Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 646
Hei. Etter å ha søkt rundt og ringt ca 15 forskjellige support telefoner må jeg ty til freakforum. Problemet mitt er som følger: Jeg har en hp pavilion dv5 med vista. Problemet har vart lenge, men det ble ikke et ordentlig problem før i går når jeg bytta router. Jeg får ikke tilgang til koble til et nettverk "menyen". Det er ikke noen andre problemer enn det, men når jeg trykker på de diverse knappene som fører dit skjer det ikke noe. Har lasta ned div drivere osv men det skjer ikke noe. Kan noen hjelpe meg?

Mvh Cantwo
Det er en phisingside.
Trådstarter
56 5
Hehe, var ihvertfall ikke mye til hjelp.
Nei, førdømte skiddies.

Du kan ikke ha kommet borti WLAN On/Off bryteren? :P
Bruker du forresten WLAN?
Trådstarter
56 5
Hadde det enda vært så enkelt. Bruker wlan ja, men problemet er som sagt at jeg ikke har noen tilgang til "koble til et nettverk" menyen. Alt annet ser ut til å fungere bra.
Kan du prøve en hardware scan?

Så ser vi om den lokaliserer nettverkskort og driver
Sitat av sinquah Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sinquah

Du er LASERON !
Trådstarter
56 5
Siden jeg ikke har mulighet for Internett på den pc'en funka en online hardware sjekk ganske dårlig :P Har lett etter en nedlastbar en, men har støtt på div ubruklige tester. Noen anbefalinger?
Trådstarter
56 5
Takk, skal scanne pc'en straks. Fikk også en feilkode nå. 0x80004001. Etter hva jeg kan se er ikke det en vanlig feil å få.