Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1114
Anonym bruker
"Troende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har fått en helt vill toleranse på dette innsovningpreparatet. Selvfølgelig brukt til å ruse meg og roe nerver på dagtid også. nå må jeg ha 20 tabletter 10 mg for å merke uro forsvinne og klare å sove. Jeg har brukt 300 tabletter på en uke. i begynnelsen var jeg helt borte. men nå merker jeg ikke stort. Jeg ønsker å gå tilbake til vanlig bruk som for meg vil være 4-5 tabletter 2-3 ganger i uka. Noen som vet hvor lang tid det tar å få ned denne toleransen? Kan jeg trappe ned eller må jeg være helt av? ønsker kun svar fra noen som har peiling på dette
Anonym bruker
"Troende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er jeg alene om å oppnå en sånn sinnsyk toleranse? på imovane kan jeg klare meg med 5 tabletter på 7.5
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er ikke i nærheten av ditt forbruk men har trappet gradvis ned, pille for pille, ned to piller annenhver dag. Når du er på minimum, prøv å hold deg vekke fra dette noen uker. Er du i jobb, legg dette til en ferie der søvnmangelen du ev får ikke slår nock out på deg og omgivelsene. Når du så trenger å sove på noe begynn forsiktig fordi toleransen har gått ned. For rus kos av og til vil du må øke, men ikke dær du var. Det jeg gjorde var at jeg brukte sobrilen til kosen under denne fasen. Vet det er krysstoleranse, men funka helt fett alikevel
Ta kontakt med fastlegen din, du. Du er jo helt åpenbart hjelpetrengende, å påstå noe annet (eller at dette er moraliserende, for den saks skyld) er ren idioti.
Anonym bruker
"Troende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av domingo Vis innlegg
Ta kontakt med fastlegen din, du. Du er jo helt åpenbart hjelpetrengende, å påstå noe annet (eller at dette er moraliserende, for den saks skyld) er ren idioti.
Vis hele sitatet...
Hva vet du om jeg ikke går til lege eller psykiater?
Angst og panikkangst er ikke morro.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva vet du om jeg ikke går til lege eller psykiater?
Angst og panikkangst er ikke morro.
Vis hele sitatet...
Sliter selv, men 300 tabletter i uka kan jo være et problem?

En god psykiater eller lege hadde kanskje prøvd ut en annen medisin på deg. Hvis du ikke vil lenger ned i spiralen bør du og legen ta en runde sammen for å si det pent.
Anonym bruker
"Troende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av englestøv Vis innlegg
Sliter selv, men 300 tabletter i uka kan jo være et problem?

En god psykiater eller lege hadde kanskje prøvd ut en annen medisin på deg. Hvis du ikke vil lenger ned i spiralen bør du og legen ta en runde sammen for å si det pent.
Vis hele sitatet...
300 tabletter denne uka ja.. Aldri gjort det før. Men har ligget forholdsvis høyt før også
Nå har jeg vært to dager uten. Sovet svært lite og rart. Men ingen abstinenser. Er ikke lykkelig, men det jeg føler på er ikke abstinenser ihvertfall. Neste uke er det jobb igjen( har vært sykmeldt) og forsøke å mestre livet og gjøre noe positivt for meg selv og andre. Ikke at noen her nødvendigvis bryr seg, men tenkte å oppdatere
Joda jeg bryr meg . Godt å høre at du tenker positivt og har en slags plan. Angst er et helvete så føler med deg. Dessuten er det nok av triste historier her inne fra før. Oppdater gjerne uansett hvilken vei det går fremover