Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 604
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Har sniffa en god del subutux den sisteuken, ca 16mg til sammen, siste inntakt skjedde i går kl 22:00, så i dag tok å injiserte 50mg dolcontin for 1 time siden, omjusterte med enda 50mg iv nå. Ble ikke like bra funk som det burde bli, men det jeg lurer på nå er om hvis jeg snorter sub, kommer det til å bli ett jevla dårlig utfall? Abstinens?

mvh
twekez
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vell subuxone(nalaxone) som gjør at du får abstinenser i begynnelsen? Usikker på hele greia, men sånn jeg har lest meg frem til for år og dag siden er det hvis du tar sub så kan du i værstefall erstatte noe av effekten til morfinen. Spørs på mengde. Tror det er under 1-2mg så virker den ikke blokkerende for andre opiater. Jeg tar ihvertfall sub og alt annet opiat om hverandre, men kan utrolig nok ikke svare deg nøyaktig.