Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1018
Noen som vet hvordan man får vekk den "pling"-lyden på msn hver gang noen snakker til deg?

Og er det mulig å få fjernet reklame-logoen nederst på msn? Den popper opp hver gang jeg drar musa ned til startlinja. Sinnsykt irriterende...
For å fjerne "pling"-lyden må du gå dit du hvor du skifter nick, velge options og så sounds. Der kan du også velge å fjerne diverse andre lyder.
Lyden når noen sender deg en melding kan du fjern i options, under lyder eller varseler.
den reklamen må du nok leve med, eller bruke et annet program en msn liv.
sett deg som opptatt, da er alt av varsler deaktivert
Reklamen?

Msn discovery
Bruker det selv, vært reklamefri i laaaang tid
Sist endret av Magnus1337; 14. februar 2010 kl. 01:02.
Ermac's Avatar
Trådstarter
31 8
Da var lyden fjerna. Flott. Takk!

Har også msn discovery siden jeg bruker flere msn`er om gangen. Er det noe man må stille på i valgene til Discovery som gjør at man får vekk reklamen?
A-Patch funker fjell til å fjerne reklame med.
Brukte discoverly live før men sist jeg prøvde gikk antiviruset haywire og pcen klikket mongo så det holder jeg meg unna for nå.
enig med eclipze; A-Patch funker kjempefint til å fjerne alt dritten man ikke vil ha i WLM ja. fjerner både tabs, reklame med mer... om man velger det