Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 11527
Jeg trenger en leverandør som sender til valgfri adresse, og ikke KUN til folkeopplyste adresser.

Noen som vet om noen selskaper?
Du får tak i startpakke på Narvesen blant annet
Trådstarter
36 2
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Du får tak i startpakke på Narvesen blant annet
Vis hele sitatet...
Skal være annonymt, så kan ikke vise tryne på noen kameraer
Sitat av ruby666 Vis innlegg
Skal være annonymt, så kan ikke vise tryne på noen kameraer
Vis hele sitatet...
Normen er at opptak i butikker og andre plasser slettes etter syv dager med mindre det skjer noe spesielt som medfører at de lagres - et ran, for eksempel. En vanlig kunde som handler en lovlig vare på lovlig vis oppfyller opplagt ikke kriteriet. Det er ganske mange ledd i mellom ditt kjøp av kontantkort og en rettslig begjæring om utlevering av opptakene fra butikken. Innen den tid er nok opptakene fra det aktuelle halvåret sletta for lenge siden. Er du veldig paranoid kan du få noen til å kjøpe for deg mot et lite vederlag.
Sist endret av Myoxocephalus; 20. mars 2019 kl. 10:58.
Hvis det å potensielt få ansiktet sitt sett av et kamera ikke er anonymt nok, så er vel sjansene store for at ingenting er godt nok, selv det å få noen andre til å kjøpe for deg, for da har jo den personen sett ansiktet ditt og hele mellomleddet i seg selv har skapt noe utenom-det-vanlige som mellomleddet selv vil huske ganske godt (mao er det å bare gå i butikken selv og kjøpe kontantkortet mer normalt og mindre suspekt)..
Ta på deg en lue og en diger boblejakke? Ser ikke problemet... Som ovennevnt blir opptaket slettet innen relativt kort tid også. Du trenger jo ikke aktivere det med en gang du har kjøpt det.
Trådstarter
36 2
Jeg skal bruke kontantkortet til ulovelige hensikter, så skal ikke ha det i mitt navn, har det jeg trenger av informasjon jeg trenger for å få satt det i ett annet navn.

Men går det ann å få svar på spørsmålet, istede for å komme med forslag om alt mulig annet?
Sist endret av ruby666; 19. desember 2018 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ruby666 Vis innlegg
Jeg skal bruke kontantkortet til ulovelige hensikter, så skal ikke ha det i mitt navn, har det jeg trenger av informasjon jeg trenger for å få satt det i ett annet navn.

Men går det ann å få svar på spørsmålet, istede for å komme med forslag om alt mulig annet?
Vis hele sitatet...
Hvis du er så skeptisk så tror jeg ikke det er så lurt at du holder på med sånt..
Sist endret av LiamQ_Q; 19. desember 2018 kl. 19:38.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud, bare kjøp det i butikken, tviler på at det er så mange som bestiller kontantkort i posten.
Har du super noia så venter du 7 dager før du bruker det, verre er det ikke.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så du vil heller utsette deg for å potensielt etterlate deg elektroniske spor og en leveringsadresse enn å kjøpe det på en random utlendingsjappe i nærmeste naboby?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og hvordan har du tenkt til å betale og få dette levert uten å etterlate deg noen spor?
Og om dette er såpass alvorlig kriminalitet så er det rart å bruke ett Norsk simkort uansett.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Min konklusjon er at britiske simkort bestilt på ebay er anonymt nok for alle praktiske formål.

Skal politiet nøste opp i det må dei realistisk sett først gidde å sjå på det som eit spor, for det andre må dei gå til britisk telefonselskap og domstol, og få utlevert at ingen er registrert som eigar, og deretter etterforske ting som potensielt ligg eit år tilbake i tid.

Det er neppe aktuelt med mindre det er snakk om svært grov kriminalitet - og sjølv då er det i beste fall indisier, ettersom det ikkje er ulovleg å ha mobiltelefon.

Hugs og at telefonen du bruker det i må vere kjøpt anonymt, og aldri brukt med SIM-kort i ditt navn.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En som er skeptisk nok til kamera på en slik måte er sannsynligvis en sol skal kjøpe noen Grammer her og der...

Skal nok mye mer til før du får kommunikasjonskontroll og trenger annet simkort.

Husk at de uansett vil si du eier nummeret basert på tekstmeldinger, eller om den telefonen konstant er på samme basestasjon som din egen.

Hilsen en som har vært under kommunikasjonskontroll og spaning i flere uker
hvis du skal deale osv kan du jo bare laste ned signal eller telegram?
Heller Wickr enn Signal/telegram. Ingen nummer. Enda mer anonymt. I hvilket tilfeller er det gunstig med kontantkort?
Sitat av feitsomfaen Vis innlegg
Heller Wickr enn Signal/telegram. Ingen nummer. Enda mer anonymt. I hvilket tilfeller er det gunstig med kontantkort?
Vis hele sitatet...
forsåvidt helt enig, stryk det jeg sa.
Trådstarter
36 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du vil heller utsette deg for å potensielt etterlate deg elektroniske spor og en leveringsadresse enn å kjøpe det på en random utlendingsjappe i nærmeste naboby?
Vis hele sitatet...
elektroniske spor??? jeg kommer jo ikke til å sende til egen adresse... Jeg har forøvrig alldrig koblet meg til noen andre enn min VPN provider direkte...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En som er skeptisk nok til kamera på en slik måte er sannsynligvis en sol skal kjøpe noen Grammer her og der...

Skal nok mye mer til før du får kommunikasjonskontroll og trenger annet simkort.

Husk at de uansett vil si du eier nummeret basert på tekstmeldinger, eller om den telefonen konstant er på samme basestasjon som din egen.

Hilsen en som har vært under kommunikasjonskontroll og spaning i flere uker
Vis hele sitatet...
Jeg kommer aldrig til å ha telefonen hjemme... såklart ikke jeg vil anbefale deg selv å se denne..
https://en.wikipedia.org/wiki/Triangulation

Sitat av skinkbud Vis innlegg
hvis du skal deale osv kan du jo bare laste ned signal eller telegram?
Vis hele sitatet...
God ide!
Og... hvilket telefonummer skal jeg aktivere brukeren med?

Sitat av skinkbud Vis innlegg
forsåvidt helt enig, stryk det jeg sa.
Vis hele sitatet...


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hvordan har du tenkt til å betale og få dette levert uten å etterlate deg noen spor?
Og om dette er såpass alvorlig kriminalitet så er det rart å bruke ett Norsk simkort uansett.
Vis hele sitatet...
Gratis for kontantkort her allefall...
https://www.chilimobil.no/bestill/chili-kontant/

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du vil heller utsette deg for å potensielt etterlate deg elektroniske spor og en leveringsadresse enn å kjøpe det på en random utlendingsjappe i nærmeste naboby?
Vis hele sitatet...
Er ikke slike butikker i nærheten av hvor jeg bor. De er ikke veldig glad i hvite folk som kommer å spørr om lyca sim heller

Er det noen som kanskje vet om noen Online tjenester som er annonyme, og hvor man kan betale med BTC? (for sms mottagelse)
Sist endret av ruby666; 20. desember 2018 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det ikke slik at du må registrere 11 på å få et kontantkort?

Så tror det kan bli småvanskelig å få tak i uten videre =)
Trådstarter
36 2
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Er det ikke slik at du må registrere 11 på å få et kontantkort?

Så tror det kan bli småvanskelig å få tak i uten videre =)
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Sitat av ruby666 Vis innlegg
Gratis for kontantkort her allefall...
https://www.chilimobil.no/bestill/chili-kontant/
Vis hele sitatet...
Hva er poenget ditt? Var det gratis du var ute etter? Selv om det ikke koster noe så må du inn med både fødselsnummer og ip adressen blir registrert. Da kan du like så greit gå inn på Narvesen hvor det er kamera.

Skjønner jo at du er ute etter å bruke ett annen sitt navn/personalia her og til og med jeg som aldri har gjort dette tidligere vet hvordan jeg skulle fått dette til. Kanskje du heller skulle sett deg etter annet yrke hvis du ikke klarer å klekke ut den planen når du like vel sitter på all informasjonen du trenger for å utføre den. Du får noe veldig enkelt til å høres kjempe komplisert ut.
Sitat av ruby666 Vis innlegg
Jeg kommer aldrig til å ha telefonen hjemme... såklart ikke jeg vil anbefale deg selv å se denne..
https://en.wikipedia.org/wiki/Triangulation
Vis hele sitatet...
Hvis du er redd for triangulering, så skru telefonen av. Du trenger ikke å oppbevare den et annet sted. Det er slike ulogiske tankehopp som dette her som gjør meg 100% overbevist om at du overhode ikke har forutsetninger for å lykkes i ditt foretagende.


Get this: Du kommer til å gjøre minst én feil. Garantert.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ruby666 Vis innlegg
Jeg kommer aldrig til å ha telefonen hjemme... såklart ikke jeg vil anbefale deg selv å se denne..
https://en.wikipedia.org/wiki/Triangulation
Vis hele sitatet...
Bur du i by er i praksis ikkje triangulering ein gigantisk risiko. Tar vi utgangspunkt i ±50 meter bur det minst 500 personer som kunne matcha. Det er for mange til at politiet vil bruke det som metode, om du ikkje går for ting som har svært lang strafferamme.

Tvert imot vil aktivitet og bruksmønster om du ikkje har den heime kunne vere vel så viktig peikepinn.

Kort sagt; opsec er ikkje enkelt, men du bør definere kor stor innsats politiet vil legge i å ta deg. Skal du drive med kredittkortsvindel svir neppe politiet av ukesvis for å ta deg.

Det sagt så antar eg du kjem til å avsløre deg sjølv på eit eller anna banalt og idiotisk punkt.
Men hallo. Hvorfor gjøre det så vanskelig? Du har fått servert mye bedre alternativ enn den ville operasjonen du har tenkt å gjennomføre. Alternativ som er tryggere og mye lettere. Det er liksom 2018. Trenger ikke sånt idag. Skyt meg gjerne visst jeg tar feil.
hva med wickr? det har blitt foreslått og krever ingen registrering av tlf nummer? skaff deg et datasim som egt er ment for ipads og slikt, du trenger ikke engang ha noe tlfnummer på mobilen?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det vi pleide å gjøre når vi var yngre og solgte bønne var å betale den lokale junkien for å gå inn å kjøpe kontantkort for oss.
Ikke mange årene siden jeg stod i kassa på Meny og skulle hente ut post-i-butikk når en Meny-ansatt nektet en junkie i å kjøpe 10 stk kontantkort-konvolutter.. Aner ikke hvorvidt han hadde grunnlag for å gjøre det eller om det fortsatt er en aktuell problemstilling..
Trådstarter
36 2
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Ikke mange årene siden jeg stod i kassa på Meny og skulle hente ut post-i-butikk når en Meny-ansatt nektet en junkie i å kjøpe 10 stk kontantkort-konvolutter.. Aner ikke hvorvidt han hadde grunnlag for å gjøre det eller om det fortsatt er en aktuell problemstilling..
Vis hele sitatet...
Dagens problem for å være anonym er KYC
https://en.wikipedia.org/wiki/Know_your_customer

Sitat av skinkbud Vis innlegg
hva med wickr? det har blitt foreslått og krever ingen registrering av tlf nummer? skaff deg et datasim som egt er ment for ipads og slikt, du trenger ikke engang ha noe tlfnummer på mobilen?
Vis hele sitatet...
Så... du mener jeg skal ringe til en random familie med wickr?
Jeg skal bruke kortet til å ringe drop siten min...
Sist endret av ruby666; 22. desember 2018 kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ruby666 Vis innlegg
Dagens problem for å være anonym er KYC
https://en.wikipedia.org/wiki/Know_your_customer
Vis hele sitatet...
Det er problem på finansmarkedet. For telefoni kan du som sagt bestille kontantkort frå UK på ebay. Politiet etterforsker realistisk sett ikkje så grundig. Er du paranoid hopper du på en billigbillett til London, og kjøper over disk.
Sitat av ruby666 Vis innlegg
Så... du mener jeg skal ringe til en random familie med wickr?
Jeg skal bruke kortet til å ringe drop siten min...
Vis hele sitatet...
Det er jo problemet med kredittkortsvindel. All verdens tiltak for anonym kommunikasjon er litt verdilaust når du faktisk på eit eller anna tidspunkt må få henda på det du bestiller. Om du antar at politiet vil spore opp kontantkortet du kjøpte på ebay, bør du anta at politiet avlytter samtalene, og på den måten får kloa i deg.