Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2015
Hei alle sammen!

For ca. 3 dager siden stoppet min Iphone 7 å virke. Jeg fikk en såkalt "black screen of death". Jeg har fått dette før, men da har alt gått bra. Denne gangen, ikke like så. Jeg har prøvd alt fra å skru den av og på, skru den av og på med lydknappen, oppdatere den via pcen, og restarte ALT på mobilen via pcen. Jeg kan føle at hjemknappen vibrerer så jeg vet at noe inni der fremdeles fungerer. Er det muligens noe feil med en kabel?
Kan være skjermen din tok natta. Gå til et verksted å spør om de kan teste
Får den kontakt med pcn når du plugger den på?
Mista selv kontakt med min 7plus, ingen reaksjon whatsoever.
Fant senere ut at 7 serien tydeligvis ikke var vanntett, ble en kostbar affære.
En iPhone 7 er ikke eldre enn at du ikke har reklamasjonsrett på den, gå dit du kjøpte den og be de se på det. Forutsatt at den er kjøpt i Norge.
Grønt&brunt's Avatar
Trådstarter
43 2
Sitat av lifehackerx Vis innlegg
Får den kontakt med pcn når du plugger den på?
Mista selv kontakt med min 7plus, ingen reaksjon whatsoever.
Fant senere ut at 7 serien tydeligvis ikke var vanntett, ble en kostbar affære.
Vis hele sitatet...
Ja det gjør den. Har lastet ned nyeste IOS, og restartet mobilen via pcen.

Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
En iPhone 7 er ikke eldre enn at du ikke har reklamasjonsrett på den, gå dit du kjøpte den og be de se på det. Forutsatt at den er kjøpt i Norge.
Vis hele sitatet...
Jeg regner at en er kjøpt i Norge, men kjøpte den på finn så vet ikke hvor. Om jeg spør personen jeg kjøpte mobilen av hvor hun fikk den, kan jeg da få ny/få den fikset gratis? Har ikke kvitering
Sist endret av Grønt&brunt; 16. mai 2018 kl. 15:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Du må nok ha en kvittering, så jeg ville kontaktet selger og spurt hvor hun kjøpte den, samt få en kvitteringskopi.