Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1285
Hei!
Grunner kroniske smerter har jeg tatt tramagetic og lyrica fast hver dag i 3 år. 150 mg av hver, morgen og kveld. Tar også 2x50 mg tramadol i tillegg ved behov.

Jeg er nå blitt såpasset tolerant at jeg må holde meg borte fra dem over en periode.

Synes det er skikkelig fælt å gå uten! Smertene er tilbake, i tillegg til at jeg har minstet all energi. Er veldig trøtt, men klarer ikke å slappe av eller sove. Indre uro, hodepine, rastløse ben, svetting osv. I tillegg blir jeg deprimert når jeg går uten de.

Hvor lenge står dette på? Noe som hjelper mot suget etter tramadol?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er avhengig selv, men tren! Etter par dager bedrer det seg. Ellers kan c-vitamin være ett kjerringråd. Lykke til.
Trådstarter
5 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er avhengig selv, men tren! Etter par dager bedrer det seg. Ellers kan c-vitamin være ett kjerringråd. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Har tenkt tanken på trening selv, men klarer det ikke. Er helt utmattet, tungt å bare stå oppreist. Utrolig frustrerende å være så trøtt og sliten, men ikke ha sjans til å sove!

Skal prøve c-vitaminer
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1: Trapp ned hvis du kan, be legen om råd hvis du ikke fikser det selv
2: Hvis det ikke lar seg gjøre, må du be legen om noe å sove på. Vallergan er ufarlig og burde gjøre susen. Søvnen er det mest effektive botemiddelet. Jeg vil anbefale at du gjør hva du kan, og overdriver så mye du må, for å få hjelp til det. Vær tydelig på at det oppleves som alvorlig for deg!
3: Sørg for å drikke nok! Du kommer til å svette mye om natta en stund. Planlegg godt, ha helst en reservedyne, håndkle etc innen rekkevidde.
4: Jo mer du spiser, desto raskere henter kroppen seg inn. Du må antageligvis tvinge i deg noe. Banan er bra.
5: Du kan oppnå en morfinlignende rus av valmuefrø. en halv halvlitersflaske med frø, og fyll med lunkent vann og en god dose sitronsaft (sånn som man har i teen). Du finner alt du trenger på butikken. Rist dette godt til du har en gulaktig væske. Klem den ut i et glass e.l. ved å bruke et kjøkkenhåndkle foran tuten. Det er beskt som et helvete, men fullt drikkbart. Det demper abstinensen enormt, men denne væsken er visstnok farlig hvis man tar for mye (jeg har gjort det noen ganger, merket ingenting "farlig", men kunne bli rimelig trøtt).

I abstinensen vil du føle deg nedstemt og nervøs, og kunne få influensalignende symptomer. Du må kontakte lege hvis du får høy feber, men sjansen for det er liten. Hvis du har tilgang på antidep av SNRI-typen, som Efexor / Venlafaxin, vil det hjelpe på ubalansen i serotoninet (det er det som gjør deg deppa, Tramadol virker på serotoninprod.)

Lykke til! Det går over, altså. Dette fikser du fint.