Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1784
Hei!

Jeg skal ha meg en ny TV nå i disse black friday tider, og lurer på om dere har noen råd og tips. Jeg har fra før en 6 år gammel phillips LED-TV, så jeg vil tro at alt er oppgradering, men vil jo ha mest mulig for pengene.

Hva er best? OLED, QLED? Er det fortsatt slik at en bør ha over 50hz TV?
Tenker å legge meg på rundt 10-12k i budsjett.

Ser at denne TVn kommer på tilbud til 11900,- imorgen. Godt kjøp?
Sist endret av hotline; 19. november 2018 kl. 20:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drit i hele BF greiene. Flere ganger blitt bevist at det ofte er billigere å vente til romjula eller januarsalg.

Om du ikke er heeelt nødt å kjøpe ny nå da.

Sitat av hotline Vis innlegg
Hei!

Jeg skal ha meg en ny TV nå i disse black friday tider, og lurer på om dere har noen råd og tips. Jeg har fra før en 6 år gammel phillips LED-TV, så jeg vil tro at alt er oppgradering, men vil jo ha mest mulig for pengene.

Hva er best? OLED, QLED? Er det fortsatt slik at en bør ha over 50hz TV?
Tenker å legge meg på rundt 10-12k i budsjett.

Ser at denne TVn kommer på tilbud til 11900,- imorgen. Godt kjøp?
Vis hele sitatet...
https://www.power.no/tv-og-tilbehoer...oaAiGfEALw_wcB

Samme tv bare på power..

My bad. Så det er Q7F. På power. Så gen 7 vil jeg tro.

Viktig å sjekke mange steder om du skal handle på BF.
Sist endret av labanfun; 19. november 2018 kl. 20:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Se på prishistorikken på prisjakt, så ser du hvor ofte den har blitt satt ned i pris og hvor mye, med mer...
Elkjøp har nettop satt opp Samsung UE55NU8005XXC fra8995 til 15990. Skal nli spennende å se prisen på freda :-)
Sitat av Tenag Vis innlegg
Elkjøp har nettop satt opp Samsung UE55NU8005XXC fra8995 til 15990. Skal nli spennende å se prisen på freda :-)
Vis hele sitatet...
Skjønner at de gjør dette med mange produkter, men på den tvn jeg linka til så har den faktisk ikke vært under 20k (https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4716464).