Facebook Tetris Battle!
Hva med Heroes sesong 3 og 4?
Nerd på deltid
For tiden spiller jeg mye Need For Speed Most Wanted på skolen. Og av serier må jeg virkelig anbefale:

How I met Your Mother: En morsom serie med episoder på 20min som du kommer til å bli helt hekta på.
The Walking Dead: En mye dypere serie som du kan kose deg med opptill flere ganger.

Og hvis du er interessert i andre verdenskrig eller bare liker gode kvalitetsserier, (miniserier for å være politisk korrekt) ville jeg sjekka ut Band of Brothers og The Pacific Band of Brothers er forsåvidt serien vi ble anbefalt å se i militæret for stridsteknikken dems er visst helt riktig.
Sist endret av Tychol; 31. oktober 2011 kl. 15:04.
Gone for good
39 9
spill: Battlefield Heroes
serie: Sons of Anarchy
Jeg syns Gary Unmarried er en drit kul serie
Selv pleide jeg å henge med venner og bekjente. Just saying.
TETRIS BATTLE!

Spiller du ikke Tetris Battle, så er du dømt til å ikke få noe fitte. Sorry ass, men det er sannheten.
Sitat av Jimmy James Vis innlegg
TETRIS BATTLE!

Spiller du ikke Tetris Battle, så er du dømt til å ikke få noe fitte. Sorry ass, men det er sannheten.
Vis hele sitatet...
Virkelig?
På min tid ble nerder oversett av jentene, morsomt hvordan ting forandrer seg.
Sitat av Jimmy James Vis innlegg
TETRIS BATTLE!

Spiller du ikke Tetris Battle, så er du dømt til å ikke få noe fitte. Sorry ass, men det er sannheten.
Vis hele sitatet...
Å game Tetris Battle fra hvert deres hjem med jentene på skolen regnes ikke som å "få seg fitte".
Robot Unicorn Attack?
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Løsningen nå for tiden for å få seg fitte er ikke å spille Tetris Battle. Den er kun hart arbeid. Du må jobbe på facebook-chat.
snakke, snakke, snakke, så møtes. That's the recipe.
Ny serie til machinima. Verdt å sjekke ut.
Hva med å heller følge med i timene?

Men slenger meg på minecraft og legger til stepmania
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hadde også vært utrolig flott om dere kunne anbefalt noen filmer/serier.
Har sett: The Big Bang Theory - Game Of Thrones - Heroes sesong 1 og 2 - Cleveland show.

Thanks.

Spilte MineCraft i en periode, men jeg gikk rett og slett lei. Ikke planer om å begynne igjen heller.
Vis hele sitatet...
Er jo et helt drøss av ting du kan finne på!

Serie:

- The Walking Dead

- Weeds (alle 7)

- Desperate Housewives (Faktisk ganske gøyt )

- Familiy Guy

Kommer ikke på flere

Spill:

- Plants vs. Zombies

Kunne skrevet flere spill, men det er dette jeg synes er verdt å nevne

Alternativt:

- Skrive på Forumet

- Lese nettavis (VG, ITavisen osv.)

- Gå ut? :P

Håper jeg har vært til hjelp

- Serenity
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Virkelig?
På min tid ble nerder oversett av jentene, morsomt hvordan ting forandrer seg.
Vis hele sitatet...
Yeah. Ringte en nerdekompis på skype her om dagen for å nerde litt Starcraft, men det var dama hans som svarte.

Det endte med at hun joinet party og spilte Starcraft med oss i en god time eller så før typen overtok. ^^.
Sist endret av Bombasa; 31. oktober 2011 kl. 18:45.
Det med jenter er bare èn eneste ting i verden som gjelder: Flaks og uflaks. Ingenting annet.
Breaking Bad!
Beste serien!
Meh, Travian er greit å loke litt med inn i mellom timene.
Takk for alle svar. Skal prøve litt forskjellig.
Icy tower?
Sitat av nightrazor Vis innlegg
Icy tower?
Vis hele sitatet...
kommer du fra 2009 eller?
Vil absolutt anbefale som mange av de andre:
Minecraft
Stepmania
Tetris
Nintendo 64 emulator
need for speed (alle med free roam)

Og vil gjerne legge til en personlig favoritt: Kycklingstuds. Genialt skill spill. Ved første øyekast ser det rævva ut, men når du kommer over 100 poeng begynner det å bli morro. Selv er jeg avhengig, og har en rekord mellom 300 - 400. Verdensrekorden er under 500 sååå Challenge accepted på meg hvertfall

Lykke til
Husker jeg spilte red alert 2 i windowmode i timene på påbygg det var fett

Og har du prøvd Commandos 2?

Spill som krever lite hardware, men er mye moro!
Sist endret av Skauman; 31. oktober 2011 kl. 21:55.
Sitat av Kalars Vis innlegg
Meh, Travian er greit å loke litt med inn i mellom timene.
Vis hele sitatet...
Hvilken server spiller du på? COMX ?

OT:
Vil anbefale deg som mange andre her inne: spill Tetris Battle, syykt tidsfordriv og du kan holde på i evigheter hvis folk i klassen din også spiller, da dere kan gi hverandre energy.
- IcyTower?
- Need for speed Underground 2?
- Travian (online)
- Mafiaspillet (online)
- The Godfather: Five families (Online, og min favoritt )
Sitat av Lujei Vis innlegg
Hva med å heller følge med i timene?

Men slenger meg på minecraft og legger til stepmania
Vis hele sitatet...
nå nevnte han vel friminutt, tross alt er det ikke på langt nær alle timer som er verdt det
Counter Strike? Få med gutta i klassen! Husker de fine stundene vi hadde i elektro med CS Eventuelt har du Pokemon (Visual Boy Advance) og Plant vs Zombies.
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Selv har vi prøvd oss på CoD2 i klassen. Tidligere elever hadde lastet det opp, og det er kun å sette opp en server på LAN. Nå må vi spille i skjul da, lærerne hater det gitt :/
Haha, Test Drive 5 fra 1998, husker ikke hvor jeg lastet det ned men det var ikke så vanskelig å finne og tar bare rundt 100mb
+1 @ være med venner & bekjente. Om ikke er FM12 et chill spill ^^
CS 1.6, vi har det rimelig gøy i klasserommet noen ganger. Til og med de fleste jenter spiller det, og vi spiller ofte jenter mot gutter.
Need for Speed Most Wanted
Hijacker tråden litt:

Noen som vet hvordan man spiller Battlefield Heroes eller League of Legends på skolenettet?
tetris er tingen å spille på skolen
Heroes of Might and Magic III Complete. FFA med x kamerater på et XL map.
Det beste med dette er at du kan følge med i timen når det ikke er din tur:-)

Worms World Party lanet vi også en del på videregående.

Edit: Serie: Spartacus
Sist endret av EnGeL; 1. november 2011 kl. 14:44.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hadde også vært utrolig flott om dere kunne anbefalt noen filmer/serier.
Har sett: The Big Bang Theory - Game Of Thrones - Heroes sesong 1 og 2 - Cleveland show.

Thanks.

Spilte MineCraft i en periode, men jeg gikk rett og slett lei. Ikke planer om å begynne igjen heller.
Vis hele sitatet...
Serierer jeg vil anbefale er The walking dead og blue mountain states
Pasitris, brukte veldig mange friminutter på biblioteket med kompiser og dette enkle nettspillet.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Å game Tetris Battle fra hvert deres hjem med jentene på skolen regnes ikke som å "få seg fitte".
Vis hele sitatet...
Ikke? Faen.

Jeg foretrekker solo-tetris (jeg vet; forever alone. ), og har funnet ut at den versjonen jeg liker best er nBlox.

Det har vel også blitt litt minecraft her og der, og litt eldre småspill á la Super Mario Bros. 3.

Når det er sagt, blir det mer snakk (og noe surfing) enn faktisk spilling.
På vg1 hadde vi store cod 2 lan over skolenettet. Det som var gøy var at vi kunne spille selvom lærærn hadde stengt av nettet, så vi chatta ofte med hverandre over cod chatten på prøver (y)
Sitat av Kognito Vis innlegg
Hijacker tråden litt:

Noen som vet hvordan man spiller Battlefield Heroes eller League of Legends på skolenettet?
Vis hele sitatet...
Your Freedom
Chicken Invaders 3? personlig foretrekker jeg juleversjonen uansett årstid, men du ser selv (den koster opprinnelig penger, men man kan finne den gratis med litt google-fu (mener å huske uten torrenter og slikt også).
Tower Defence er alltid en slager!

Hvis ikke ville jeg skrudd på The Office (US)
last ned guitar hero 3!!! legendary!!