Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1309
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Pr 29/12. hadde jeg en toleranse som tilsvarte ca 2g tramadol for å oppnå ønsket nodderus. Av andre årsaker er jeg satt på pissings i 3-6 mnd grunnet muntlig kjøreforbud, som jeg ønsker opphevet. Gitt jeg er tramadol- og rusfri i disse 3-6 mnd, hva vil realistisk toleranse være, tror dere? Vil 3-4 kapsler, som da jeg begynte på tramadol - være nok for en rus? Er ikke interessert i "hardere opiater" for rus, så dette pisseforbudet er en fin tvang for å få ned toleransen.
På 2g Tramadol om dagen opplevde du aldri kramper eller andre kjipe bivirkninger av så store doser?
Og etter 3-6 mnd burde toleransen din ha sunket betraktelig, men tror ikke det finnes noen tabell for dette desverre.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg ble dessverre lagt inn, Nortroll. Orker ikke kritikk, men for meg er tramadol (da åpenbart i forsvarlige doser i fremtiden, så ikke samme skjer igjen), en deiligere og mer kontrollert rus enn alkohol. Problemet med tramadol sammenlignet med alkohol er at toleranseutviklingen på tramadol er mye større enn alkohol.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tre dager etter jeg ble skrevet ut med diagnose "skadelig bruk av opiater", fikk jeg 60 nye piller av en lege. Disse er unnagjemt til pissingens er over. Akter å regelmessig hente ut resepter, så jeg samler opp en del kvanta fremover.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ble du i hodet etter så store doser? Brukt daglig fem til sju stykker på 50mg siden 2011 og SSRI innholdet i Tramadol gjør meg så ufattelig ødelagt i hode når jeg går ned. Er på tre om dagen nå, men det er hode som er værst, opiat abstinensene er helt overkommelig. Har brukt og fått fast av lege på grunn av kroniske smerter, har vel missbrukt litt også. Men skulle ønske jeg heller hadde gått på Oxy, så slipper man å slite med SSRI også.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tre dager etter jeg ble skrevet ut med diagnose "skadelig bruk av opiater", fikk jeg 60 nye piller av en lege. Disse er unnagjemt til pissingens er over. Akter å regelmessig hente ut resepter, så jeg samler opp en del kvanta fremover.
Vis hele sitatet...
Hvordan i huleste fikk du en lege til å skrive ut nye piller til deg etter at du fikk den diagnosen?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan ble du i hodet etter så store doser? Brukt daglig fem til sju stykker på 50mg siden 2011 og SSRI innholdet i Tramadol gjør meg så ufattelig ødelagt i hode når jeg går ned. Er på tre om dagen nå, men det er hode som er værst, opiat abstinensene er helt overkommelig. Har brukt og fått fast av lege på grunn av kroniske smerter, har vel missbrukt litt også. Men skulle ønske jeg heller hadde gått på Oxy, så slipper man å slite med SSRI også.
Vis hele sitatet...
Merker jeg er nedstemt og i dårlig humør 1-3 dager etter jeg er av tramadol. Etter det går det fint. Trening er noe jeg gjør for å naturlig få endorfiner. Dersom du har kroniske smerter og en spesifikk diagnose, hadde jeg bedt legen om å gi deg oxy. Bare si du opplever ingen effekt av tramadol, samt du blir ør i hodet av snri-effekten.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan i huleste fikk du en lege til å skrive ut nye piller til deg etter at du fikk den diagnosen?
Vis hele sitatet...
God til å snakke for meg, kan fryktelig mye anatomi og beskriver skader på anatomisk vis. Ser ut som alt annet enn rekreasjonell knasker/narkis
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God til å snakke for meg, kan fryktelig mye anatomi og beskriver skader på anatomisk vis. Ser ut som alt annet enn rekreasjonell knasker/narkis
Vis hele sitatet...
Ahhh..er det legestudenten som skriver igjen?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du bør være på baseline igjen etter en uke. Nylig hatt frivillig pause, med kontrollert abstinens, og den første 100 mg etter den uka satt som et skudd. Jeg er helt enig med deg i at dette er uendelig mye bedre enn alkohol. Selv nedturen er snillere ....