Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 801
Etter 10 år med eskalerende pepperbruk som naturlig nok ble en utfordring jobbwize og sosialt fant jeg "løsningen"
Oxycontin. Alt funket genialt bra i 3 år,men så røk resepten til selger. Må si at avgiftningen mildt sagt ble en utfordring. Fra 100 mg Pr dag til nada. Jeg tenker,drømmer og fantaserer om mitt betente kjærlighetsforhold til Frk Oxy hver dag,men nekter meg selv å involveres igjen. Går tidvis i piruett pga savnet. Har noen her,klokere enn meg en ide,forslag,hva som helst for å i alle fall å lette på dette tankeopphenget?
Hvor lenge er det siden du slutta? Vil tro det bedrer seg med tiden, drt er hvertfall min erfaring med bl.a. amfetamin og benzo. Har hatt mye savn, men med tid uten så har det bleknet. Skal gjennom det samme som deg, slutte på subutex, e 3 dager uten nå, men merker ikke abstinenser. Men tankene på det er der konstant. Vil tro at lang tid uten bil blekne tankeoooheng