Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4950
Hei.
Jeg har lyst til å drive en norsk Counter-Strike server som skal for det
meste være oppe 24/7. Jeg har erfaring med å hoste servere.
Jeg ser at det ikke er noen særlige norske counter-strike
servere. Hvis dette hadde vært gøy og folk hadde vist interesse
for det så kunne jeg ha startet opp. Hvis du syntes at dette hadde
vært interessant og du hadde spilt på den så skriv en kommentar
da vel!
Ja, men får ikke begynt å spille på den før om 1 mnd.
Hva med CS: Source?
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Hva med CS: Source?
Vis hele sitatet...
Ja source er også morsomt, og kanskje mer populært hvis man er ute etter grafikken på spillet.
Jeg hadde startet. Faktisk begynt å spille litt 1.6 igjen, men på utenlandske servere. Jeg var admin på catch gamer når 1.6 var på topp, så kan bistå som admin hvis det er behov for det.
1.6 hadde vært fett! Har PC om en måneds tid, så er med da!
Hvis det kommer 1.6 server så kjøper jeg det.
eg hadde joinet
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Hyggelig at så mange er interessert! Jeg har nok tenkt til å ha den oppe en måneds tid i første omgang og hvis den blir ganske populær så skal jeg fortsette å holde den oppe.
Spiller 1.6 daglig, kjør på =)
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Jeg hadde startet. Faktisk begynt å spille litt 1.6 igjen, men på utenlandske servere. Jeg var admin på catch gamer når 1.6 var på topp, så kan bistå som admin hvis det er behov for det.
Vis hele sitatet...
Hadde vært veldig hyggelig om du kunne vært admin/mod. Vil nok trenge litt hjelp vis enkelte personer ikke klarer å ha common sense. Jeg kan komme tilbake til deg når serverer går online. Har ingen bestemt tid enda, men om kanskje et par uker maks.
Jeg vil gjerne være med. Har spilt counter-strike siden 1.4-1.5 og synest 1.6 er bedre enn CS-GO.
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Sitat av fjellape Vis innlegg
Jeg vil gjerne være med. Har spilt counter-strike siden 1.4-1.5 og synest 1.6 er bedre enn CS-GO.
Vis hele sitatet...
Ja CSGO er helt greit syntes jeg, men ingen ting slår originale Counter Strike! Kjøpte det på steam nylig men jeg har spilt det i flere år. Husker også at jeg spilte den glemte xbox versjonen.
Sitat av LloydSwag Vis innlegg
Ja CSGO er helt greit syntes jeg, men ingen ting slår originale Counter Strike!
Vis hele sitatet...
Har det noe med nostalgi å gjøre, eller mener dere virkelig at 1.6 er ett bedre gjennomført spill enn CSGO?

Personlig så mener jeg 1.6 er for mye "RNG". Om en står stille og sikter midt i hue på en fyr med en rifle så mener jeg det burde være HS og ikke bare en sjanse for HS. Du vet aldri nøyaktig hvor kulene dine går på 1.6, men det er kanskje noe av sjarmen med det eller?

Anyways, om du lager en server så kommer jeg nok til spille litt på den =)
1.6 er ødelagt etter update.
Hitbox, movement, rates, fps cap osv er skiftet på.
Vær så snill få til en bra 1.6 server, jeg kan gjerne hjelpe til som moderator eller whatever som trengs.
Har savnet å spille det spillet på gode norske servere lenge.
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Vær så snill få til en bra 1.6 server, jeg kan gjerne hjelpe til som moderator eller whatever som trengs.
Har savnet å spille det spillet på gode norske servere lenge.
Vis hele sitatet...
Ja moderator stillinger er oppe. Trenger nok litt hjelp i starten. Jeg vil lage en ny post når serveren er ute.
Jeg er med
CS:Source hadde vært digg
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Ok folkens! Nå skal jeg sette opp serveren, men trenger ett navn. Noen forslag?
All the way up
Når regner du med at serveren er oppe? Kall den bare uoff freak server? :P
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Sitat av semis Vis innlegg
Når regner du med at serveren er oppe? Kall den bare uoff freak server? :P
Vis hele sitatet...
Tja serveren vil være oppe til i morgen. Det garanterer jeg. Kommer nok til å bare kalle den CS-Norge eller noe sånt. Hvis jeg finner på noe kulere så endrer jeg det.
All the way up
Sitat av LloydSwag Vis innlegg
Tja serveren vil være oppe til i morgen. Det garanterer jeg. Kommer nok til å bare kalle den CS-Norge eller noe sånt. Hvis jeg finner på noe kulere så endrer jeg det.
Vis hele sitatet...
sweet blir sittende å varme opp litt ikveld jeg da
Jeg joiner denne serveren lett. Bare ikke kast flash under boksen på ramp på de_nuke
Husker ikke om denne feilen ble fikset i 1.6.

Uansett, flott tiltak. Har spilt CS:GO endel i det siste, men jeg har mye mer erfaring med 1.6.
Hvilken type server blir det da? 5v5, dm eller aim osv?
Hvordan ligger det an? Får du den opp ikveld?
Jeg kjøper 1,6 tvert når servern er oppe.

Så får vi håpe servern ikke dør ut med en gang
Slik jeg husker det så var de mest populære publicserverne de_dust 2 only, du bør vurdere å ha det i navnet på serveren h is det skal være tilfelle. Evt "dust_2 & nuke only". Jeg har i alle fall troen på få maps, maks to-tre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
CS 1.6 Serveren er oppe!
Sist endret av Lima; 28. januar 2019 kl. 15:32.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan være med som admin om det trengs. Var i Arcticgaming og radar.

Har du fått opp en hjemmeside ?
Sist endret av Fantomet5; 26. februar 2019 kl. 15:20.