Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3122
This is bat country!
gregory's Avatar
Hei!

Fredag:
Jeg og en kompis tok MDMA nå i helgen. Jeg droppa ca 0,4, og han 0,3, da jeg er litt større enn han. Det kicka inn godt, og vi begge så veldig rusa ut. Vi bestemte oss senere på kvelden for å tusle ned til byen. Av en eller merkelig grunn fikk jeg aldri denne "MDMA rusen", med eufori, kjærlighet, åpenhet osv. Etterhvert tok vi turen hjem, og vi begge sovna som en stein. Sov langt ut på dagen. Merkelig synes jeg.

Lørdag:
Dropper 0,3 på nesten tom mage (20.00). Ingen effekt, og ingen pupiller. Klokka nærmer seg 00.30, og noe kicker inn hvertfall. Jeg gikk helt i 110%, og folk bare "shit, hvor rusa er ikke duda?". Ingen typisk mdma effekt. Kjøper en kebab og tusler hjemover. Sovner.

Husker though alt av kveldene.
Forrige gang jeg droppa (juni), tok jeg ca 0,5 på en kveld, og var helt i ekstase. Fantastisk. Var helt umulig å sove, og null matlyst.

Hva tror dere? Dårlig molly?

Smakte som vanlig molly, men veldig sterk lakrislukt. Han jeg kjøpte det av sa det kunne være litt ketamin i, for å få litt funk.
Garantert dårlig MDMA med mindre dere har overbrukt det i det siste.

Om det hadde vært god MDMA så hadde det ikke vært noe poeng i å ta 400(!)mg med det til å begynne med. Har man god MDMA holder det med 200mg.
Ville vært veeeldig skeptisk om han lacer med keta. Høres bare dumt ut, og gir ingen profittøkning. Blir som å blande cola i amf
Sitat av gregory Vis innlegg
Hei!

Fredag:
Jeg og en kompis tok MDMA nå i helgen. Jeg droppa ca 0,4, og han 0,3, da jeg er litt større enn han. Det kicka inn godt, og vi begge så veldig rusa ut. Vi bestemte oss senere på kvelden for å tusle ned til byen. Av en eller merkelig grunn fikk jeg aldri denne "MDMA rusen", med eufori, kjærlighet, åpenhet osv. Etterhvert tok vi turen hjem, og vi begge sovna som en stein. Sov langt ut på dagen. Merkelig synes jeg.

Lørdag:
Dropper 0,3 på nesten tom mage (20.00). Ingen effekt, og ingen pupiller. Klokka nærmer seg 00.30, og noe kicker inn hvertfall. Jeg gikk helt i 110%, og folk bare "shit, hvor rusa er ikke duda?". Ingen typisk mdma effekt. Kjøper en kebab og tusler hjemover. Sovner.

Husker though alt av kveldene.
Forrige gang jeg droppa (juni), tok jeg ca 0,5 på en kveld, og var helt i ekstase. Fantastisk. Var helt umulig å sove, og null matlyst.

Hva tror dere? Dårlig molly?

Smakte som vanlig molly, men veldig sterk lakrislukt. Han jeg kjøpte det av sa det kunne være litt ketamin i, for å få litt funk.
Vis hele sitatet...
Høres veldig ut som en lignende rus jeg har fått på knips som egentlig var pmma.
Eeeh... på molly jeg har tatt gjennom livet så smelter øyet mitt ned i magen så bare sorte pupillen sitter igjen, mens øynene "vibrerer" frem og tilbake som når ett spill lagger nesten, kjeven går til tusen (gjerne støl i kjeven 1 uke etterpå), har hyggelig samtaler med totalt 100% realistiske personer som er totalt 100% ikke virkelige (dønn ekte hallusinasjoner).... la meg tenke.. ganske nøyaktig 45 minutter etter inntak uavhengi om jeg har spist eller ikke så er det som å trykke på en bryter og BOOOOOOOM absolutt ALT av lys og gjenstander får en varm og deilig forsterkning av fargen, hele kroppen min får gåsehud samtidig som uansett hvor kaldt det er ute (om jeg er ute) så kommer varme helt ifra Afrika til kroppen min å omfavner meg slik at jeg får en nesten orgasmisk (nei vent mye bedre enn orgasmisk) følelse i hele meg. Øynene mine får en heeeeelt sinnsykt skarphet å jeg kan nesten føle at jeg kan zoome med øynene min når jeg ser rundt meg, og ikke glem at når jeg løper ... ÅÅÅ FYYY YFAEEEEENNN å jeg kan løpe når mdma kicker inn TJOJOHOHO jason bolt, beina føles ut som skyer, eller det vill si jeg kan ikke føle de i det hele tatt de bare blir slengt frem og tilbake uten noe vekt eller slitsomhet mens jeg fyker av gårde.

Kort oppsumerhet gjennomsnittlighet av min følelse på MDMA, hvis ikke du føler deg sånn på MDMA så er det garantert ikke MDMA, så har du lært noe nytt idag, god mandag
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Eeeh... på molly jeg har tatt gjennom livet så smelter øyet mitt ned i magen så bare sorte pupillen sitter igjen, mens øynene "vibrerer" frem og tilbake som når ett spill lagger nesten, kjeven går til tusen (gjerne støl i kjeven 1 uke etterpå), har hyggelig samtaler med totalt 100% realistiske personer som er totalt 100% ikke virkelige (dønn ekte hallusinasjoner).... la meg tenke.. ganske nøyaktig 45 minutter etter inntak uavhengi om jeg har spist eller ikke så er det som å trykke på en bryter og BOOOOOOOM absolutt ALT av lys og gjenstander får en varm og deilig forsterkning av fargen, hele kroppen min får gåsehud samtidig som uansett hvor kaldt det er ute (om jeg er ute) så kommer varme helt ifra Afrika til kroppen min å omfavner meg slik at jeg får en nesten orgasmisk (nei vent mye bedre enn orgasmisk) følelse i hele meg. Øynene mine får en heeeeelt sinnsykt skarphet å jeg kan nesten føle at jeg kan zoome med øynene min når jeg ser rundt meg, og ikke glem at når jeg løper ... ÅÅÅ FYYY YFAEEEEENNN å jeg kan løpe når mdma kicker inn TJOJOHOHO jason bolt, beina føles ut som skyer, eller det vill si jeg kan ikke føle de i det hele tatt de bare blir slengt frem og tilbake uten noe vekt eller slitsomhet mens jeg fyker av gårde.

Kort oppsumerhet gjennomsnittlighet av min følelse på MDMA, hvis ikke du føler deg sånn på MDMA så er det garantert ikke MDMA, så har du lært noe nytt idag, god mandag
Vis hele sitatet...
Er 100% klar over effekt på sikkelig MDMA. Det er akkurat som du beskriver Rimelig sikker på at det var PMMA jeg fikk, dessverre.
Sitat av gregory Vis innlegg
Hei!

Fredag:
Jeg og en kompis tok MDMA nå i helgen. Jeg droppa ca 0,4, og han 0,3, da jeg er litt større enn han.
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg men 0.4 og 0.3 i en dropp? DET ER ALT FOR MYE.
Det er veldig uansvarlig å ta så store dropper når man ikke vet hva man inntar, det er veldig uansvarlig å ta så store dropper om man vet at det faktisk er mdma man har..

Det er tvilsomt at det er mdma dere har fått med mindre dere har tatt mdma hver helg mange helger på rad og bygget toleranse.
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Sitat av Djiises Vis innlegg
Unnskyld meg men 0.4 og 0.3 i en dropp? DET ER ALT FOR MYE.
Det er veldig uansvarlig å ta så store dropper når man ikke vet hva man inntar, det er veldig uansvarlig å ta så store dropper om man vet at det faktisk er mdma man har..

Det er tvilsomt at det er mdma dere har fått med mindre dere har tatt mdma hver helg mange helger på rad og bygget toleranse.
Vis hele sitatet...
Rettelse: Mulig jeg overdriver med 0.4. Men tok godt over 0.3, fordelt utover kvelden. Det er 4 måneder siden jeg tok MDMA, og jeg liker å ta mye da.
Digital nomade
trippy's Avatar
Du bør ikke ta mer enn 2mg/kg kroppsvekt i første dose og så 0,5-1mg/kg til booster når du begynner å komme ned. Noe særlig mere enn det så får du en god del ekstra toksisitet på kjøpet hvis jeg ikke tar veldig feil. Hvor ofte har du tatt MDMA før dette?
Sist endret av trippy; 29. september 2015 kl. 21:19.
Sitat av gregory Vis innlegg
Rettelse: Mulig jeg overdriver med 0.4. Men tok godt over 0.3, fordelt utover kvelden. Det er 4 måneder siden jeg tok MDMA, og jeg liker å ta mye da.
Vis hele sitatet...
Vell da kan jeg bare synse om hvorfor du ikke får den funken du vil ha, siden du liker å ta mye så kan være du har "svidd" reseptorene som er i bruk når du tar mdma og du vil aldri få den samme feelingen du hadde på mdma igjen, kan ikke komme med noen kilder på dette.
Selv så oppnår jeg ikke samme rus på mdma lenger, det er ikke like intenst som det var, men det er forsatt like bra, men selv etter lange pauser så merker jeg at noe av magien er borte så who knows, kanskje det er noe i det.

Eller så har du blitt bøffet, kom mdmaen fra en sikker kilde?
Sist endret av Trollanon; 29. september 2015 kl. 21:19.
Digital nomade
trippy's Avatar
Står en del om neurotoksisitet på dance safe:
In laboratory animals, large or frequent doses of MDMA can destroy serotonin axons. Serotonin neurons (brain cells) form a sort of control system in your brain, regulating emotions, appetite, sleep and other functions. The serotonin axons are ‘communication cables’ that the serotonin system uses to send its signals to the rest of the brain. (MDMA works primarily by causing these serotonin axons to release a lot of serotonin at once, causing euphoria.)
Vis hele sitatet...
Er ikke uvanlig å miste "the magic" som det så pent heter, skal ikke så mye til for enkelte virker det som. Mange som aldri får noe særlig mer funk etter de første 4-5 turene på MDMA dessverre.
Jeg tror mange ødelegger mye for seg selv ved å vende seg til høye doser med MDMA. Selv har jeg aldri tatt mer enn 150mg og får himmelsk funk hver eneste gang. 100mg i første drop +/- er egentlig nok for min del. 18 år siden min første "knips" nå, men nå om dagen er det fort noen måneder mellom hver gang. Kunne ikke falle meg inn å ta noe mer enn absolutt maks 200 i en drop.
Sist endret av Judaz; 29. september 2015 kl. 21:49.