Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 8695
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lest litt rundt å sett mange bruke "hundebein" kallenavnet men hva betyr d? Hørte snakk om at det betydde xanax bars
mener du bikjebein*?
Sist endret av Outerspace; 5. oktober 2018 kl. 23:39.
Ja, det betyr xanax, 2mg bars
Sist endret av Lyra; 5. oktober 2018 kl. 23:42.
Du referer vel til bikkjebein her antar her.

Bikkjebein er slang for Xanax barer (Xanor på norsk) og er et benzodiazepin med virkestoffet alprazolam. Den blir kalt bikkjebein grunnet utseende kan minne om et bikkjebein rett og slett.
Slik ser de ut, er formet slik at de kan deles i opp til 4x0.5mg. 2mg xanax er temmelig kraftige og virker raskt men kortere varighet enn andre benzo

Sist endret av Bluesky_; 6. oktober 2018 kl. 00:01. Grunn: bilde
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg fikk noen xanax 2mg som var blå og ganske små. usikker på om det er ekte varer
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg fikk noen xanax 2mg som var blå og ganske små. usikker på om det er ekte varer
Vis hele sitatet...
Fått i lilla jeg og, som han narkisen kalte bikkjebein en gang jeg egentlig etterspurte rivotril. Funka hvertfall som f men hva det egentlig var er jeg usikker på
Er nok alprqzolam ifra galenika dere har fått. Funke fjell det. Øst europeisk lab trur jeg som produsere dem. Mye rivotril og zolpidem kommer også derfra.
Spiste bikkjebein igår Bor midt i Norge.
Var skeptisk til dem på grunn av at de var mer firkanta enn jeg husker. Skulle gjerne hatt 120% sikkert ekte varer ved siden av så jeg kunne sammenlignet. Pytt, pytt, jeg er freak, så jeg heiv innpå med to bikkjebein selv om jeg ikke var sikker på hva det var for noe, heldigvis var det i det minste et benzo
Sitat av Stingray Vis innlegg
Spiste bikkjebein igår Bor midt i Norge.
Var skeptisk til dem på grunn av at de var mer firkanta enn jeg husker. Skulle gjerne hatt 120% sikkert ekte varer ved siden av så jeg kunne sammenlignet. Pytt, pytt, jeg er freak, så jeg heiv innpå med to bikkjebein selv om jeg ikke var sikker på hva det var for noe, heldigvis var det i det minste et benzo
Vis hele sitatet...
Flaks det gikk bra da. Temmelig idiot å glorifisere et ukritisk inntak av ukjente piller.
Ro ned litt nå da
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å ta to bikkjebein i en smell er heller ikke noe å kimse med. Uten toleranse kan du fort ende opp med et sort hull den dagen