Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288763
Sitat av Skateward Vis innlegg
Er inne på samme teamspeakserver hele tiden, men du er alltid i clan corner. Jeg er forsåvidt det selv også, men.
Vis hele sitatet...
Har vært på BF3 delen i nesten hele dag da Men skal spille Co-op med en buddy nå, så da stakk eg over dit
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Har vært på BF3 delen i nesten hele dag da Men skal spille Co-op med en buddy nå, så da stakk eg over dit
Vis hele sitatet...
Ah, I see. Kom ikke hjem før for litt siden så har ikke sett det.

Noen andre som sliter med loadingtime btw? Kjører 560Ti Twin Frozr + i5 2500k (ingen er overclocked enda) og opplever utrolig lang lastetid. På singleplayer måtte jeg vente i mange minutter før jeg kunne respawne og sitter enda å venter på å komme inn i mitt første multiplayer game. Er det bare i starten det tar så lang tid?
Sist endret av Daybreak; 28. oktober 2011 kl. 19:09.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Noen andre som sliter med loadingtime btw? Kjører 560Ti Twin Frozr + i5 2500k (ingen er overclocked enda) og opplever utrolig lang lastetid. På singleplayer måtte jeg vente i mange minutter før jeg kunne respawne og sitter enda å venter på å komme inn i mitt første multiplayer game. Er det bare i starten det tar så lang tid?
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt noe lignende.
Virker nå. Var tydeligvis bare første gangen.
Kan noen hjelpe meg ? Jeg skulle reparere spillet (det funket hele tiden føre jeg trykker reparer). Og så kom det noen oppdateringer og litt sånt, og så stoppet den på 100 % så jeg X`et den ut. Så står det: Klar til nedlastning


http://www.langvann.com/?viewp=195242400820419

og når den er ferdig kommer den tilbake til denne.


http://www.langvann.com/?viewp=195242400820419

Noen som har hatt samme problem ?
Finner ikke live support.

Edit: Får desverre ikke endret størrelsene på bildene.
Sist endret av t_ben; 28. oktober 2011 kl. 21:22.
Noen som tar inniativet og lager en "NFF" platoon?
Sitat av CelphCrowned Vis innlegg
Noen som tar inniativet og lager en "NFF" platoon?
Vis hele sitatet...
Det er allerede gjort.
http://battlelog.battlefield.com/bf3...5240977141168/
Master debater
Dekilaz's Avatar
ChemoMan reporting for duty

edit: Hvordan er det med teamspeak, forresten?
Sist endret av Dekilaz; 28. oktober 2011 kl. 21:53.
ÅÅÅHH! Jeg kommer i trusa på starten av oppdraget som heter Kaffarov! Musikken og alt! Mesterlig!
Tenker at mitt skjermkort
Nvidag geforce g100 vil aldri kune klare og starte spillet?
Noen som har vært borti denne:

Problem signature:
Problem Event Name: BEX
Application Name: bf3.exe
Application Version: 1.0.0.0
Application Timestamp: 4e9d3315
Fault Module Name: MSVCR100.dll
Fault Module Version: 10.0.30319.415
Fault Module Timestamp: 4d26c6a1
Exception Offset: 0008a3f6
Exception Code: c0000417
Exception Data: 00000000
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1044
Additional Information 1: f6b3
Additional Information 2: f6b3dac095c7aff5dbf76e7daddc2b92
Additional Information 3: 3b29
Additional Information 4: 3b29ca0b8d07410c91b0c2605e2fa38a
Vis hele sitatet...
Det er noe som ikke er helt i orden imo.. Det føles mer som BC3 med enkelte BF2 maps.. Her har EA tydeligvis vært ute etter COD kidsa :/ Håper back to karkand mapsa vil veie opp..
Jeg får bare en ekkel DirectX-feil hele tida nå. Spiller vel 5 sekunder før den kommer.

Jaja - får bare vente på en patch og/eller det nye grafikkortet...
Sitat av kjelle392 Vis innlegg
Jeg får bare en ekkel DirectX-feil hele tida nå. Spiller vel 5 sekunder før den kommer.

Jaja - får bare vente på en patch og/eller det nye grafikkortet...
Vis hele sitatet...
Har du de nyeste driverne?
Noen som har litt lydproblemer? Har litt lag i lyden, og at noen lyder gjentar seg. På multiplayer hører jeg ikke mine "egne" lyder (Når jeg skyter, går osv.) etter jeg har skytet en 20-30 skudd etter hverandre. Da må jeg endre lydinnstillinger i menyen for å få tilbake lyden.
Spillte det i 8 timer i strekk i går med kamerater. Episk team spill. Det med radaren hjelper oss også veldig mye når vi skal spotte for hverandre
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Har du faktisk kjøpt spillet, og aktivert det på riktig konto?
Vis hele sitatet...
Jepp. Kjøpte det fra Offgamers.com!
Noen som vet hvordan man får tak i et fly?
Altså slik at man kan fly.
Mangler 10 euro for og kjøpe spillet ifra offgamers.com
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Noen som vet hvordan man får tak i et fly?
Altså slik at man kan fly.
Vis hele sitatet...
du trykker på E når du står ved flyet.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
du trykker på E når du står ved flyet.
Vis hele sitatet...
Ja, mente ikke helt det.
Mente at på flystripene er det aldri noen ledige fly, og når jeg står der og venter så respawner flyene ikke.
Greier dere faktisk å spille det? Det funker avogtil men 70% av tia blir jeg disconnected rett før jeg kan velge class -.-` viss jeg er heldig så kan jeg rekke å velge class. Noen som har en fix?
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Greier dere faktisk å spille det? Det funker avogtil men 70% av tia blir jeg disconnected rett før jeg kan velge class -.-` viss jeg er heldig så kan jeg rekke å velge class. Noen som har en fix?
Vis hele sitatet...
Ja, http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
Sitat av gotejds Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Prøvde det, funker ikke -.-
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Ja, mente ikke helt det.
Mente at på flystripene er det aldri noen ledige fly, og når jeg står der og venter så respawner flyene ikke.
Vis hele sitatet...
En tanks respawner ikke før den tanksen som stod der blir ødelagt/forsvinner. Det gjelder alle kjøretøy.

Sitat av 3li-G Vis innlegg
Greier dere faktisk å spille det? Det funker avogtil men 70% av tia blir jeg disconnected rett før jeg kan velge class -.-` viss jeg er heldig så kan jeg rekke å velge class. Noen som har en fix?
Vis hele sitatet...
Funker helt fint hos meg. Har ikke blitt kasta ut en gang enda.
Sitat av kdc_hero Vis innlegg
Ja, mente ikke helt det.
Mente at på flystripene er det aldri noen ledige fly, og når jeg står der og venter så respawner flyene ikke.
Vis hele sitatet...
Trikset er og ikke spawne. Du venter til at ett fly blir en spawnpoint i menyen.
Freaks, jeg har enda ikke sluttet gråte da jeg ikke får spilt bf3. Da jeg ikke vil bruk 12.000 kr + på en ny pc.
Men så smart som jeg er, tror jeg iallefall... så er ve Ps3 da løsningen på mitt problem? 10.000 kr spart det.
Sist endret av stagg; 29. oktober 2011 kl. 16:45.
Heihei



Etter to dager med mye knoting har jeg enda ikke fått starta spillet! Sitter fast på Joining Server i game manager (på battlelog). Har prøvd en rekke ting for å få det til å funke inkl. reinstallere sikker 4 ganger, både origin og BF3 og kjøre det admin..
Det er sinnsykt irriterende.

Kom med noe feeback her, pliiiiis??

Mine specs:
AMD X4 955 OC 3.7 Ghz

CROSSFIRE 5870 OC 975 Mhz

ASUS M4A89GTD PRO/USB3.0

Windows 7 64-bit
Sitat av stagg Vis innlegg
Freaks, jeg har enda ikke sluttet gråte da jeg ikke får spilt bf3. Da jeg ikke vil bruk 12.000 kr + på en ny pc.
Men så smart som jeg er, tror jeg iallefall... så er ve Ps3 da løsningen på mitt problem? 10.000 kr spart det.
Vis hele sitatet...
Om du er veldig opptatt av fps burde du kjøpe pc.. får 30fps på konsoll
Sitat av stagg Vis innlegg
Freaks, jeg har enda ikke sluttet gråte da jeg ikke får spilt bf3. Da jeg ikke vil bruk 12.000 kr + på en ny pc.
Men så smart som jeg er, tror jeg iallefall... så er ve Ps3 da løsningen på mitt problem? 10.000 kr spart det.
Vis hele sitatet...
Hvis du har lyst på en amputert FPS-opplevelse, be my guest
Sitat av Effage Vis innlegg
Om du er veldig opptatt av fps burde du kjøpe pc.. får 30fps på konsoll
Vis hele sitatet...
Sitat av MannY Vis innlegg
Hvis du har lyst på en amputert FPS-opplevelse, be my guest
Vis hele sitatet...
Føsh da, får vel bare fortsette med å gråte 1 års tid da.
Sitat av gamingentusiast Vis innlegg
Heihei



Etter to dager med mye knoting har jeg enda ikke fått starta spillet! Sitter fast på Joining Server i game manager (på battlelog). Har prøvd en rekke ting for å få det til å funke inkl. reinstallere sikker 4 ganger, både origin og BF3 og kjøre det admin..
Det er sinnsykt irriterende.

Kom med noe feeback her, pliiiiis??

Mine specs:
AMD X4 955 OC 3.7 Ghz

CROSSFIRE 5870 OC 975 Mhz

ASUS M4A89GTD PRO/USB3.0

Windows 7 64-bit
Vis hele sitatet...
Dukker det opp ett bf3 vindu på menylinjen nede?
Det skjer her, så jeg må gå inn på spillet manuelt.

Freaks, jeg har enda ikke sluttet gråte da jeg ikke får spilt bf3. Da jeg ikke vil bruk 12.000 kr + på en ny pc.
Men så smart som jeg er, tror jeg iallefall... så er ve Ps3 da løsningen på mitt problem? 10.000 kr spart det.
Vis hele sitatet...
SÅ mye trenger du ikke å bruke for å få en grei pc.
Har du hdd og kabinett så sparer du på det. Skjermkort\cpu og ram er egentlig det viktigste.
Sist endret av sneipen; 29. oktober 2011 kl. 18:01.
Sitat av stagg Vis innlegg
Freaks, jeg har enda ikke sluttet gråte da jeg ikke får spilt bf3. Da jeg ikke vil bruk 12.000 kr + på en ny pc.
Men så smart som jeg er, tror jeg iallefall... så er ve Ps3 da løsningen på mitt problem? 10.000 kr spart det.
Vis hele sitatet...
min kom på 7000,- fra dustinhome i sommer. Funker mer enn godt nok den
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Tusen takk
Vis hele sitatet...
No problemo. Alle burde få spilt BF3!

Edit: Post 1337
Sist endret av Daybreak; 29. oktober 2011 kl. 18:03.
Må vell skaffe meg en HD 6870 da kan jeg kjøre bf3 på high?
Sitat av sneipen Vis innlegg
Dukker det opp ett bf3 vindu på menylinjen nede?
Det skjer her, så jeg må gå inn på spillet manuelt.
Vis hele sitatet...
bf3 vinduet vises i et splitt sekund før det forsvinner igjen. Jeg oppfatter det bare som et blink fra menylinjen. så rekker ikke reagere.
Går det ann å gå inn på multiplayer manuelt da?
Sist endret av gamingentusiast; 29. oktober 2011 kl. 18:16.
Enkelte programmer kan gi litt trøbbel ved kjøringen av spillet. Avast, ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD ga meg problemer, etter jeg fjernet de, kjører jeg spillet uten noen problemer.
Før jeg fjernet de frøs spillet på map change omtrent 80% av gangene og party-funksjoner, som å joine game, funket heller ikke.
Sitat av torla Vis innlegg
Enkelte programmer kan gi litt trøbbel ved kjøringen av spillet. Avast, ASUS Smartdoctor og ASUS Gamer OSD ga meg problemer, etter jeg fjernet de, kjører jeg spillet uten noen problemer.
Før jeg fjernet de frøs spillet på map change omtrent 80% av gangene og party-funksjoner, som å joine game, funket heller ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver å fjerne noen programmer og ser om det fungerer. kommer tilbake..


takk
Hei! Fant fort ut at det her var den rette tråden og poste dette spørsmålet: Jeg har ofte hørt at det kreves en nokså kraftig gaming pc for og spille dette her, så lurer derfor på om noen vet sånn ca hvor god pc man må ha?


Takker på forhånd
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hei! Fant fort ut at det her var den rette tråden og poste dette spørsmålet: Jeg har ofte hørt at det kreves en nokså kraftig gaming pc for og spille dette her, så lurer derfor på om noen vet sånn ca hvor god pc man må ha?


Takker på forhånd
Vis hele sitatet...
Det er nok en 10 tusenlapper for å si det sånt.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hei! Fant fort ut at det her var den rette tråden og poste dette spørsmålet: Jeg har ofte hørt at det kreves en nokså kraftig gaming pc for og spille dette her, så lurer derfor på om noen vet sånn ca hvor god pc man må ha?


Takker på forhånd
Vis hele sitatet...

Jeg har klart å få spilt gjennom enspiller delen (cracka versjon fra TPB) på high/ultra. På ultra så var gjennomsnittelig fps på 35-40 og på high var det 60-70.
Jeg har disse specsa:

AMD X4 955 OC 3.7 Ghz med noctua kjøletårn

Asus M4A89GTD PRO/USB3.0

Crossfire 5870 OC 975 Mhz

850 w psu

Cooler Master Sniper


Hvis du har ting som cd-rom, harddisk og kabinett så er disse delene veldig rimelige
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Det er nok en 10 tusenlapper for å si det sånt.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg at det ikke er, bruttern har kjøpt det og han har en selvbygd pc som han ga 8K for, og der går det så det duger.

Sitat av gamingentusiast Vis innlegg
Jeg har klart å få spilt gjennom enspiller delen (cracka versjon fra TPB) på high/ultra. På ultra så var gjennomsnittelig fps på 35-40 og på high var det 60-70.
Jeg har disse specsa:

AMD X4 955 OC 3.7 Ghz med noctua kjøletårn

Asus M4A89GTD PRO/USB3.0

Crossfire 5870 OC 975 Mhz

850 w psu

Cooler Master Sniper


Hvis du har ting som cd-rom, harddisk og kabinett så er disse delene veldig rimelige
Vis hele sitatet...
Ok, da skal det funke rimelig bra på min også Takk skal du ha
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Det vet jeg at det ikke er, bruttern har kjøpt det og han har en selvbygd pc som han ga 8K for, og der går det så det duger.



Ok, da skal det funke rimelig bra på min også Takk skal du ha
Vis hele sitatet...
Så hvorfor spør du da, hvis du har svaret? Jeg var ikke sikker, det var derfor jeg sa at det er nok i nærheten av 10 000 kroner. 8000 er i nærheten spør du meg.
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Så hvorfor spør du da, hvis du har svaret? Jeg var ikke sikker, det var derfor jeg sa at det er nok i nærheten av 10 000 kroner. 8000 er i nærheten spør du meg.
Vis hele sitatet...
Unskyld meg, men nå ljuger du. Du sa at det var minst en 10 tusenlapper for noe sånt. Ikke i at du bare måtte ha noe NÆRHETEN av 10 tusen.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Unskyld meg, men nå ljuger du. Du sa at det var minst en 10 tusenlapper for noe sånt. Ikke i at du bare måtte ha noe NÆRHETEN av 10 tusen.
Vis hele sitatet...
Jeg sa..

Det er nok en 10 tusenlapper for å si det sånt.

Jeg sa ikke "minst", og med "nok" mente jeg i nærheten av. Beklager hvis du ikke greier å skjønne dette, eller hvis jeg har skrevet det litt feil. Er ikke av norsk opprinnelse så beklager så mye..
Sist endret av JKnutsen; 29. oktober 2011 kl. 18:45.
Laster ned nå med 12 mb/s, utrolig hastighet fra OrigiN!
Årets spill opplevelse!
Spør igjen. Noen som har en løsning på såkalt "evig joining server" problem?
at den ikke kommer lengre enn joining server i game manager..
Sitat av gamingentusiast Vis innlegg
Spør igjen. Noen som har en løsning på såkalt "evig joining server" problem?
at den ikke kommer lengre enn joining server i game manager..
Vis hele sitatet...
Har hendt en gang, da fungerte det med en restart av maskinen. Sjekk også at spillet ikke er blokkert i brannmur, og at portene er åpne.
Har sett Recon-classen springe rundt med m416 noen ganger, hvordan går det an? Det blir jo som om Support skal kunne bruke rpg :/

edit: My bad, de har jo selvfølgelig plukket "kiten" opp
Sist endret av AdmiralSkog; 29. oktober 2011 kl. 20:13.