Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  229 105437
Aldri hørt tungtvann? Laiset har vell ingen konkret betydning, men det mest konkrete blir vell "Å lage liv".
Dobbelpost
Sist endret av ghandabis; 21. august 2012 kl. 01:05.
Sitat av ghandabis Vis innlegg
Dobbelpost
Vis hele sitatet...
Skriver via en tlf.
Sitat av ghandabis Vis innlegg
denne forklarer vel
Vis hele sitatet...
Thanks!

Sitat av Villumsen Vis innlegg
Aldri hørt tungtvann? Laiset har vell ingen konkret betydning, men det mest konkrete blir vell "Å lage liv".
Vis hele sitatet...
Hørt et par sanger, men ikke kommet over dette uttrykket før. Da har jeg fått lagt til et nytt ord i vokabularet mitt.
Sist endret av Tawon; 21. august 2012 kl. 01:18.
Blir for flaut og gå med. >:/
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Blir for flaut og gå med. >:/
Vis hele sitatet...
Sissy! 101010 tegn
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Blir for flaut og gå med. >:/
Vis hele sitatet...
Wut? Freak-swag må jo være den minst flaue formen for swag man kan gå med.
Da var min freak-tskjorte kommet i posten! Kjemperaskt, tok bare et par dager Ganske stor i størrelsen, har M, men det går fint. Bedre med for stort enn for lite
Game disconnected
pokemon's Avatar
Fikk tøyet mitt idag sammen med en ekstra space invader t-skjorte :P
Ridder av 1. klasse
Sitat av Morgul Vis innlegg
der kom min pakke, men det lå ikke ved noen faktura? husker ikke om jeg betalte når jeg bestilte heller
Vis hele sitatet...
Var ikke faktura i min pakke heller... Jeg vet jeg valgte faktura som betalingsmåte... Lurer på hvor de blir av? Eller fikk vi det gratis siden det var så lang leveringstid
HøyRisiko Psykopat
noen som har fått med faktura?
fikk heller ikkje..
Game disconnected
pokemon's Avatar
Nei, men den kommer nok...
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
noen som har fått med faktura?
fikk heller ikkje..
Vis hele sitatet...
Hei alle dere som har bestilt Freak swag. Fakturaen vil dere motta på mail snarest.

Mvh
Duffywear
Sitat av sh9 Vis innlegg
J*vlig kjedelig å være tjukk/stor/svær når de bare har S,M,L :-)
Jeg får derfor ikke bestilt meg en :-( Men får håpe det kommer ut flere størrelser. :-)
Vis hele sitatet...
Hei!
På grunn av stor etterspørsel har vi nå bestilt hettegensere i XL. De vil bli lagt ut på nettet om kort tid

Mvh
Duffywear
Game disconnected
pokemon's Avatar
Jeg reagerte litt på hvor smale genserne var rundt håndleddet, noen andre som føler det samme?
Sitat av pokemon Vis innlegg
Jeg reagerte litt på hvor smale genserne var rundt håndleddet, noen andre som føler det samme?
Vis hele sitatet...
Jeg føler det samme men regner med det går seg til etter hvert.

btw:




Fikk med en "student" t-skjorte
I dag fikk jeg endelig min pakke etter noen uker med venting.
Å må si jeg digger genserne, er skikkelig kvalitet som virker slitesterkt.

Merker og at de er litt trange rundt håndleddet, men de strakk seg ut etterhvert.
Trekker som oftest opp ermene å de strakk seg godt ut.

Alt i alt fete gensere som ser skikkelig fresh ut, og de sitter ikke malplasert på kroppen og er behagelig å ha på.
Absolutt tommel opp!

Bestilte en brun som jeg har på meg på bildet under, og en hvit en som du ser i posten over meg.
Fikk også en overraskelse i pakken, fikk en Star Trek t-skjorte i tillegg med teksten "I do it at warp speed" på brystkassen.


Sist endret av Ondskap; 24. august 2012 kl. 21:40.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har ennå ikke mottatt faktura. Andre?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
Har ennå ikke mottatt faktura. Andre?
Vis hele sitatet...
Ikke mottatt faktura her heller.
Skulle lett kjøpt en sånn genser uten lomme frampå jeg
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
Ikke mottatt faktura her heller.
Vis hele sitatet...
Itte je heller..
HøyRisiko Psykopat
Sitat av mo3 Vis innlegg
Har ennå ikke mottatt faktura. Andre?
Vis hele sitatet...
sikkert gratis pga den lange leveringstiden ^^
Jeg fikk av en eller annen grunn tilsendt genser og t-skjorte enda en gang. Bestilte egentlig en hettegenser og en t-skjorte. Har ikke fått faktura på noe og de svarer ikke på mail. Skulle ønske alle butikker jeg handler til hadde gjort det samme;-)
Har heller ikke mottatt noe faktura eller fått mail angående betaling..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oppfordrer folk til og sitte i Freak-swag på www.chatroulette.no, kan bli morsomt.
Ridder av 1. klasse
Det neste blir vel at duffywear blir slått konkurs, er 3mnd siden jeg mottok klærene, og har enda ikke sett noe faktura... Så hvordan de får det til å gå rundt forstår ikke jeg...
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Mchjort Vis innlegg
Det neste blir vel at duffywear blir slått konkurs, er 3mnd siden jeg mottok klærene, og har enda ikke sett noe faktura... Så hvordan de får det til å gå rundt forstår ikke jeg...
Vis hele sitatet...
vis skal vist få faktura, men gudene vet når.. :P

Hei alle dere som har bestilt Freak swag. Fakturaen vil dere motta på mail snarest.
Mvh
Duffywear
http://www.warispeace.co.uk/forum/sh...&postcount=163
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Er det mulig å få noe freak-swag i XXL siden det er STR min og den står ikke på siden til duffywear. Hadde vært kult om dere fikk til det fordi går gjerne med freak på kassa
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Takk for gratis klær?
▼ ... over en uke senere ... ▼
mange som fortsatt venter på faktura?
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
mange som fortsatt venter på faktura?
Vis hele sitatet...
jepp
[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
mange som fortsatt venter på faktura?
Vis hele sitatet...
Tror ikke noen har fått enda..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg mottok ikke faktura jeg heller :O
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ridder av 1. klasse
Ikke jeg heller! Takker Duffywear for å sponse freak! Regner med at det er det som er planen? :P hehe
Jeg sendte dem en mail for 1 mnd siden om det var mulig å skaffe større størrelser på Freak effektene. Fikk en mail tilbake et par dager senere om at de drev å la ned hele Duffywear, og det ikke ville bli tatt inn mer klær. Så det betyr at det er lite trolig at alle som har bestilt får faktura Dere for takke pent for gratis klær. :P
Sitat av Fjøsnissen Vis innlegg
Jeg sendte dem en mail for 1 mnd siden om det var mulig å skaffe større størrelser på Freak effektene. Fikk en mail tilbake et par dager senere om at de drev å la ned hele Duffywear, og det ikke ville bli tatt inn mer klær. Så det betyr at det er lite trolig at alle som har bestilt får faktura Dere for takke pent for gratis klær. :P
Vis hele sitatet...
godt å vite! bestilte nettopp t-skjorte og enda en genser, bare i tilfelle
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er Duffywear konk eller går det fortsatt an å bestille freak-swagger?
Du kan bestille, men de har bare S eller XL såvidt jeg ser. Har de stoppa å produsere nytt freakswag?
Sitat av Photosopp Vis innlegg
Du kan bestille, men de har bare S eller XL såvidt jeg ser. Har de stoppa å produsere nytt freakswag?
Vis hele sitatet...
De har stoppet, såvidt jeg vet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bestilte 19. januar, fikk pakke i dag. T-skjorte og genser i XL, og en ekstra t-skjorte det står "fr00b" på.

Men har ikke fått noen faktura.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Eh, bestilte en t-skjorte i M, og den jeg fikk sto det M på på merkelappen, men det var jo størrelse tusen. :/
Min er i XL, og virker litt stor for størrelsen, men den er ikke akkurat størrelse tusen.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Chloroformator Vis innlegg
Eh, bestilte en t-skjorte i M, og den jeg fikk sto det M på på merkelappen, men det var jo størrelse tusen. :/
Vis hele sitatet...
made in 'murica ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da kom faktura i posten, med forfallsdato: 14.01.2013.
Flere som har fått faktura ja. Synes selv den forfallsdatoen var litt merkelig da den er langt tilbake i tid. Hva er egentlig greia?
Ridder av 1. klasse
Fikk fakturaen i dag jeg også, med forfall 25.08.2012... Bestillte i slutten av juli i fjord..

Er noe som heter, Bedre sent enn aldri...
Sist endret av Mchjort; 20. mars 2013 kl. 23:48.
Sitat av Mchjort Vis innlegg
Fikk fakturaen i dag jeg også, med forfall 25.08.2012... Bestillte i slutten av juli i fjord..

Er noe som heter, Bedre sent enn aldri...
Vis hele sitatet...
Det jo i så fall ikke din skyld at du ikke har fått betalt fakturaen innen forfallet.
Kjøpte min genser i September 2012. Fikk faktura i går jeg også. Arghhh, og jeg som trodde jeg hadde fått gratis genser!
Er det fremdeles mulighet for å kjøpe disse??
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Det jo i så fall ikke din skyld at du ikke har fått betalt fakturaen innen forfallet.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal jeg forholde meg da? Betale i løpet av 14 dager?