Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1040 488612
Det var vel et mindre nyttig svar.

Susanna, det er ikke noe jeg kan lære av det du sier, det er noe jeg må erfare, og før jeg erfarer det, så vil jeg gjerne være litt forberedt på scenarioet.

En begrunnelse hadde vel vært en start?
Vel.. jeg har spist en del syre, tenkt mye rart, lurt på mye rart, mistolket situasjoner osv.. Men jeg har aldri vurdert å være voldelig eller gjøre noe annet skikkelig dumt. Har aldri sett noen andre som har vært det heller. Folk på syre er potensielt mest skadelige for seg selv.

Jeg har aldri mistet meg selv i så stor grad at jeg har gjort ting jeg vet er helt på trynet. Det største problemet er vel helst at man ikke klarer å få gjort så mye. Man mister liksom oversikten over det store bildet fordi detaljene blir så øredøvende, men det er jo likevel en kjerne av fornuft inni der et sted.

Jeg hadde jævlig lyst å hoppe ut fra et høyt tak en gang, så for meg hvor deilig det hadde vært å fly gjennom lufta osv. Men jeg skjønte jo samtidig at det ville vært en helt idiotisk ting å gjøre, og at jeg selvsagt ikke kan fly, så jeg gjorde det jo ikke. Jeg sto der og fantaserte om det lenge og vel og tennene klapret i munnen på meg og jeg skalv over hele kroppen. Etter en evighet (eller kanskje ikke?) skjønte jeg at grunnen til at alt ristet var at jeg frøs. Hehe.
Hmm. Skjønner. Tusen takk for godt svar!
Jeg har fått tak i noen ganske søte blottere. De er svært fargerike og har teddybjørn-motiver. Er det noen som har vært borti disse og kan si om dem fenger? Holder det med èn for å få skikkelig effekt?

fant dem jammen meg på blotterart: http://blotterart.com/dancingbears9panel.aspx
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg har fått tak i noen ganske søte blottere. De er svært fargerike og har teddybjørn-motiver. Er det noen som har vært borti disse og kan si om dem fenger? Holder det med èn for å få skikkelig effekt?

fant dem jammen meg på blotterart: http://blotterart.com/dancingbears9panel.aspx
Vis hele sitatet...
Ligger nok mellom 50-100 ug et sted, vil tippe 60-80 mer presist. Ville spist 2-2.5, også eventuelt spist mer på peak om nødvendig. God tur!
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ligger nok mellom 50-100 ug et sted, vil tippe 60-80 mer presist. Ville spist 2-2.5, også eventuelt spist mer på peak om nødvendig. God tur!
Vis hele sitatet...
Flott flott
Da ble det ikke så mange som fikk være med likevel.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg har fått tak i noen ganske søte blottere. De er svært fargerike og har teddybjørn-motiver. Er det noen som har vært borti disse og kan si om dem fenger? Holder det med èn for å få skikkelig effekt?

fant dem jammen meg på blotterart: http://blotterart.com/dancingbears9panel.aspx
Vis hele sitatet...
Fikk du prøvd disse moret? Kom over disse selv i helgen, men de var så glossy i papiret så jeg fryktet de var NBOMe.

Så også noen som var lilla, med et fraktalaktig mønster. Var for smått til at jeg klarer å kjenne igjen mønsteret dessverre. Disse var også veldig glossy i papiret.
Sitat av skytouch Vis innlegg
Fikk du prøvd disse moret? Kom over disse selv i helgen, men de var så glossy i papiret så jeg fryktet de var NBOMe.

Så også noen som var lilla, med et fraktalaktig mønster. Var for smått til at jeg klarer å kjenne igjen mønsteret dessverre. Disse var også veldig glossy i papiret.
Vis hele sitatet...
Hvis du svelger lappene finner du fort ut om det er LSD eller NB0Me.
LSD er aktivt oralt, mens nbom er aktivt sublingualt, og ikke oralt. Er dog ikke 100% sikker på dette, men med litt research finner du det fort ut
Sitat av skytouch Vis innlegg
Fikk du prøvd disse moret? Kom over disse selv i helgen, men de var så glossy i papiret så jeg fryktet de var NBOMe.

Så også noen som var lilla, med et fraktalaktig mønster. Var for smått til at jeg klarer å kjenne igjen mønsteret dessverre. Disse var også veldig glossy i papiret.
Vis hele sitatet...
Jeg testet èn på fredag. Ganske svake greier. Ble litt rotete i hodet og det var såvidt jeg kunne vinkler som ikke helt stemte med virkeligheten. Bortsett fra det var det ikke noe særlig spennende.
Tror du må trykke i deg 2,5 som nevnt tidligere her for å ha det noe fett.
Jeg var såpass klar i toppen at jeg dro på en bar og tok et par pils fordi jeg kjedet meg. haha.

De var veldig glossy ja. Ble litt skeptisk da de smakte ganske sterkt, litt sånn metall-aktig. Men, regner med at dette er blekket som er brukt på papiret eller løsningen LSD'en er blandet ut i.Funken var veldig LSD, selv med min lille dose.
Har dog aldri vært borti NBOMe så vet ikke hvordan det funker i forhold.
Prøvde 100µg i helgen, virket veldig lite, men var jo en liten dose. 250µg er vel noe å satse på tenker jeg.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hvis du svelger lappene finner du fort ut om det er LSD eller NB0Me.
LSD er aktivt oralt, mens nbom er aktivt sublingualt, og ikke oralt. Er dog ikke 100% sikker på dette, men med litt research finner du det fort ut
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Men veldig kjipt å betale for noe uten funk. Har NBOMe liggende, men det frister ikke veldig.

@Moret, da tror jeg nok jeg holder meg unna. Er på jakt etter noe mer potent. Hadde Dalai Lama lapper tidligere i år(som skal ligge på rundt 300mcg), de var meget bra. 1 var nesten litt mye i forhold til hva jeg forventet meg, men absolutt en tankevekkende tur. 3/4 lapp var helt perfekt, faktisk helt fantastisk når jeg tenker tilbake på det, så egentlig er det 200-250ug lapper jeg er på jakt etter.

Holdt du lappen i munnen? Min erfaring med både 25c og 25i NBOMe er at alle områdene i munnen som kommer i lengre kontakt med lappen blir nummen(nesten som tannlegebedøvelse) og det smaker litt metallisk/kjemisk. Effektsmessig er det lignende LSD, men uten magien. 25i er ufattelig visuelt(mer enn 300ug LSD), men mangler dybde og har en ganske forferdelig bodyload. 25c er veldig lite visuelt, men mye mer behagelig kroppsmessig og har faktisk et ganske fint headspace, ikke like dypt som LSD eller sopp, men interessant på sin egen måte. Merk at doseringer og effekt varierer kraftig fra person til person, har lest om flere på reddit.com/r/drugs som har nesten motsatt effekt, hvor 25c er mest visuelt. Anbefaler forsåvidt ingen av dem om man har tilgang på LSD eller andre klassiske psykedeliske substanser.
Sitat av skytouch Vis innlegg
Stemmer det. Men veldig kjipt å betale for noe uten funk. Har NBOMe liggende, men det frister ikke veldig.

@Moret, da tror jeg nok jeg holder meg unna. Er på jakt etter noe mer potent. Hadde Dalai Lama lapper tidligere i år(som skal ligge på rundt 300mcg), de var meget bra. 1 var nesten litt mye i forhold til hva jeg forventet meg, men absolutt en tankevekkende tur. 3/4 lapp var helt perfekt, faktisk helt fantastisk når jeg tenker tilbake på det, så egentlig er det 200-250ug lapper jeg er på jakt etter.

Holdt du lappen i munnen? Min erfaring med både 25c og 25i NBOMe er at alle områdene i munnen som kommer i lengre kontakt med lappen blir nummen(nesten som tannlegebedøvelse) og det smaker litt metallisk/kjemisk. Effektsmessig er det lignende LSD, men uten magien. 25i er ufattelig visuelt(mer enn 300ug LSD), men mangler dybde og har en ganske forferdelig bodyload. 25c er veldig lite visuelt, men mye mer behagelig kroppsmessig og har faktisk et ganske fint headspace, ikke like dypt som LSD eller sopp, men interessant på sin egen måte. Merk at doseringer og effekt varierer kraftig fra person til person, har lest om flere på reddit.com/r/drugs som har nesten motsatt effekt, hvor 25c er mest visuelt. Anbefaler forsåvidt ingen av dem om man har tilgang på LSD eller andre klassiske psykedeliske substanser.
Vis hele sitatet...
Jeg kastet innpå to lapper nå. Den tannlege-følelsen er veldig gjeldende så kan godt være det er NBOMe da ja. Spesielt på tungespissen er det en veldig merkelig følelse.
Bodyloaden kommer også nå sakte men sikkert kjenner jeg.
Kjipern, jeg som tenkte jeg skulle kose meg med lucy så blir det den kjipe fetteren i stedet.
Velvel, buckle up then.

Noen som kan si noe om hva jeg kan forvente meg framover? Begynner å bli smådizzy og tungpustet. Tok 2 av de teddybjørn lappene.

Vel, balansen er ihvertfall helt på tur... Det blir å sitte/ligge resten av kvelden kjenner jeg lol

Når kan jeg vente meg at den metall-smaken forsvinner fra munnen? Dritt irriterende egentlig
Bortsett fra det og en ganske heftig bodyload(minne litt om andre 2c-stoffer) så har det jo absolutt noe for seg dette stoffet. Blir ganske lost i hodet og det visuelle er tilstedeværende, men ikke slitsomt.
Takk for tilbakemelding. Da sparer jeg de pengene.

Bodyloaden er egentlig det verste med NBOMe stoffene, og det som gjør at jeg ikke inntar dem oftere. Effektsmessig så er de faktisk ganske bra. Fine visuals, grei headspace og til tider euforisk. Det mangler dog veldig "dybde" i min mening og føles til tider litt "overfladisk", men absolutt ganske gøy.

Håper du har en fin tur. Bodyloaden skape litt angst, men all erfaring tilsier at det ikke er farlig og jo mer man klarer å slappe av jo fortere forsvinner angsten.

Metallsmaken sitter ganske godt i munnen. Sjokolademelk fikk smaken litt bort sist, men man er så nummen og merkelig i munnen at ting smaker litt rart. Prøv å puss tennene og få i deg litt juice eller noe så burde du klare å bli kvitt det.

Lykke til på tur, hold oss gjerne oppdatert om du er i stand til det
Joda. Er godt på tur.
Som du sier er det fine visuals og bra headspace.
Kroppen er dust ferdig, kjennes ut som noen står på brystet mitt mens jeg puster liksom. Jævlig slitsomt er vel stikkordet.

Metallsmaken er fortsatt godt i munnen, prøvde med noen klemmentiner; fungerte sånn ok der og da. Skal se om jeg gidder å gå på butikken å handle sjokomelk, akkurat nå har jeg det veldig deilig i kigurimi'en min lol

Jeg opplever også det visuelle mye mer bølgete og "flytenede" enn noe annet jeg har vært borti. LSD'en har alltid vært noe mer elektrisk mens 2c-e mer pixel-aktig.
Høres veldig ut som et NBOMe ja. Det er desverre en ganske crap kroppsfølelse i stoffet ja. Cannabis fremprovoserte bare angst hos meg da jeg røykte for å prøve å bli kvitt det, men har hørt om flere som sverger til cannabis under rusen så det kommer helt an på individuelle preferanser.

Yoga kan hjelpe godt på kroppsfølelsen. Jeg vet det kan høres ut som en umulig og kjedelig oppgave, men har hatt særdeles gode erfaringer med å trene litt yoga, eller bare ta noen strekkøvelser for å få sirkulasjon i kroppen. Spesiellt om du kjenner det trykker i kroppen så stammer det nok fra vasokonstriksjon, det er ikke farlig, men kan oppleves ubehagelig, en varm dusj og litt strekking/trening burde øke sirkulasjonen nok til at symptomene dempes.

Den drakten din så veldig kos ut. Perfekt trippedrakt :P
Nå har jeg vårt ute å gått meg en tur. Bor i et nabolag som har masse flotte, små trehus som alle har trær i hagen det henger lykter og diverse i. Var innom butikken også, tror jeg sto gode 5 minutter med å prøve å bestemme meg for hvilken klementin jeg hadde lyst på.
Må ha sett temmelig space'a ut der jeg slentrer avgårde gjennom parken bærende på èn klementin og en halvliter jordbærmelk.
Det jeg savner på dette stoffet er dybde, jeg går liksom rundt og har lyst på "mer". Det har lite med dosering å gjøre tror jeg, for det er jo massevis av effekt. Det virker bare litt tamt sort of. Savner også en del lydoppfattelse.
2c-e er fortsatt favoritten med andre ord
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei!

Jeg var på Hard Bass i helgen og tok LSD. Alt var helt fantastisk og jeg hadde den beste trippen i mitt liv! Mulig jeg skriver en tripp rapport senere da jeg også hadde noe ecstacy innabords. Det var helt fantastisk!

Uansett, jeg og en kompis snakket litt med noen nederlendere som virket veldig erfaren innen psychedelica og rave. De fortalte oss at å ta LSD på rave er som å skyte seg selv i hodet og at de hadde kompiser som aldri hadde landet igjen og diverse skumle saker. Ligger det noe i dette eller kan jeg helt fint fortsette å candyflippe de få gangene i året jeg drar på store raves? Jeg skjønner jo selvsagt at det å ture for ofte kan ødelegge hjernen litt, men det er relativt sjeldent jeg gjør dette.
Set og setting. LSD forsterker den følelsen du allerede har. Hvis du ikke har noen worries og har det fett på raves/konserter så skal det gå bra. Men har du f.eks slått opp med dama nylig, vært utsatt for noe traumatiserende eller at det er andre ting du tenker mye på så vil trippen bli farga av dette.
▼ ... noen uker senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
noen som kan svare med på hvordan det er med LSD og Amfetamin? Jeg var på rave sist lørdag og siktet etter å finne mdma, men ettersom det gikk ad undas kjøpte jeg heller ett halvt gram speed og snorta en liner og droppa litt (ca 250-300mg totalt). Husker det var liten opptur, men jeg ble gira på å komme dit (Lyser lang vei hvor jeg skal om det er rave i nærheten).

Uansett. Etter ca 5 timer med intensiv dansing siden inntak, noe god røyk og god musikk fannt jeg ett vedkommende med en liten flaske dråper. På dette punktet tenkte jeg det gikk fint, så jeg tok en dråpe på hånda og slikket det i meg.
ca 1 time etter får jeg litt funk, det vil si ting bølger litt, jeg får den varme, kraftige, gode følelsen LSD har en tendens til å gi meg, og UV kunst har aldri sett så tre-dimensjonalt ut! funken fallt raskt av, Så jeg bestemmte meg for å bare røyke ut kvelden.

dagen etter tok jeg kola og siste stripen med amf gikk igår, om det har noe å si.

Spørsmålet mitt: Er jeg komplett idiot som hev innpå dette? Og hvorfor fikk jeg så lite funk av dråpen?
Hvis jeg er veldig speeda tar den rusen litt rotta på alt annet jeg måtte dytte i meg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei og god morgen godtfolk.

Jeg er en mann i tidlig 20'årene som etter mye passiv og indirekte leting har fått takk i LSD. Jeg er ute etter deres subjektive mening om min planlagte første trip

Først litt kjapt om situasjonen min:

Jeg er en student, som sagt i tidlig 20'årene. Jeg har veldig lenge vært interesert i narkotiske stoffer, og har nok teoretisk kunnskap til å forbause de fleste aktive brukere.

Det hele startet vell i 2006, da jeg fant freakforum før første gang, da som 16'åring. Jeg fant fort ut at narkotiske stoffer, og da spesielt psykadelika, var et ekstremt spennende tema å lese om. Siden den gang har psykadelika fått mer og mer plass i interessene mine, og jeg må si jeg er veldig facinert. Jeg bestemte meg fort for at det jeg hadde tenkt til å prøve i livet var Cannabis og LSD, og kanskje MDMA. Denne planen gjelder forøvrig også nå, 5 år etter.

Riktig nok var jeg ung om dum, og som 16-17'åring var jeg på nippet til å prøve LSD for første gang, men etter mange irriterte, nedlatende, og noen informative svar fra freakforum la jeg det på hylla til jeg var over 20.

Nå er altså tiden kommet hvor jeg har vært over 20 en god stund, og starter å føle meg klar for å begi meg ut i dette. (Jeg kan vell slenge inn en takk til alle som frarådet meg det i 2007, jeg er veldig glad for at jeg har ventet med dette)

Jeg har lest opp og ned internettet, og føler i grunn at det ikke er mye nytt jeg kommer over når jeg prøver. Jeg har sett haugevis av dokumentarer, noen var gode, mens noen har vært propaganda fra ende til annen (Dette gjelder både de possitive og de negative) Så den teoretiske kunnskapen føler jeg at er god nok nå.

Problemet mitt er at så mange av spørsmålene gir veldig delte svar. Etter mye evaluering føler jeg at freakforum er et greit sted å spørre, da mye av det subsjektive som skrives her er godt reflektert.

hvorfor vil jeg gjøre dette?
Hovedsakelig er det nysgjerrighet. Jeg synes hele konseptet rundt psykonauter er kjempespennende, og helt klart noe jeg vil oppleve selv. Jeg føler meg mentalt sterk, og har ikke hatt noen tendenser til schizofreni eller andre sinnslidelser.

Settingen jeg kommer til å gjøre det i:
Det blir mest sannsynlig en hyttetur i den norske fjellheimen med en kompis eller to. Hvis vi blir 3 blir det en trippsitter med, hvis vi blir to skal vi begge ture.

Dette var i grunn hvorfor, hvem og hvor. Jeg vil gjerne ha noen meninger rundt dette. Er det noen som har mye erfaring som har noen kommentarer rundt planen min?

Et par raske spørsmål til slutt:
Jeg har fått lapper som skal være 100mcg stykk. Dette har jeg fått intrykk av at sjelden er riktig, men en grei identifikasjon på styrken.
Hvor mange lapper ville dere anbefalt å ta første gang? Jeg står litt mellom 1, halvannen eller 2. Jeg har fått intrykk av at LSD ikke er noe særlig påvirket av kroppsvekt, men hvis det skulle være relevant er jeg i underkant av 100kg

Det blir nok også tatt med noe cannabis til fjellet. Jeg har skjønt så mye som at de fleste anbefaler å drøye røyking til dagen etter, eller på slutten av trippen.
Jeg har lest en del som sier at det ofte kan være litt "irriterende" å ta for lite LSD, og at re-dosering som regel bare gjør trippen lenger. Er det en grei ide å røyke cannabis hvis vi treffer peak med for liten styrke?

Jeg vet at det finnes en del første-gangs-lsd-tråder allerede, men hvis dere har tips til min første gang er det bare å rope ut

edit: Kan vell slenge med at aktivitene vi vil legge til rette for er: Musikk, Tegning, Gåtur i Fjellet, Det er mye fin natur i nærheten.
FlaskePer
Sist endret av FlaskePer; 1. april 2013 kl. 12:41.
Sitat av FlaskePer Vis innlegg
Hei og god morgen godtfolk.

Jeg er en mann i tidlig 20'årene som etter mye passiv og indirekte leting har fått takk i LSD. Jeg er ute etter deres subjektive mening om min planlagte første trip

Først litt kjapt om situasjonen min:

Jeg er en student, som sagt i tidlig 20'årene. Jeg har veldig lenge vært interesert i narkotiske stoffer, og har nok teoretisk kunnskap til å forbause de fleste aktive brukere.

Det hele startet vell i 2006, da jeg fant freakforum før første gang, da som 16'åring. Jeg fant fort ut at narkotiske stoffer, og da spesielt psykadelika, var et ekstremt spennende tema å lese om. Siden den gang har psykadelika fått mer og mer plass i interessene mine, og jeg må si jeg er veldig facinert. Jeg bestemte meg fort for at det jeg hadde tenkt til å prøve i livet var Cannabis og LSD, og kanskje MDMA. Denne planen gjelder forøvrig også nå, 5 år etter.

Riktig nok var jeg ung om dum, og som 16-17'åring var jeg på nippet til å prøve LSD for første gang, men etter mange irriterte, nedlatende, og noen informative svar fra freakforum la jeg det på hylla til jeg var over 20.

Nå er altså tiden kommet hvor jeg har vært over 20 en god stund, og starter å føle meg klar for å begi meg ut i dette. (Jeg kan vell slenge inn en takk til alle som frarådet meg det i 2007, jeg er veldig glad for at jeg har ventet med dette)

Jeg har lest opp og ned internettet, og føler i grunn at det ikke er mye nytt jeg kommer over når jeg prøver. Jeg har sett haugevis av dokumentarer, noen var gode, mens noen har vært propaganda fra ende til annen (Dette gjelder både de possitive og de negative) Så den teoretiske kunnskapen føler jeg at er god nok nå.

Problemet mitt er at så mange av spørsmålene gir veldig delte svar. Etter mye evaluering føler jeg at freakforum er et greit sted å spørre, da mye av det subsjektive som skrives her er godt reflektert.

hvorfor vil jeg gjøre dette?
Hovedsakelig er det nysgjerrighet. Jeg synes hele konseptet rundt psykonauter er kjempespennende, og helt klart noe jeg vil oppleve selv. Jeg føler meg mentalt sterk, og har ikke hatt noen tendenser til schizofreni eller andre sinnslidelser.

Settingen jeg kommer til å gjøre det i:
Det blir mest sannsynlig en hyttetur i den norske fjellheimen med en kompis eller to. Hvis vi blir 3 blir det en trippsitter med, hvis vi blir to skal vi begge ture.

Dette var i grunn hvorfor, hvem og hvor. Jeg vil gjerne ha noen meninger rundt dette. Er det noen som har mye erfaring som har noen kommentarer rundt planen min?

Et par raske spørsmål til slutt:
Jeg har fått lapper som skal være 100mcg stykk. Dette har jeg fått intrykk av at sjelden er riktig, men en grei identifikasjon på styrken.
Hvor mange lapper ville dere anbefalt å ta første gang? Jeg står litt mellom 1, halvannen eller 2. Jeg har fått intrykk av at LSD ikke er noe særlig påvirket av kroppsvekt, men hvis det skulle være relevant er jeg i underkant av 100kg

Det blir nok også tatt med noe cannabis til fjellet. Jeg har skjønt så mye som at de fleste anbefaler å drøye røyking til dagen etter, eller på slutten av trippen.
Jeg har lest en del som sier at det ofte kan være litt "irriterende" å ta for lite LSD, og at re-dosering som regel bare gjør trippen lenger. Er det en grei ide å røyke cannabis hvis vi treffer peak med for liten styrke?

Jeg vet at det finnes en del første-gangs-lsd-tråder allerede, men hvis dere har tips til min første gang er det bare å rope ut

edit: Kan vell slenge med at aktivitene vi vil legge til rette for er: Musikk, Tegning, Gåtur i Fjellet, Det er mye fin natur i nærheten.
FlaskePer
Vis hele sitatet...
I mine øyne virker du absolutt klar for å seile en tur på de psykedeliske hav, uten at jeg vil oppfordre til å bryte loven. Føler du deg klar og har lyst til å utforske, så hvorfor ikke? Mener det var lurt å vente, men nå er hjernen mer utviklet, og det virker som du har brukt god tid på å tenke over dette, og kommet fram til at dette er noe du vil, så jeg ser ingen god grunn til å anbefale deg å vente lenger basert på det du har postet over.

Setting på hytte i fjellet synes jeg høres veldig fin ut. Husk å følg med på værmeldingen, og ta det en dag med pent vær. Det er viktig dere alle er komfortable og har et godt forhold til hverandre, også eventuell trippsitter. Det går nok helt greit uten tripsitter, men om dette blir jomfru-turer for alle som er med vil jeg absolutt anbefale det om du har en god person å bruke, bare for å være enda litt tryggere!

Om lappene er oppgitt som 100microgram vil jeg anbefale å ta 2. De er som regel svakere enn det sies, og under 100 er lite. Tar du for lite føler du deg litt rar, som om noe holder på å skje, men det skjer aldri noe spesielt. Kanskje litt småting, men absolutt ikke det du forventer deg om du har lest litt om LSD. Doser alt på en gang. Tar du en lapp til 1 time etter gir det MYE mindre effekt enn om du hadde tatt begge samtidig.

Er du godt vandt med å røyke ofte er det anderledes enn om det er 2mnd siden sist du delte en spliff. Røyker du sjeldent anbefaler jeg at du lar det vente til du er kommet ned, siden LSD kan forsterke den paranoide følelsen cannabis kan gi kraftig. Er du mer tilvendt cannabis takler man det som regel bedre, og cannabis kan gi kraftig forsterka visuals. Cannabis + LSD er en annen rus enn LSD alene, og selv om cannabis i tillegg gir en sterkere opplevelse vil du kanskje foretrekke hvor klar du føles i hodet på LSD alene, og så røyke litt på slutten når det begynner å dabbe av litt, som en boost. Røyke på peaken er absolutt en interesant opplevelse det og, men ikke den samme rene klare LSD opplevelsen. Ting blir gjerne litt mer omtåka i kombo med cannabis. Husk å rulle før bitene inntas, det kan bli vanskelig senere!

Når dagen eventuelt kommer anbefaler jeg deg å prøve å glemme alt du har lest deg opp til om LSD, og ta opplevelsen som den kommer, uten forventninger, og med en utforskende personlighet som ønsker å lære. God tur!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har noen spørsmål angående den forrige trippen jeg hadde på "LSD". Synes trippen var mistenkelig, så er litt usikker på om det i det hele tatt er LSD jeg har fått.

Jeg startet med å ta 7 lapper klokken 10 på kvelden. Jeg hadde lest rapporter om at lappene var veldig svake, labtestet til omtrent 30µg. Altså skal jeg ha fått i meg ca 210 µg.

Etter en halvtimes tid begynte det å kile i magen og jeg fikk en deilig følelse i kroppen. Da en time hadde gått la jeg meg ned for å prøve meg på litt meditasjon. Her begynte de første tegnene på at noe var annerledes å slå inn. Hjernen min føltes grøtete og treig, og jeg opplevde ingen fraktaler eller lignende slik jeg pleier på LSD. Istedet for geometriske CEV's i lyse "neonfarger" så jeg mye mer mørke og dystre farger i mye mer løse flytende mønstre. På dette tidspunktet tenkte jeg ikke noe spesielt over det, men synes det var svakt ubehagelig og valgte derfor heller å sette på litt musikk for å bedre stemningen.

Musikk var kjedelig å høre på. I motsetning til tidligere tripper der CEV's danser til musikken, og lyden er i 4D, skjedde det ingenting. Musikken var bare kjedelig og slitsom å høre på. Jeg hadde heller ingen følelse av å trippe i det hele tatt, bare en grøtete og treg hjerne.

Jeg var aldri forvirret, og var heller aldri i nærheten av å badtrippe. Følte meg veldig følelsløs, og ingenting var gøy. Jeg følte meg både sterkt påvirket og ruset, men samtidig nesten helt normal bare med med et svakt ubehag. Tankene mine fløyt ikke av sted som de vanligvis gjør på LSD, og jeg følte at jeg kunne hatt en relativt normal samtale med en annen person.

Timene gikk, og det var ingenting jeg kunne gjøre for å endre på rusen. Verken å se film, høre på musikk, meditere, gå tur med bikkja, dusje eller spise hjalp. Rusen var helt lik hele tiden.

Det var ekstremt slitsomt, relativt ubehagelig og ekkelt i lengden, og det gikk nesten 20 timer fra jeg tok det til rusen begynte å gi seg ordentlig. Etter 24 timer var rusen gitt seg helt, og gikk da over til en slags negativ og ekkel afterglow som jeg fortsatt kjenner nå ca 40 timer senere.

En annen ting verdt å nevne var at rusen ble svakere veldig jevnt.

Istedet for:

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/images/duration_chart_lsd.gif

Føltes det mer slik:

http://i48.tinypic.com/2r3h4pc.png

Selv om dette ikke føltes som LSD i det hele tatt, så er det fortsatt et par ting som tyder på at det faktisk var det.

Lappene var små og smakløse, og jeg jeg svelgte de rett ned. Mange RC's må man jo holdte i munnen lenge for å få effekt. Andre personer som har kjøpt fra samme selger hevder å ha fått LSD.

Kan dette vært et helt annet stoff enn LSD, eller kan LSD rett og slett gi en slik rus? Muligens bare dårlig kvalitet? Ble svært skeptisk til å prøve de samme lappene igjen og vurderer å kaste de.


Takker for svar

EDIT: En ting jeg glemte å nevne var at de siste 12 timene av "trippen" hadde jeg ekstremt blurry syn, og klarte ikke engang sitte på pcen ettersom jeg ikke klarte å lese noen ting.
Ingen som har opplevd noe lignende?
Flaskeper:
Veldig enig i det elz sier. Rundt 100 er ikke særlig spesielt. Husker første gang jeg skulle prøve syre. Hadde da en lapp på oppgitt 120ug. Etter å ha lest omtrent alt om LSD hadde jeg masse forventninger. Endte bare med at jeg ikke skjønte hvorfor det aldri kicka inn og fikk en relativt dårlig førstegangsopplevelse. Derfor er det aller beste å ikke ha noen forventninger til hva som kommer til å skje. Ta begge lappene og se hva de har å by på. Holder de ikke mål er det bare å ta mer neste gang. Ikke noe vits uansett å gjøre for mye første gang og freake ut fordi du blir redd. Dette er uansett ikke noe jeg tror ville skjedd med deg, men heller andre som ikke vet noe om stoffet fra før av. Man vet jo tross alt at ting ikke kommer til å være helt som normalt, så bedre å bare flyte med. At dere skal gjøre det på fjellet høres ut som en god idé. Å være ute i naturen kan føles fantastisk og det kan hende du vil skjønne hvorfor. Mer vil jeg ikke si, for som sagt er det beste å ikke forvente noe spesielt. Ellers virker de andre aktivitetene dine også som fine ting å gjøre. Tegne, uansett hvor flink du er, med sterke farger er gøy, men finnes ikke noe fasitsvar. Man trenger ikke ha en konkret plan. Dere finner ut hva som passer best til hvilken tid uansett. Selv om musikk er smak og behag, og du helt sikkert kommer til å høre på mye rart gjennom alle timene (hvis dere har en spiller så klart) må jeg bare anbefale å høre tycho - dive. Hvertfall 1 gang. Personlig sakt er den fin Ha en god tur! Og ja, cannabis er fint å ha med. Dere finner nok ut av når det passer å røyke det.

Sitat av Flue Vis innlegg
Ingen som har opplevd noe lignende?
Vis hele sitatet...
Lest om RC'en DOC? Kan virke litt som at det kan være noe sånt du har fått i deg. Første jeg tenkte hvertfall, med tanke på varigheten ogsånt.
Sitat av dimitry Vis innlegg
Lest om RC'en DOC? Kan virke litt som at det kan være noe sånt du har fått i deg. Første jeg tenkte hvertfall, med tanke på varigheten ogsånt.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! DOC skal vel ha en bitter smak? Lappene hadde ingen smak i det hele tatt. Det aller meste med unntak av selve effektene av stoffet tyder jo på at det var LSD. Kan LSD brytes ned til andre stoffer som endrer effekten hvis de blir dårlig oppbevart?

Uansett, jeg tror jeg rett og slett bare kaster lappene. Selve usikkerheten om hva det faktisk kan være kan jo være nok i seg selv til å ødelegge en trip, selv om det faktisk er LSD. I tillegg er de svake og av dårlig kvalitet.
Sitat av Flue Vis innlegg
Kan LSD brytes ned til andre stoffer som endrer effekten hvis de blir dårlig oppbevart?
Vis hele sitatet...
Nei. [COLOR="White"]*timillionertegn*[/COLOR]
Sitat av Flue Vis innlegg
Takk for svar! DOC skal vel ha en bitter smak? Lappene hadde ingen smak i det hele tatt. Det aller meste med unntak av selve effektene av stoffet tyder jo på at det var LSD. Kan LSD brytes ned til andre stoffer som endrer effekten hvis de blir dårlig oppbevart?

Uansett, jeg tror jeg rett og slett bare kaster lappene. Selve usikkerheten om hva det faktisk kan være kan jo være nok i seg selv til å ødelegge en trip, selv om det faktisk er LSD. I tillegg er de svake og av dårlig kvalitet.
Vis hele sitatet...
LSD kan nok ikke brytes ned til andre stoffer, bare effekten på lappene som kan forsvinne mer eller mindre om de er ute blant oksygen og UV stråler. Hørt rykter om at noen av 2c stoffene, litt usikker på hvilken, men tror det var 2ci-nBOME det var snakk om - har blitt gitt ut "som LSD". Kan hende dette bare var noe som skjedde et mindretall av ganger og i den tiden stoffene fortsatt var "lovlige". Desuten har jo forsåvidt stoffet også en bitter smak..
Sist endret av dimitry; 15. april 2013 kl. 15:02.
Sitat av dimitry Vis innlegg
LSD kan nok ikke brytes ned til andre stoffer etter hva jeg vet, bare at effekten på lappene kan forsvinne mer eller mindre om de er ute blant oksygen og UV stråler. Hørt rykter om at noen av 2c stoffene, litt usikker på hvilken, men tror det var 2ci-nBOME det var snakk om - har blitt gitt ut "som LSD". Kan hende dette bare var noe som skjedde et mindretall av ganger og i den tiden stoffene fortsatt var "lovlige". Desuten har jo hvertfall det stoffet forsåvidt også en bitter smak..
Vis hele sitatet...
Det var ihvertfall et større parti med lapper med nBOME-stoffer som er blitt solgt som LSD det siste året. Ble litt tatt på senga selv i vinter en gang, det samme ble et par kompiser av meg.
Og jo, det har drittbitter smak, men man merker liksom ikke det med det første. Jeg kastet i meg en lapp på byen og merket ikke bitterheten i det hele tatt, trodde det bare var effekten som fikk all ølen min til å smake dust
Sitat av dimitry Vis innlegg
LSD kan nok ikke brytes ned til andre stoffer etter hva jeg vet, bare at effekten på lappene kan forsvinne mer eller mindre om de er ute blant oksygen og UV stråler. Hørt rykter om at noen av 2c stoffene, litt usikker på hvilken, men tror det var 2ci-nBOME det var snakk om - har blitt gitt ut "som LSD". Kan hende dette bare var noe som skjedde et mindretall av ganger og i den tiden stoffene fortsatt var "lovlige". Desuten har jo hvertfall det stoffet forsåvidt også en bitter smak..
Vis hele sitatet...
Det stemmer det at disse nbome stoffene har blitt solgt som lsd. Både i Norge og i utlandet.
Men disse nbome stoffene er ikke smakløse, de skal smake bittert, og de er heller ikke aktive oralt. De må legges under tungen eller til høyre for overleppen(buccalt)

Jeg synes det ikke er så rart at folk selger nbomer som lsd, da prisen på 10 lapper lsd tilsvarer prisen til 100 lapper 25-x-nbome. (Men det er selvfølgelig dumt at det skjer)
Sist endret av 3RD; 15. april 2013 kl. 15:07.
Jeg mener da vitterlig å ha lest at LSD er følsomt overfor lys og oksygen. Jeg sier ikke at det brytes ned til andre stoffer, men at det kan miste effekten som følge av feil oppbevaring er da høyst sannsynlig.
Jada, det brytes ned til iso-LSD, men det er ikke aktivt og uten noen effekt
Vel. Det er hvertfall ikke 25i-NBOMe eller 25c-NBOMe i de lappene. Jeg har egne blottere med disse stoffene, så kjenner smaken fra før av.

Må vel ha vært LSD i lappene da. Synes bare det er merkelig hvordan rusen kan være så ekstremt annerledes enn alle de andre gangene jeg har prøvd. :/
Sitat av Flue Vis innlegg
Vel. Det er hvertfall ikke 25i-NBOMe eller 25c-NBOMe i de lappene. Jeg har egne blottere med disse stoffene, så kjenner smaken fra før av.

Må vel ha vært LSD i lappene da. Synes bare det er merkelig hvordan rusen kan være så ekstremt annerledes enn alle de andre gangene jeg har prøvd. :/
Vis hele sitatet...
Kan enkelt og greit bare være dårlig kvalitet på krystallen de har lagt det med. Du har jo forskjellige renhetsgrader av krystall, hvit, needlepoint, amber osv osv. Flere syrehuer jeg har snakka med sier at du får mer bodyload etc på syre av lavere kvalitet. Høy kvalitetssyre gir en veldig klar opplevelse som føles veldig ren.
Bitter smak på enkelte lapper har jeg lest kan skyldes at kjemikeren under produksjon av LSD krystallene har slurvet med å separere bort forskjellige typer løsemidler som blir brukt, og den bitre smaken dermed stammer fra rester av disse. Totalt ufarlig sådan - det uansett er snakk om mikroskopiske mengder på en liten papirbit. Det er i hvert fall det mest overbevisende jeg har lest hittil, men hva vet nå jeg. Tviler sterkt på at det er papiret og blekket som smaker bittert...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hørt at en skal helst legge de i fryseren, det sa han som fiksa de til meg.

Tok 210 uq her om dagen ca, hva om jeg tar 500 uq neste gang? hva blir forskjellen?

Så sangene i hodet på 210, så trærnes energi, mønsteret i skyene osv, kanskje litt farget
av at jeg har tatt dmt før, vet ikke, men bare hørt at når du har tatt dmt så forandrer lsd trippen seg.

Men hva skjer på ca 500 ca? noen som kan skrive litt om det?

Evt hva skjer på enda høyere doser?
Sitat av frontman Vis innlegg
Men hva skjer på ca 500 ca? noen som kan skrive litt om det?
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ingen formening om hvor mye jeg nøyaktig har tatt (er jo ingen som vet helt med disse mikroskopiske dosene), men av en dose som i teorien skulle være rundt 500 mikrogram var jeg rimelig på tur. Se for deg det du opplevde på 210, men skrudd opp noen hakk med eksponensielt høyere effekt.

Merket at det ikke var noe ordentlig skille mellom meg og virkeligheten lengre. I edru tilstand kjenner du helt fint at du har en kropp, og at skillet går ved der kroppen din slutter og der omgivelsene rundt starter. På ~500 mikrogram var alt den samme grøten. Da vi gikk utendørs med natur rundt og en del vind, var det av og til liten forskjell på hva jeg så om jeg hadde øynene åpne eller lukket.
Er LSD-en fordelt jevnt over blotterbiten? Jeg og tre venner planlegger nemlig å bestille fem blottere, 1 og 1/4 hver med andre ord. Er det fornuftig å dele den siste blotterbiten i fire, eller kan det føre til at en av oss får en alt for sterk tur?
Sitat av Flatulence Vis innlegg
Er LSD-en fordelt jevnt over blotterbiten? Jeg og tre venner planlegger nemlig å bestille fem blottere, 1 og 1/4 hver med andre ord. Er det fornuftig å dele den siste blotterbiten i fire, eller kan det føre til at en av oss får en alt for sterk tur?
Vis hele sitatet...


Det er umulig å si, men mest sannsynlig så er det ganske jevnt fordelt.
Sitat av Flatulence Vis innlegg
Er LSD-en fordelt jevnt over blotterbiten? Jeg og tre venner planlegger nemlig å bestille fem blottere, 1 og 1/4 hver med andre ord. Er det fornuftig å dele den siste blotterbiten i fire, eller kan det føre til at en av oss får en alt for sterk tur?
Vis hele sitatet...
LSD er vannløselig, da burde det vell gå om dere legger blotteren i for ekspempel 4 dl vann, så drikker dere 1 dl hver.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Knarq Vis innlegg
LSD er vannløselig, da burde det vell gå om dere legger blotteren i for ekspempel 4 dl vann, så drikker dere 1 dl hver.
Vis hele sitatet...
Ettersom LSD er veldig følsomt for klor ville jeg brukt sterilt vann.
Det har ingen betydning den korte kontakttiden, har selv drukket LSD i Champagne med hell
Kjør lappene i en blender med epplejuice
Sist endret av Gloss; 1. mai 2013 kl. 21:12.
Hey! Syre på 17. mai. Galskap eller ikke?
Meg og en kompis diskuterte dette i går.
Ser for meg å spise en ganske mild dosering tidlig på dagen(typ 1 lapp). For så å hive i meg 1-2 til senere når jeg skal ut å klubbe på kvelden. Har trippa på fleinsopp i oslos gater før, det gikk fint
Det er jo alltid lurt å ha et sted der det er mulig å trekke seg tilbake om det blir for mye mas. Men det kan jo sikkert blir gøy også!

Jeg tok syre 17. mai det året jeg var russ. Russetoget var en forvirrende opplevelse, men ellers gikk det helt fint.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hey! Syre på 17. mai. Galskap eller ikke?
Meg og en kompis diskuterte dette i går.
Ser for meg å spise en ganske mild dosering tidlig på dagen(typ 1 lapp). For så å hive i meg 1-2 til senere når jeg skal ut å klubbe på kvelden. Har trippa på fleinsopp i oslos gater før, det gikk fint
Vis hele sitatet...
Høres ut som en grei plan det. Jeg vurderer personlig å ta 30mg AMT på 17. Mai. Min erfaring er st folk flest er såpas dritas i byen på 17. Mai at svært få legger merke til rar oppførsel. Om det er fint vær kan man også bruke solbriller for å føle seg enda litt tryggere.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei!!

Jeg var på besøk hos en kamerat for et par dager siden.
På en hylle på rommet hans lå det noe som liknet dette:

http://bildr.no/thumb/1638178.jpeg
http://bildr.no/view/1638178

Lurte på om dette kunne være LSD?
Reverse bildesøk ga meg dette så, ja, kan nok være LSD ja.
Hei, freaks
Jeg lurte på om det var mulig å skaffe et kit eller noe liknende som gjør det mulig å måle hvor mange mikrogram det er i en lapp med syre?

har litt tilgjengelig men vil ikke prøve det før jeg vet brukerdosen i det! Har lest litt rundt det og hørt at mellom 90 og 120 er normal brukerdose, alt ettersom hva du veier etc. Vil naturligvis ikke gå på større doser første gang!
Noen her som har hatt den beste opplevelsen på LSD alene? Jeg tok jo dette for første gang alene på bursdagen min. Tittet litt på raketter men trakk meg fort unna da jeg følte at synet mitt ble så intenst og klart. Jeg så folk på balkongen over gata, og følte at det var nesten på kloss hold. Lå i sengen, fikk følelsen av å bli i ett med verdensaltet. Det fantes ikke noe tak, og alt (inkludert objekter) levde, pustet, vibrerte. Fikk synestesi som var helt herlig. Og ikke minst, jeg konfronterte meg selv med en rekke tanker, handlinger osv i livet mitt. Afterglow i to uker etterpå. Synd jeg ble forsøkt voldtatt, det ødela halve turen min. Men slapp av, det ordnet seg til slutt. Røyket god weed fra natt til dag mens gamle 60-70's spilte i bakgrunnen. I selskap med en som var veldig komfortabel å være med. Ønsker egentlig å skrive om det men ettersom det skjedde en så drastisk ting føles det veldig feil på et punkt. Uansett, min beste opplevelse var alene. Men nå har jeg, og hadde en del erfaring fra før.

Dritt med så mye 2C-derivater ute på markedet solgt som syre. Men enhver som kjenner effekten av syre vil merke en klar forskjell.
Sist endret av Lucy In The Sky; 13. juni 2013 kl. 01:46.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Noen her som har hatt den beste opplevelsen på LSD alene? Jeg tok jo dette for første gang alene på bursdagen min. Tittet litt på raketter men trakk meg fort unna da jeg følte at synet mitt ble så intenst og klart. Jeg så folk på balkongen over gata, og følte at det var nesten på kloss hold. Lå i sengen, fikk følelsen av å bli i ett med verdensaltet. Det fantes ikke noe tak, og alt (inkludert objekter) levde, pustet, vibrerte. Fikk synestesi som var helt herlig. Og ikke minst, jeg konfronterte meg selv med en rekke tanker, handlinger osv i livet mitt. Afterglow i to uker etterpå. Synd jeg ble forsøkt voldtatt, det ødela halve turen min. Men slapp av, det ordnet seg til slutt. Røyket god weed fra natt til dag mens gamle 60-70's spilte i bakgrunnen. I selskap med en som var veldig komfortabel å være med. Ønsker egentlig å skrive om det men ettersom det skjedde en så drastisk ting føles det veldig feil på et punkt. Uansett, min beste opplevelse var alene. Men nå har jeg, og hadde en del erfaring fra før.

Dritt med så mye 2C-derivater ute på markedet solgt som syre. Men enhver som kjenner effekten av syre vil merke en klar forskjell.
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har tatt syre alene har jeg gått mer inn i meg selv og hatt en slags kommunikasjon med underbevisstheten min. Problemer blir klare. Jeg ser også fort hvordan flesteparten av mine problemer er egenforskyldte og jeg klarte en gang å få en visuell fremstilling av alle problemenes årsak/virkning. Liksom et slags handlingstre, hvor det dannes greiner ved hver handling/decision som danner nye greinstrukturer osv.

Har også opplevd spirituelle opplevelser, hørt stemmer og underlige lyder.

Vil anbefale å dra tur i skogen. Alene. Med 4 lapper eller mer under tunga. Headsett, mp3-spiller, frukt, vann, juice og hva enn annet du liker å ha med deg(weed, svømmeføtter, skrutrekkere).