Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2506
Noen som har vært på blitz? Erfaringer? Må man kjenne noen der, eller er det bare å komme og bli kjent med folk etterhvert? Hvor velkomne er de?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo mennesker det og, og noen er lettere å komme i kontakt med enn andre. Men det er bare å komme innom, du er ikke den første som har gjort det, og hvis de skjønner at du er der for å bli kjent, vil du nok bli tatt godt imot. Hvis du derimot skulle være en drittsekk, vil du nok se at de i liten grad føler at de skylder deg noen høflighet, men det har du ikke her gitt noen grunn til å tro.
Hei!

Jeg tok en tur i innom Blitz en sommer hvor jeg var i hovedstaden.
Jeg husker ikke detaljene ettersom det er lenge siden, men jeg husker at jeg ble ble servert en middels varm pils,
og hadde noen veldig fine samtaler med folkene der - hvorav noen samtaler lærte meg en viktig nyansering av spesifikke tema. De var av en politisk karakter.
I alt en fin opplevelse og jeg vil anbefale deg å ta en tur! - Vi tusla bare inn og ble tatt godt imot.

Legger til en slags disclaimer hvor jeg sier at jeg ikke er ultra rød i mitt politiske standpunkt.
Spørs veldig på hvem du møter, og hvem du er. Hvis du åpenbart er en "streiting" som bare er der fordi det er "spennende" og "eksotisk", kan du raskt få passet ditt påskrevet i plenum.
Tusen takk for svar! Tenkte å ta meg en tur innom på en av konsertene, og se hvor jeg kommer med det. Har lyst til å begynne med aktivisme og generelt finne et miljø jeg kan henge i.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Valgfri brukertittel
Anarquista's Avatar
Bare og gjøre! Feteste miljøet!
Bra der på konserter.
Har ikke vært der utenom det.

Husk å ta av deg Frp pinnen på jakka og ikke bruk Listaug t-shorten den dagen